شیبا در راه آمازون!

شیبا در راه آمازون!

طرفداران ارز شیبا با جمع آوری امضا قصد دارند آمازون را وادار به قبول این ارز به عنوان یک ارز مطمئن و قابل قبول برای فروش محصولات و خدمات کنند. تا به امروز بیش از 173 هزار امضا برای این اقدام جمع آوری شده است که روز به روز به این تعداد اضافه می شود.

 

[irp posts=”48737″ name=”افزایش جست و جوی واژه NFT در گوگل”]

شیبا طی هفته های گذشته سعی کرده است وارد دنیای اقتصادی شود و خودش را به عنوان یک ارز قابل قبول به دنیا معرفی کند. در این راستا برخی از شرکت های تولیدی و خدماتی این ارز را به عنوان یک ارز قابل اطمینان قبول کردند. همین مسئله باعث شد که کم کم شیبا خودش را در بازار مطرح کند و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

 

[irp posts=”48730″ name=”توئیت جدید ایلان ماسک، بر علیه ارزهای دیجیتال!”]

 

طی ماه گذشته چندین بار خبر پیوستن شیبا به پلتفرم رابین هود منتظر شد که هر بار با تکذیب مدیران این شرکت رو به رو شد. اما واقعیت این است که طرفداران شیبا در حال جمع آوری امضا برای ورود به این ارز به پلتفرم رابین هود هستند. تا به امروز بیش از 479 هزار امضا برای این موضوع جمع آوری شده است و هنوز هم ادامه دار است.

 

[irp posts=”48695″ name=”بازار ارزهای دیجیتال در هفته آتی”]

روزهای گذشته مدیران پلتفرم رابین هود اعلام کردند که در حال بررسی ورود شیبا به این پلتفرم هستند. همین خبر باعث شد که توجه سرمایه گذاران بیشتری به این ارز دیجیتال معطوف شود و عملا ارزش شیبا با چند درصد رشد همراه باشد. به نظر می رسد شیبا روزهای خوبی در آینده نه چندان دور تجربه خواهد کرد.

منبع:

https://u.today/three-shib-petitions-for-amazon-adoption-gain-173373-signatures

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.