بررسی ابزارهای مختلف سیگنال ارز دیجیتال

ابزارهای مختلف سیگنال ارز دیجیتال

بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی علاقه زیادی به افزایش دارایی خود از طریق درآمد دلاری پیدا کرده‌اند و یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری را، سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال می‌دانند. معمولاً بسیاری از افرادی که به بازار ارزهای دیجیتال ورود می‌کنند، رمزارزها را می‌شناسند و با نوسانات و تغییرات قیمت‌ها آشنا هستند. خیلی از این سرمایه‌گذاران، با استفاده از سیگنال‌هایی که در منابع مختلف ارائه می‌شوند، معاملات خود را تنظیم می‌کنند؛ اما آیا سیگنال‌هایی که در کانال‌های تلگرامی و سایر پلتفرم‌ها ارائه می‌شوند، می‌توانند منبع قابل‌اعتمادی باشند؟ ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال که در ادامه به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد، به شما کمک می‌کنند تا علامت‌ها و نشانه‌ها را خیلی سریع و به‌صورت متمرکز دریافت کنید.

بهترین ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال

در دنیای تجارت ارزهای دیجیتال، مهمترین موضوع ، پیش‌بینی درست سقف و کف قیمت‌ها و روندهای کوتاه مدت است. برای دستیابی به این هدف، معمولاً از سیگنال‌ها استفاده می‌شود. این سیگنال‌ها، تأییدهایی هستند که توسط تریدرها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای داده می‌شوند تا تازه‌واردان نیز بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. یک ابزار سیگنال ارز دیجیتال رایگان می‌تواند این نشانه‌ها را به‌صورت متمرکز و سریع ارائه دهد. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا زمان‌های مناسب برای خرید و فروش ارزهای مختلف را تشخیص دهید. برخی از ابزارهای سیگنال دهی، نیازمند پرداخت حق اشتراک هستند که برای کاربران ایرانی ممکن است دشوار یا غیرممکن باشد. بسیاری از افراد هم از کانال‌های تلگرام برای دریافت سیگنال استفاده می‌کنند، اما اطلاعاتی که این کانال‌ها ارائه می‌دهند، اغلب قابل‌اطمینان نیست.

خوشبختانه برای دریافت این سیگنال‌ها، ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال نیز وجود دارند که برخی از آن‌ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که فعالیت در دنیای گسترده ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین و… با حساسیت‌های بسیاری همراه است؛ بنابراین فراموش نکنید که بیشتر از هر چیزی، باید برای معامله و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها، از افراد آموزش‌دیده و باتجربه کمک بگیرید. ازجمله بهترین ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال، عبارت‌اند از:

  • Zignaly‌ (زیگنالی)

زیگنالی از بهترین ابزارهای سیگنال ارز دیجیتال است که اتفاقاً رایگان هم هست و بدون نیاز به فیلترشکن می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که خدماتی همچون کپی تریدینگ، استفاده از خدمات پیشرفته، ارتباط با برخی تحلیل‌گران و تریدرهای حرفه‌ای و امکان نصب افزونه‌های سیگنال در این پلتفرم نیاز به پرداخت حق اشتراک دارند.

  • BinanceKillers (بایننس کیلرز)

بایننس کیلرز از دیگر ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال است که عضویت در کانال تلگرامی و استفاده از اطلاعات آن، هیچ هزینه‌ای ندارد. اگر تمایل به پیگیری حساب‌های توییتری مرتبط با کریپتو دارید، حتماً با حساب BinanceKillers آشنا شده‌اید یا درباره آن شنیده‌اید. این حساب تاکنون هویت مالک خود را فاش نکرده است، اما از سال ۲۰۱۴، سیگنال‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را منتشر می‌کند. دقت سیگنال‌های ارائه‌شده توسط BinanceKillers به حدود ۹۶.۶ درصد می‌رسد. عضویت در کانال تلگرامی این حساب که بیش از ۲۵۳ هزار عضو دارد، به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است، اما برای دستیابی به سیگنال‌های قدرتمندتر، شما می‌توانید در کانال VIP با پرداخت هزینه اشتراک عضو شوید.

