اتریوم، بیت کوین را شکست می‌دهد

اتریوم، بیت کوین را عقب می‌راند.

تعداد نشان‌های فعال در شبکه‌ بیت‌ کوین، در طول چند هفته گذشته، 60 درصد کاهش داشته و از 1.3 میلیون به 500000 رسیده است. این رکود در فعالیت‌های بیت کوینی، باعث شده تا اتریوم از لحاظ تعداد نشان‌های فعال، از بیت کوین پیشی بگیرد و در 27 جولای، شبکه اتریوم 200000 کیف پول فعال بیشتری نسبت به رقیب خود داشته است. این سومین بار در این ماه است که اتریوم توانسته از نظر معیارهای فعالیت، بیت کوین را عقب براند.

 

[irp posts=”27150″ name=”اتریوم 100 برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود”]

 

در حالی که آخرین باری که اتریوم در صدر بود، اوایل سال 2017 بوده است. تحلیل‌گر توییتر، Mr.Whale، که به عنوان سرمایه‌گذاری بزرگ معروف است، بیان کرده که طبق یک آمار میانگین هفتگی، تعداد نشان‌های فعال بیت کوین از زمان آوریل 2020 تا به کنون، در پایین‌ترین حد خود قرار گرفته است. وی در اینباره گفت:” نشان‌های فعال بیت کوین در شبکه بلاک‌چین به پایین‌ترین حد خود از زمان آوریل 2020 رسیده است. این داده‌ها ایستا و رو به پایین هستند. این داده‌ها نشان می‌دهند که تقاضا برای بیت کوین در حال کاهش است.” عوامل مختلفی ممکن است باعث این کاهش در نرخ نشان‌های فعال بیت کوین شده باشند.

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

یکی از این عوامل، حراج 50 درصدی بیت کوین است که در پی صعود آن در ماه مه، اتفاق افتاد. همچنین می‌توان به عواملی چون کاهش گسترده نرخ هشِ بیت کوین و ممنوعیت‌های اخیر چین برای عملیات‌های ماینینگ بیت کوین، اشاره کرد. هم اکنون، نشان‌های فعال اتریوم در طول هفته گذشته 9 درصد رشد داشته و به مرز 700000 رسیده است، در حالی که قیمت آن ده درصد کاهش داشته است. البته نشان‌های فعال اتریوم همچنان 22 درصد نسبت به بالاترین رکورد در ماه آوریل در حدود 900000، کاهش داشته است.

نشان‌های فعال، آخرین معیاری است که اتریوم در آن موفق به شکست بیت کوین شده است. Blockchains Center Flippening Index تخمین زده که درآمد حاصل از تراکنشات اتریوم بیش از 300 درصد رشد داشته است، در حالی که آمار کلی تراکنشات نزدیک به 500 درصد رشد داشته است. هر چند که بیت کوین نیز به جایگاه‌های بالاتری دست یافته، اما همچنان پایین‌تر از اتریوم قرار دارد.

 

[irp posts=”38763″ name=”هم‌بنیان‌گذار اتریوم، عقاید داج کوینی ایلان ماسک را واهی می‌خواند”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-s-active-addresses-fall-below-ethereum-s-after-60-drop-in-six-weeks

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.