آیا رکود بزرگ قیمت‌ها، سایه‌اش را از روی رمزارزها برخواهد داشت؟

آیا رکود بزرگ قیمت‌ها، سایه‌اش را از روی رمزارزها برخواهد داشت؟

در بحبوحه سقوط قیمت در بازار رمزارزها، بیت کوین در تلاش است که به هر نحوی قیمت خود را در هر سطحی حفظ کند. آیا این بدین معناست که چرخه صعودی رمزارزها متوقف شده و سرمایه‌گذاران در حال ترک این بازار می‌باشند؟ در پاسخ باید گفت خیر، بلکه کاملا برعکس است! خبرگزاری هفتگی Glassnode اعلام کرده که حداکثر میزان اعتماد بیت کوین Grayscale (GBTC) در حال رشد است و این بدین معناست که سرمایه‌گذاران موسسات در حال جمع‌آوری در سطوح پایین‌تر می‌باشند.

 

[irp posts=”38947″ name=”3 چیز که می‌توانید با بیت کوین به‌راحتی بخرید!”]

 

در این ماجرا GBTC تنها نبوده و یکی دیگر از ابزارهای سرمایه‌گذاران موسسات یعنی صرافی The Canadian Purpose Bitcoin، شاهد ریزش‌های بسیاری بوده است. بنابه تحلیل‌های Glassnode، این رویدادها نشانه‌هایی از تجدید علایق سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهند. یکی دیگر از معیارهایی که ممکن است نشان‌دهنده رکود احتمالی بیت کوین باشد، میزان سلطه بیت کوین بر بازار است که شبیه به روزهای اولیه سال 2017 است.

دوران رکود رمزارزها همچنان ادامه دارد.اگر سلطه بیت کوین بر بازار همان مسیر سال 2017‌ را در پیش بگیرد، بدین معنا خواهد بود که بیت کوین هنوز تا رسیدن به اوج خود فاصله دارد و این می‌تواند به آلت کوین‌ها فضایی برای رشد بیشتر بدهد. هم اکنون سرمایه‌گذاران در این فکر هستند که آیا بیت کوین هفته آینده بازگشت طوفانی خواهد داشت و اگر این اتفاق بیفتد کدام یک از آلت کوین‌ها رشد خواهد کرد؟

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

در طول 200 روز گذشته، بیت کوین به صورت میانگین در مرز 41014 دلار قرار داشته است. اگر قیمت بیت کوین مرز 33000 دلار را رد کند، موقعیت بعدی‌اش 30000 دلار خواهد بود و ممکن است به محدوده 28000 دلار نیز برسد. اگر این رویه ادامه پیدا کند، ممکن است افراد از ترس شروع به فروش دارایی‌های خود کرده که در این صورت قیمت آن تا 20000 دلار نیز سقوط خواهد کرد. هر چقدر بیشتر این ارز دیجیتالی زیر میانگین 200 روزه خود بماند، رشد مجدد برای آن سخت‌تر خواهد بود.

نموداری چهار ساعته از حرکت قیمت بیت کوین، مثلثی متقارن را نشان می‌دهد که الگویی مستمر دارد. اگر قیمت این رمزارز به زیر این مثلث برسد، قیمت آن به 30000 دلار سقوط خواهد کرد و پس از آن، طی الگوی ادامه‌دار خود، به 20316 خواهد رسید. (در ادامه توصیه میکنم مقاله کیف پول Atomic Wallet را بخوانید.)

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week-btc-matic-eos-xmr-aave

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.