BingX باشگاه VIP را برای تجربه کاربری ارتقا می دهد

ارتقا تجربه کاربری با bingx باشگاه vip

BingX، یک صرافی پیشرو جهانی ارزهای دیجیتال، مشتاق است که کلوب VIP اصلی خود را معرفی کند و طیفی از مزایای انحصاری و مزایای بی سابقه را به جامعه کاربران خود معرفی کند. این ارتقاء جامع برای توانمندسازی کاربران BingX با مجموعه ای جامع از علاقمندان ساخته شده است.

 

BingX VIP Club به عنوان شاهدی بر تعهد این پلتفرم به برتری کاربر محور عمل می کند و به کاربران راهی برای ارتقاء تجربه معاملات خود از طریق جوایز و امتیازات انحصاری ارائه می دهد. سیستم نوآورانه VIP، متشکل از شش سطح مبتنی بر معیارهای اساسی مانند حجم معاملات لحظه ای 30 روزه، حجم معاملات آتی 30 روزه، و ارزش دارایی روز قبل، پیشرفت هموار به سطوح VIP بالاتر را برای کاربرانی که با شرایط مواجه هستند تضمین می کند.

 

اعضای VIP BingX با مجموعه‌ای از امتیازات انحصاری مطابق با سطح VIP آنها پذیرفته می‌شوند. همه اعضای VIP از ساختار کارمزد پیشرو در صنعت، همراه با دسترسی رایگان به طرح پیشرفته BingX و Stop Orders بهره می‌برند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند در محصولات مالی با زمان محدود BingX سرمایه‌گذاری کنند و نرخ درصدی استثنایی 15٪ سالانه (APR) را ارائه دهند. گزارش‌های تحقیقاتی حاکی از آن است که اعضای VIP BingX را قادر می‌سازد تا با بینش و تجزیه و تحلیل انحصاری از روندهای بازار جلوتر بمانند. انصراف ماهانه و هدایای سفارشی تعطیلات، یک لایه انحصاری اضافی به تجربه VIP آنها اضافه می کند.

 

ویوین لین، مدیر ارشد محصول BingX، اهمیت راه‌اندازی پیشرفته VIP Club را این طور توصیف کرد: “این ابتکار شامل رویکردی جامع برای ارتقای سبک زندگی معاملاتی برای کاربران ارزشمند ما است. علاوه بر مزایای برجسته، ما پیش‌بینی می‌کنیم که یک جشن سالانه میزبانی کنیم. جامعه VIP ما را برای شبکه‌سازی و گردهمایی می‌آورد. آن ها همچنین دعوت‌نامه‌هایی برای رویدادهای برتر، از جمله بازی‌های ورزشی و کنسرت‌ها دریافت خواهند کرد. این روش ما برای ابراز قدردانی و ارائه یک تجربه VIP بی‌نظیر برای کاربران متعهدمان است.”

 

پیش از این، BingX سیستم کارمزد خود را برای کاهش هزینه های کل معاملات اعلام کرده است. باشگاه VIP ارتقا یافته BingX نه تنها یک تکامل است، بلکه گامی انقلابی به سمت تعیین معیارهای جدید صنعت ارز دیجیتال است که بر تعهد اجتناب نا پذیر این پلتفرم به سوی آرمان های خود در حوزه مبادلات رمزنگاری تاکید می کند.

 

درباره صرافی BingX

BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در حوزه رمزنگاری است که به بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله اسپات، فیوچرز، معاملات کپی ترید و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای بالا بردن مهارت معاملاتی خود توانمند کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.