لغو قرارداد با شرکت کریپتویی توسط منچستر سیتی

لغو قرارداد با شرکت کریپتویی توسط منچستر سیتی

یکی از اخبار پرخواننده هفته پیش در بازار پر رونق ارز دیجیتال آن بود که باشگاه لیگ برتر معروف منچستر سیتی، هفته گذشته قراردادی را که با شرکت های ۳کی تکنولوژیز (3key Technologies) منعقد کرده بود را به طور کامل لغو کرد.

 

[irp posts=”49999″ name=”هند وارد بازی ارزهای دیجیتال می شود”]

نکته جالب این قرارداد آن بود که طول عمر امضای این تعهدنامه فقط یک هفته بود و پس از آنکه باشگاه لیگ برتر منچستر سیتی تحقیقات کاملی را در مورد این شرکت ها انجام داد، تصمیم خود را برای لغو قرارداد قطعی کرد. شاید اکنون این سوال برای شما پیش آید که دقیقا چه موضوعی باعث شد تا تحقیقات منچستر سیتی در مورد شرکت کریپتونی دارای نتیجه ای منفی باشد و انان برای لغو قرارداد اقدام کنند؟

 

[irp posts=”49994″ name=”36 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال دزدیده شد!”]

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصلی ترین نکته منفی این تحقیقات، نبود مشخصات شناسایی افراد منعقد کننده قرارداد در شرکت کرپتونی بود. این افراد دارای هیچ نشانی دقیقی نبودند و همین موضوع باعث شد تا شک منچستر سیتی در مورد عدم وجود افراد حقیقی در این شرکت به یقین تبدیل شود.

 

[irp posts=”49956″ name=”دلایل مضر بودن استخراج ارزهای دیجیتال”]

برخی از آمارها و اطلاعات نیز حاکی از آن هستند که شرکت کریپتونی وعده های بسیار ناباورانه و مشکوکی را در قراردادهای خود ذکر می کرده است که از لحاظ منطقی صحیح نبودند. از وعده های مشهور کریپتونی به تیم منچستر سیتی می توان به پرداخت میانگین سود سالیانه ۱۵۰ درصدی و رضایت‌مندی ۱۰۰ درصدی کاربران اشاره کرد. چنین وعده های غیر معقولانه ای باعث لغو شدن قرارداد منچستر سیتی با شرکت کریپتونی شد.

 

منبع:

https://u.today/manchester-city-suspends-mysterious-cryptocurrency-partnership

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.