فروش نهنگ ها و حمایت خریداران از سطح 60 هزار دلار در بیت کوین

فروش نهنگ ها و حمایت خریداران از سطح 60 هزار دلار در بیت کوین

بر اساس گزارش کریپتوکوانت نهنگ ها طی روزهای گذشته تحرکات زیادی برای فروش ارزهای دیجیتال از خود نشان داده اند. به گفته این سایت تحلیلی فروش نهنگ ها طی روزهای گذشته به بیشترین مقدار خود رسیده است. اما با این وجود هنوز تعداد تقاضای خوبی در بازار وجود دارد و به نظر می رسد که بازار سطح حمایتی 60 هزار دلاری را برای بیت کوین حفظ کند.

 

[irp posts=”48781″ name=”گام بلند آمریکا برای تسخیر دنیای ارزهای دیجیتال”]

 

در واقع به نظر می رسد که نهنگ ها یک به یک در حال خروج از بازار بیت کوین هستند. اما این خروج با کاهش ذخیره صرافی ها همراه بوده است. یعنی عملا علاوه بر خروج نهنگ ها از بازار بیت کوین، این بازار ورودی خوبی نیز جذب کرده است و همین مسئله باعث شده است که همچنان سطح حمایتی 60 هزار دلار پابرجا بماند.

 

[irp posts=”48766″ name=”شیبا در راه آمازون!”]

 

از طرف دیگر بسیاری از اقتصاددان ها و تحلیل گران معتقد هستند که هنوز مسیر صعودی بیت کوین تمام نشده است. بنابراین عملا خروج نهنگ ها از بیت کوین می تواند دلیل دیگری داشته باشد. به هر حال طی این روزها ایلان ماسک نیز توئیت عجیبی از یک شعر باستانی منتشر کرده است که معنای چندان مشخصی نمی توان از آن برداشت کرد. در واقع به نظر می رسد در دل بازارهای اقتصادی اخباری در جریان است که هنوز به طور کامل مشخص نیست.

 

[irp posts=”48737″ name=”افزایش جست و جوی واژه NFT در گوگل”]

 

اگر بخواهیم با نهنگ ها حرکت کنیم احتمالا باید اکنون از بازار بیت کوین خارج شویم. اما اگر بخواهیم بر اساس تحلیل و نقاط حمایت و … بازار را نگاه کنیم، هنوز مسیر صعودی بیت کوین تمام نشده است و از طرف سطح حمایتی مناسبی در 60 هزار دلار ایجاد کرده است. همه این ها در کنار یکدیگر عملا بازار را به یک رفتار دوگانه سوق داده است. باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع:
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-whale-selling-jumps-while-btc-price-holds-60k-and-buyers-snap-up-supply

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.