بررسی ابزارهای مختلف سیگنال ارز دیجیتال

  • Roboforex (روبوفارکس)

روبوفارکس یک کارگزاری شناخته‌شده است که بسیاری از معاملات شرکت‌های بزرگ را کپی می‌کند. در حقیقت، یک پلتفرم کپی تریدینگ است که از CopyFX بهره می‌برد. به‌علاوه، روبوفارکس در بازار فارکس و بازارهای سنتی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد و ازجمله پلتفرم‌هایی است که امکان دریافت سیگنال رایگان ارز دیجیتال همچون بیت کوین و انواع آلت کوین را فراهم کرده است. توجه داشته باشید که ثبت‌نام در این پلتفرم نیاز به شماره تلفن همراه دارد و با استفاده از شماره تلفن همراه ایرانی خود و بدون فیلترشکن قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

  • Cryptohopper (کریپتوهاپر)

کریپتوهاپر یک ابزار آنلاین برای دریافت سیگنال رایگان ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ در کشور هلند راه‌اندازی شد. این پلتفرم در حال حاضر بیش از ۵۵ هزار کاربر فعال و بیش از ۱۰۰ پرووایدر را به خود اختصاص داده است. برای ثبت‌نام در Cryptohopper، کاربران تنها نیاز به یک آدرس ایمیل دارند. این ابزار علاوه بر ارائه سیگنال‌های رایگان، امکان اتصال به صرافی‌های مختلف ازجمله بای بیت و بیترکس را فراهم می‌کند و به کاربران امکان معامله در این صرافی‌ها را می‌دهد.

سیگنال ارز دیجیتال رایگان چه اطلاعاتی به تریدرها ارائه می‌دهند؟

ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال که بالاتر معرفی کردیم و حتی آن‌هایی که در کانال‌های تلگرام و اینستاگرام می‌توانید پیدا کنید، به شما می‌گویند که با چه قیمتی وارد معامله شوید، کدام ارزهای دیجیتال را معامله نمایید یا بخرید و بفروشید تا بتوانید روی سود و ضرر خود کنترل خوبی داشته باشید. بنابراین، بهترین ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال، به تریدرها اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خرید و فروش: یک سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال با تحلیل قیمت‌ها می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا قیمت ارز صعودی خواهد بود یا نزولی و به معتبرترین شکل به شما، خرید یا فروش را توصیه می‌دهد.
  • معرفی دارایی‌های کریپتو: کارشناسان سیگنال دهی با تحقیقات دقیق و تجزیه‌وتحلیل‌های خود، دارایی‌های مختلفی را برای معامله معرفی می‌کنند که معمولاً به شرایط بازار و پتانسیل سود آن‌ها توجه دارد.
  • تعیین قیمت مناسب: شما باید قیمتی مناسب را برای ورود به معامله در نظر بگیرید، اما با توجه به سیگنال‌های دریافتی می‌توانید قیمت را تنظیم کنید تا بهترین ورودی را داشته باشید.
  • حدود سود و زیان: با توجه به نوسانات شدید بازار کریپتو، حدود سود و ضرر برای هر معامله‌ای ضروری است تا از ریسک‌های مربوط به نوسانات بازار، خود را محافظت کنید و استراتژی مدیریت ریسک خود را اعمال نمایید.

بررسی ابزارهای مختلف سیگنال ارز دیجیتال

جمع‌بندی

در انتخاب بهترین ابزار، حتماً به تعداد کاربران و پرووایدرهای پلتفرم موردنظر توجه داشته باشید. همچنین، توصیه می‌کنیم سیگنال خود را حداقل با یک یا دو اندیکاتور تحلیل تکنیکال مطابقت دهید تا از ریسک‌های احتمالی جلوگیری نمایید. قطعاً ابزارهای سیگنال ارز دیجیتال رایگان بیشتری هستند که می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره قیمت‌ها و حدود سود و ضرر و… به شما ارائه دهند. ما تنها قصد داشتیم تا برخی از آن‌ها را به شما معرفی نماییم. همچنین، هیچ‌گونه پیشنهادی در رابطه با خرید انواع کوین و سرمایه‌گذاری روی آن ارائه نکرده‌ایم و همواره توصیه می‌کنیم معاملات و سرمایه‌گذاری‌های خود را با کمک افراد باتجربه و آموزش‌دیده انجام دهید تا متحمل زیان‌های جبران‌ناپذیر نشوید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.