توسعه‌دهنده اتریوم، به جرم دسترسی غیرمجاز به حساب خود، بازداشت شد

توسعه‌دهنده اتریوم، به جرم دسترسی غیرمجاز به حساب خود، بازداشت شد

Virgil Griffith، توسعه‌دهنده اتریوم، شرط عفو خود را نقض کرده و پس از اینکه سعی کرد به طور غیرقانونی به حساب رمزارزی خود دسترسی یابد، به دادگاه احضار شد. دستور بازداشت Griffith توسط قاضی منطقه‌ای ایالات متحده آمریکا، P. Kevin Castle، دقیقا بعد از اینکه وی سعی داشت تا به دارایی‌های دیجیتال خود در کوین‌بیس در ماه مه دسترسی یابد، صادر شد.

این توسعه‌دهنده شبکه اتریوم، دو ماه آینده را پشت میله‌های زندان سپری خواهد کرد. پیش از این، در 21 ام ماه سپتامبر، او در حالی که قصد داشت تا طی یک توطئه، تحریم‌های کره ‌شمالی را نقض کند، بازداشت شد و به 20 سال حبس محکوم شد. بنا به گزارشات Law360، نگرانی اصلی قاضی Castle این بوده که دارایی‌های Griffith به ارزش حدودی 1 میلیون دلار رسیده‌ بودند و همین امر موجب شده بود تا او سعی در بررسی حساب خود داشته باشد.

 

[irp posts=”43454″ name=”اتریوم، بیت‌کوین را به زانو درآورده است”]

 

دادستان‌ها در 9 ژولای درخواست بازداشت وی را مطرح کردند و ادعا کردند که Griffith شروط عفوی را که شدیدا استفاده از اینترنت وی را محدود می‌کردند، نقض کرده است. او به طور غیرمجاز به کوین‌بیس دسترسی پیدا کرده تا از این صرافی درخواست کند که قابلیت‌های امنیتی حساب وی را غیرفعال کنند.

او طی این درخواست خود گفت: «من نیاز دارم تا سیستم تایید دو مرحله‌ای حسابم غیرفعال شود، چرا که FBI تمام دستگاه‌های مرا ضبط کرده است.» وکلای مدافع او ادعا کردند که این اقدام تنها با مشورت او صورت گرفته و این خانواده وی در Alabama بودند که سعی داشتند تا از طرف وی، به حساب کوین‌بیس او دسترسی داشته باشند. Griffith در تاریخ 7 ژانویه 2020 محکوم شد. پیش از نیز در نوامبر 2019، به جرم توطئه برای نقض مصوبه قدرت‌های اقتصادی اضطراری بین‌المللی، بازداشت شده بود.

 

[irp posts=”43203″ name=”مسیر نزولی بیت کوین، تحلیل‌گران را درمانده کرده است”]

 

او در ابتدا عفو مشروط خود را رد کرد، اما در نهایت در دسامبر 2019، به قید یک وثیقه 1 میلیون دلاری آزاد شد. مقامات دولتی باور دارند که او پس از کنفرانس خود در آوریل 2019 در Pyongyang، به کره شمالی در پولشویی از طریق رمزارزها، به منظور دور زدن تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، کمک کرده است. در اکتبر 2020، Griffith اقداماتی برای رد اتهامات خود در رابطه با توطئه انجام داد. او ادعا کرد که کنفرانس آوریل 2019 وی، شامل اطلاعات عمومی قابل دسترس بودند و بدین ترتیب، او هیچگونه خدماتی را به مقامات کره شمالی ارائه نداده است.

 

[irp posts=”43030″ name=”سرانه مصرف برق بیت کوین، کاهش می‌یابد”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/eth-developer-virgil-griffith-back-in-jail-after-allegedly-checking-coinbase-account

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.