چین، به دنبال بهره‌برداری از رمزارزها؛ شرکت‌ها و بانک‌های چینی از این ارزها حمایت می‌کنند

چین، به دنبال بهره‌برداری از رمزارزها هست

شرکت مدیریت دارایی Huobi، با ایجاد چهار منبع مالی رمزارزها، به دنبال تبدیل‌شدن به Grayscale آسیا هست. این منابع شامل منبع بیت کوین، منبع اتریوم، یک سبد چند نوعی از ارزهای دیجیتالی و یک منبع سرمایه خصوصی برای کسب‌وکارهای ماینینگ می‌شوند. هدف از این کار مشخصاً جلب‌توجه مؤسسات سرمایه‌گذاری به این سمت، با استفاده از محصولاتی نام‌آشنا هست. این شرکت مدیریت دارایی و منبع آن، در هنگ‌کنگ قرار دارند، البته دفاتری در سایر بخش‌های کشور چین نیز دارد. Huobi بزرگ‌ترین صرافی کشور چین بوده و در مقام دوم جهانی بعد از بایننس قرار دارد.

 

[irp posts=”25078″ name=”برنامه ویژه خبری: مردم وارد حوزه رمز ارزها نشوند!”]

 

دراین‌بین اما رشد عظیم معروف‌ترین میم‌کوین دنیا، همچنان ادامه دارد. در 28 آوریل، تحقیقات بر روی WeChat نشان داده که نسخه چینی داج کوین، 65 درصد رشد را تا روز قبل تجربه کرده است. Shiba که یک میم‌کوین دیگر با طرح سگ است، در صرافی‌های چینی مانند MXC، Gate، Hotbit، LBank و Hoo بسیار مشهور شده است. این پنج صرافی، بالاترین مقام‌ها را در بخش صرافی‌های متمرکز، از نظر حجم، در روز 29 آوریل داشته‌اند. این بدین معناست که سرمایه‌گذاران چینی، کمتر به سمت رمزارزهای اصولی جذب‌شده و به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزهای محبوب‌تر و ترندتر هستند.

پس‌ازاینکه پنج دادخواست قانونی علیه کمپانی‌های رمزارزی در دادگاه دولتی نیویورک رد شدند، برخی از پروژ‌ه‌های بلاک چینی، ازجمله ترون، نفس راحت‌تری خواهند کشید. این پنج دادخواست شامل شکایاتی مبنی بر دخالت نادرست برخی سرمایه‌گذاران در بازار و فروش دارایی‌های دیجیتالی که ثبت قانونی نشده بودند، می‌شود. پرونده‌هایی علیه بایننس، کوکوین و ترون وجود دارند که همچنان باید رد شوند، اما با توجه به این واقعه، آن‌ها نیز شانس رد شدن بالایی دارند.

 

[irp posts=”32245″ name=”تصمیم کمیسیون اقتصادی ایران برای تولید رمز ارز داخلی و ورود پله به توکن‌های غیرمثلی”]

 

در 25-26 آوریل، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ چینی گردهم آمدند تا در رابطه با دیجیتال‌سازی گفتگو کنند. غول تجارت الکترونیکی، JD.com، اعلام کرد که حقوق برخی از کارمندانشان را با استفاده از DCEP، ارز دیجیتالی بانک مرکزی چین، پرداخت کرده‌اند. این شرکت همچنین اعلام کرد که از این تکنولوژی برای پرداخت‌های بیزینس به بیزینس نیز استفاده می‌کند. JD.com که شبیه به آمازون هست، کاملاً با بلاک چین و ارزهای دیجیتالی آشنا است.

این شرکت همچنین دارای یک اتحادیه بلاک چین هست که مسئول برخی از پروژه‌های مربوط به مدیریت زنجیره غذایی و منابع است. در تائید سخنان این شرکت، Ant Finance اعلام کرد که برخی از کمپانی‌های خصوصی، از این پروژه دولتی حمایت کرده‌اند. Ant Group و Tencent، کمپانی‌هایی که صاحب دو تا از بزرگ‌ترین سرویس‌های پرداختی این کشور می‌باشند، نیز در این پروژه مشارکت دارند.

 

[irp posts=”24765″ name=”یارانه انرژی برای استخراج رمز ارزها ارائه نمی‌شود!”]

 

منبع:https://cointelegraph.com/news/our-man-in-shanghai-huobi-looks-to-become-grayscale-of-asia-yao-ming-s-nft-wine-and-chinese-crypto-investors-go-to-the-dogs

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.