پخش موسیقی با کمک توکن‌های غیرمثلی

پخش موسیقی با کمک توکن‌های غیرمثلی

JayZ و Jack Dorsey اعلام کردند که پلتفرم پخش موسیقی جدید آنها، این امکان را دارد تا از توکن‌های غیرمثلی و قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند. در طول کنفرانسی که در 28 ژوئن در Twitter Spaces برگذار شد، این دو شخص ویژگی‌هایی از این برنامه را معرفی کردند که باور دارند از هنرمندان حمایت کرده و باعث می‌شود به سمت این پلتفرم جذب شوند. Tidal در سال 2019، 166 میلیون دلار درآمد به همراه داشته، در حالی که رقبای قدرتمند آن یعنی Apple و Spotify به ترتیب 2.8 و 7.44 میلیارد دلار درآمد داشته‌اند.

 

 

[irp posts=”40703″ name=”Ron Paul، نماینده سابق مجلس آمریکا می‌گوید: بیت کوین نباید مالیات داشته باشد”]

 

Dorsey و Jay معتقدند که با ارائه امکاناتی از طریق رمزارزها و توکن‌های غیرمثلی، قادرند تا رقیبان خود را شکست داده و هنرمندان زیادی را به خود جذب کنند. Dorsey در این باره گفت:” آنچه من رو به سمت این پروژه جذب کرد، این بود که ابزارهای قرار گرفته در اختیار هنرمندان بسیار ضعیف هستند و آمار و تحلیل‌های مناسبی ارائه نمی‌دهند، تا هنرمندان متوجه شوند که تا به حال چگونه رشد کرده‌اند.” وی در ادامه افزود:” ما قصد داریم تا تمام ابزار اطلاعاتی لازم را در اختیار آنها قرار داده و برای هر شخصی آنها را ساده‌سازی کنیم. هر کسی می‌تواند وارد این پلتفرم شده و هنر خلق کند.”

 

Dorsey و JayZ به معرفی پلتفرمی برای پخش موسیقی با پشتیبانی رمزارزها پرداختند.Dorsey در مورد پتانسیل افزودن جریان‌های مالی چون توکن‌های غیرمثلی صحبت کرد و در این بین، مدیرعامل Twitter و Square بیان کردند که هر آنچه بتواند به رشد هنرمندان کمک کند، قابل بحث کردن است. JayZ در رابطه با قابلیت قراردادهای هوشمند در مستقل ساختن هنرمندان در امور مالی صحبت کرد و بیان کرد:” راه‌های خلاقانه بسیاری وجود دارند که از طریق آنها می‌توانید مشارکت داشته باشید و به دیگران هم اجازه مشارکت دهید.

 

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

همه چیز درآنجا به طور شفاف ضبط می‌شود و به همین دلیل کسی نمی‌تواند پشت وکیل و غیره خود را پنهان کند.” شرکت Square Inc با 300 میلیون سهام، بیشترین بخش سهام Tidal را صاحب شده است. به عنوان بخشی از توافق آنها، Tidal بصورت یک شرکت مستقل در Square مشغول به فعالیت است. سایر شرکای این شرکت به عنوان سهام‌داران آن باقی می‌مانند. JayZ و برخی دیگر از هنرمندان مشهور در سال 2015 سهام این پلتفرم را خریداری کرده و به عنوان سهام‌داران آن بحساب می‌آیند.

 

 

 

[irp posts=”25102″ name=”اتریوم یا بیت کوین کدام برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟”]

 

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/jay-z-and-jack-dorsey-owned-music-streaming-service-could-feature-nfts-and-smart-contracts

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.