نگران نباشید، همه چیز متعادل شد!

نگران نباشید، همه چیز متعادل شد!

امروز صبح u.today طی یک گزارش اعلام کرد که شاخص ترس و طمع به حالت تعادل برگشته است و در عدد متعادل 43 قرار گرفته. این خبر در کنار خبر افزایش سختی استخراج و رسیدن هش ریت به اوج تاریخی به نوعی می تواند بازار را آماده حرکت جدید بیت کوین و شکست سقف 67 هزار کند.

 

[irp posts=”50052″ name=”لغو قرارداد با شرکت کریپتویی توسط منچستر سیتی”]

به طور کلی در روزهای گذشته خبرهای امیدوارکننده ای از بیت کوین شنیده می شود. دیورز نمایندگان مجلس آمریکا طی یک نامه از مجلس سنا خواستند تا هر چه سریع تر بیت کوین و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهد و با قانونی کردن این روند احتمالا آمریکا اولین کشوری خواهد بود که به صورت رسمی از بیت کوین در مبادلات خود استفاده می کند.

[irp posts=”49999″ name=”هند وارد بازی ارزهای دیجیتال می شود”]

رسیدن شاخص ترس و طمع از منطقه ترس به منطق متعادل 43 نشان می دهد که بازار به نوعی آماده حرکت جدید رشد است. این شاخص بین معامله گران محبوبیت زیادی دارد. از این رو می توان حدس زد که کم کم تریدرها به سمت بیت کوین بازگردند.

 

[irp posts=”49994″ name=”36 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال دزدیده شد!”]

 

از طرفی دیگر خبرهای نه چندان خوبی از بازار nft ها و میم کوین ها به گوش می رسد. به نظر می رسد که این بازارها نتوانسته معامله گران خود را راضی کند و همچنین بسیاری از این میم کوین ها نتوانستند نیاز کاربری تعریف شده را انجام دهند. قطع همکاری باشگاه بارسلونا با یکی از این nft ها نمودی از این داستان است. این مسئله باعث شده است که عملا بازار دوباره به سمت بیت کوین برگردد و این یعنی شروع یک روند و حرکت جدید در بیت کوین!

 

منبع:
https://u.today/bitcoin-fear-greed-index-surges-to-neutral-zone
https://www.coindesk.com/business/2021/11/20/fc-barcelona-cancels-marketing-agreement-with-nft-marketplace-ownix/
https://news.bitcoin.com/while-btcs-hashrate-climbs-higher-bitcoins-mining-difficulty-nears-all-time-high/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.