ایلان ماسک و اینبار یک ارز دیجیتال دیگر!

ایلان ماسک و اینبار یک ارز دیجیتال دیگر!

شیبا به عنوان یکی از میم کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال روز گذشته توانست یک جهش قابل توجه 50 درصدی را تجربه کند. همچنین این کوین جذاب نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت 90 درصدی را گذرانده است و به نظر می رسد بخش بزرگی از این حرکت شیبا را باید مدیون توییت جنجالی ایلان ماسک دانست.

 

[irp posts=”48097″ name=”ساز مخالف، این بار از آمریکا”]

 

هفته گذشته ایلان ماسک با توییت کردن عکس سگ شیبا ( نماد ارز دیجیتال شیبا ) آن را ارز قابل اعتمادی دانست که تا کنون حدود 8 هزار درصد افزایش قیمت داشته است.
این توئیت نسبتا جنجالی از ایلان ماسک و سابقه درخشان او در این زمینه (!) باعث شد سرمایه گذاران توجه خاصی به این ارز پیدا کنند. به نظر می رسد ایلان ماسک ارز جدید خود را بعد از بیت کوین و دوج کوین پیدا کرده است.

 

[irp posts=”48065″ name=”توکن غیر مثلی به عنوان جایزه یک مسابقه معتبر بین المللی”]

 

البته طی روزهای گذشته ایلان ماسک بابت عملکرد خود در دوج کوین عذر خواهی کرد و اعلام کرد که می خواهد رفتار خود را در این ارز بهبود ببخشد. دوج کوین نیز به واسطه رفتارهای عجیب و غریب ایلان ماسک صعود عجیبی را تجربه کرد، اما صعودی که چندان پایدار نبود و با سقوط تقریبا شدیدی همراه شد.

 

[irp posts=”48039″ name=”برنامه های غیر متمرکز در بین پر سودترین های یک سال گذشته”]

 

به نظر می رسد این گونه رفتارها کمی سرمایه گذاران بازار را نسبت به ایلان ماسک محتاط تر کرده است اما با این وجود همه به خوبی می دانند که معرفی یک ارز جدید به منزله سودآوری این ارز حداقل برای یک مدت کوتاه است. باید منتظر ماند و دید که آیا شیبا هم قرار است به سرنوشت دوج کوین دچار شود یا خیر؟
اما چیزی که مشخص است این است که شیبا هم مانند دوج کوین می تواند از این فرصت طلایی استفاده کند و خود را به رده های بالای جدول ارزهای دیجیتال نزدیک کند.(اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره توییت های ایلان ماسک  و Metaverse  هستید این مقاله را مطالعه کنید)

 

منبع:

https://decrypt.co/82630/meme-coin-shiba-inu-hits-5-month-high-dogecoin-up-nearly-10

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.