برنامه‌ای تلویزیونی، برای بازگردانی رمزعبور کیف پولتان

برنامه‌ای تلویزیونی، برای بازگردانی رمزعبور کیف پولتان

طبق اخباری که اخیرا منتشر شده‌، بنظر می‌رسد که یک برنامه تلویزیونی قصد دارد راه‌هایی را برای دسترسی مجدد به توکن‌هایی که در حساب فرد قفل شده‌اند، نمایش دهد یا حداقل گزینه‌های پیش روی این افراد را معرفی کند. در یک پست در سایت LinkedIn، کارگردان این برنامه، Jessica Jorgensen، پیامی را برای کاربرانی که رمزعبور کیف پول خود را فراموش کرده‌اند یا کلید‌واژه‌های شخصیشان را گم کرده‌اند، به اشتراک گذاشت.

 

[irp posts=”30939″ name=”مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است و میزان کارمزد آن چند است؟”]

 

وی اعلام کرد که در این برنامه تلویزیونی، متخصصین رمزارز و کارشناسان امنیت مجازی حضور خواهند داشت و به کاربران کمک می‌کنند تا دسترسی مجدد به سرمایه‌هایشان را بازیابند. البته باید این را هم در نظر داشت که شرکت‌کنندگان ممکن است، در صورت موفق نبودن عمل بازگردانی، دسترسی خود به ارزهایشان را از دست بدهند. Jorgensen اعلام کرده که از کاربران درخواست می‌کند تا تعداد دفعات باقی مانده برای وارد کردن پسووردشان‌ را، قبل از قفل شدن حسابشان، اعلام کنند و بگویند که آیا حاضرند در تلاش‌های آخر خود برای ورود به حسابشان، از کارشناسان برنامه کمک بگیرند یا خیر. راه‌های زیادی برای از دست رفتن سرمایه‌های رمزارزی یک شخص وجود دارند.

طی تحقیقاتی که توسط یک شرکت تحقیقات دیجیتالی به نام Cane Island در آوریل 2020 صورت گرفت، مشخص شد که مشکلات زیادی در این زمینه ممکن است رخ دهند. بسیاری از کاربران رمزارزها دچار حوادثی چون از دست دادن رمز عبور، دور انداختن اتفاقی دستگاه‌هایی که بر روی آنها کیف پول قرار داشته، ارسال رمزارز به نشانی اشتباه و یا عدم موفقیت در انتقال دارایی‌های خود به شخص دیگر، پس از مرگ، شده‌اند.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

یکی از مشهورترین و زیان‌بارترین مواردی که در زمینه از دست دادن رمزارزها اتفاق افتاده، پرونده یک برنامه‌نویس اهل سان‌فرانسیسکو به نام Stephan Thomas می‌باشد. وی رمزعبور خود به هارد درایو Ironkey خود را فراموش کرده و 7002 بیت کوین و یا به عبارتی 243 میلیون دلار را از دست داد. البته بنظر می‌رسد که وی هنوز دو فرصت باقی‌مانده برای بازیابی رمزعبور خود را دارد تا بتواند از نابودی همیشگی سرمایه خود جلوگیری کند. موارد بسیار دیگری نیز در این زمینه رخ داده‌اند. هرچند که با بالاتر رفتن ارزش رمزارزها، کاربران نیز در نگهداری عبارات کلیدی و رمزعبورهای خود محتاط‌تر شده‌اند، لکن همچنان احتمال از دست رفتن این اطلاعات وجود دارد.

 

[irp posts=”29307″ name=”بیت کوین، 175000 دلار!”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/reality-show-is-casting-crypto-users-locked-out-of-their-wallets

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.