آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟

آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟

ازآنجایی‌که کوین معروف، داج کوین، در هفته گذشته رشد چشم‌گیری داشته و روزانه به بالای 12 درصد افزایش‌یافته و همچنین در طول یک هفته موفق به رشدی 43.8 درصدی شده است، اکنون برخی بر این باور هستند که شاید این رشد بزرگ به تأثیر از بیانات میلیارد معروف، ایلان ماسک، در شبکه‌های اجتماعی باشد که طی این بیانات اعلام کرد که در برنامه زنده شنبه‌شب به نام Dogefather، حضور خواهد داشت. علاقه ایلان ماسک به ارزهای دیجیتالی به یک سال قبل بازمی‌گردد و به نظر می‌رسد که علاقه وی، اخیرا‌ نسبت به رمز ارزی که بیشتر شبیه به یک شوخی شبکه‌های مجازی بوده، دوچندان شده باشد.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

درحالی‌که یکی از شرکت‌های وی، سازنده خودروهای برقی تسلا، تعداد زیادی بیت کوین را خریداری کرده، اما به نظر می‌رسد که این کارآفرین بزرگ هنوز در رابطه با رمزارزها مقداری شک داشته باشد. زیرا وی در بیاناتی اعلام کرد که بلاک چین می‌تواند آینده تجارت بشر باشد اما درعین‌حال نقص‌های آن را مسخره می‌کند. در مصاحبه‌ای در ماه فوریه ماسک گفت: “طعنه‌آمیزترین درآمدی که می‌تواند وجود داشته باشد چیست؟ اینکه ارزی که درواقع به‌عنوان یک جوک ساخته‌شده است، تبدیل به یک ارز واقعی شود.”

ایلان ماسک با توییت‌های خود بر روی رمزارزها تأثیر می‌گذارد.کِوین اِسوِنسان، در رابطه با بیانات ایلان ماسک در توییتی گفت: “ایلان ماسک در رابطه با داج کوین صحبت می‌کند. او گفته که رمزارزها شانس بزرگی برای تبدیل‌شدن به ارزهای آینده دارند… اما سؤال اینجاست که کدام‌یک از ارزها؟” هرچند به نظر می‌رسد که بازار، این کنایه‌های وی را کاملاً جدی گرفته است. گرچه ارتباط بین وی و رمزارزها ممکن است پیچیده باشد، اما تعدادی از بررسی‌ها نشان می‌دهند که توییت‌های ایلان ماسک باعث رشد آن‌ها می‌شوند.اگر علاقه مند به کسب اطلاعات درباره آخرین اخبار ایلان ماسک هستید این مقاله را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

 

در ماه ژانویه، آزمایشگاه تحقیقاتی بلاک چین مقاله‌ای با عنوان “چگونه توییت‌های ایلان ماسک باعث حرکت بازار می‌شود” را منتشر کرده که شش نمونه از تأثیرات مثبتی که توییت‌های ایلان ماسک بر رشد داج کوین داشته‌اند را بیان می‌کند. به همین ترتیب، مقاله‌ای از جانب Protos، چهار توییت ایلان ماسک که باعث رشد دو برابری درصد قیمت داج کوین شده‌اند را نشان می‌دهد. رمز ارز داج کوین ارتباط مستقیمی با رسانه‌های اجتماعی دارد، مخصوصاً بیانات مثبت رسانه‌های اجتماعی در طول ساعات روز آمریکا، باعث رشد این رمز ارز می‌شوند. درهرصورت برنامه زنده شنبه‌شب نیز تأثیرات مشابهی را بر روی قیمت این رمز ارز خواهد داشت. باید منتظر بود و دید که این بار حضور این میلیارد بزرگ دنیا و بیانات وی، چطور باعث رشد داج کوین خواهد شد.
اگر با روش خرید ارز الکترونیوم آشنا نیستید و همچنین میخواهید در مورد خرید کاردانو بیشتر بدانید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/elon-musk-doge-market-maker-meme-currency-pumps-as-snl-skit-looms

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.