گام بلند اندونزی در مسیر جدید پیشرفت

اخبار میداس سرمایه-گام بلند اندونزی در مسیر جدید پیشرفت

اندونزی از جمله کشورهای توسعه یافته محسوب می شود که طی سال های گذشته توانسته در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و صنایع تکنولوژی برتر به پیشرفت های خوبی برسد. همچنین این کشور، یکی از پیشگامان اصلی حوزه ارزهای دیجیتال در دنیا محسوب می شود.

 

[irp posts=”48097″ name=”ساز مخالف، این بار از آمریکا”]

 

بر اساس گزارش cointelegraph، صرافی ایزی کریپتو طی روزهای گذشته توانست در اولین مرحله از جذب سرمایه برای ورود به بازارهای جهانی و آغاز فاز جدید فعالیت های خود بیش از 11 و نیم میلیون دلار سرمایه جذب کند. بر اساس این گزارش این مقدار جذب سرمایه در کشور اندونزی یک رکورد محسوب می شود. به نوعی اهالی اقتصاد و سیاست معتقد هستند که این جذب سرمایه توسط ایزی کریپتو می تواند یک نقطه عطف در جهت پیشرفت های سریع اندونزی محسوب شود.

 

[irp posts=”48119″ name=”ایلان ماسک و اینبار یک ارز دیجیتال دیگر!”]

 

اندونزی تا سال های اخیر به عنوان یکی از کشورهای فقیر و نسبتا عقب افتاده آسیا اعتبار چندانی در بازارهای جهانی نداشت و به نوعی این کشور تبدیل به یکی از جرم خیز ترین کشورهای جهان شده بود. اما با روی کار آمدن دولت جدید و اتخاذ سیاست های موازی با بازارهای جهانی، این کشور از بن بست تاریخی خود خارج شد و خودش را به عنوان یکی از مقاصد مهم سرمایه گذاران خارجی مطرح کرد.
این کشور طی این سال ها سرمایه گذاری های زیادی در زمینه گردشگری و صنایع تکنولوژی برتر توانست جذب کند. اما هیچ کدام از این سرمایه گذاری ها به اندازه 11 و نیم میلیون دلار نمی رسد. جذب این سرمایه آن هم توسط یک صرافی در این کشور به واقع یک واقعه تاریخی محسوب می شود.

 

[irp posts=”48065″ name=”توکن غیر مثلی به عنوان جایزه یک مسابقه معتبر بین المللی”]

 

به نظر می رسد ایزی کریپتو با جذب این سرمایه گام بلندی برای ورود به بازارهای جهانی برداشته است. این صرافی اعلام کرده است که این سرمایه در جهت گسترش زیرساخت ها و آماده سازی این صرافی جهت جذب کاربران جهانی است. اولین هدف این صرافی بازارهای اندونزی و برخی دیگر از کشورهای شرق آسیا خواهد بود.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/new-zealand-s-easy-crypto-raises-11-75m-eyes-stock-market-float

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.