تراکنشات روزانه لایه دوم اتریوم، از بیت کوین بیشتر شده است

تراکنشات روزانه لایه دوم اتریوم، از بیت کوین بیشتر شده است

پروتکل های در حال گسترش لایه دوم اتریوم، در ماه گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و هم اکنون، تراکنشات آن بیش از تراکنشات شبکه بیت کوین می باشد. طبق داده های CoinMetrics که توسط Evan Van Ness، تحلیل گر صنعتی و موسس Week In Ethereum News، جمع آوری شده اند، در روز 6 سپتامبر، تراکنشات اتریوم از بیت کوین بیشتر شده است. پروتکل لایه دوم اتریوم حدود 250000 تراکنش در یک روز داشته است، در حالی که تراکنشات بیت کوین در یک روز 210000 بوده است.

 

[irp posts=”45684″ name=”فروش 4 میلیون دلاری NFT های Lobby Lobsters در همان ساعت اولیه”]

 

این تحلیل گر اعلام کرد که StarkWare بیشترین تراکنشات را در این مدت، در حدود 143000 تراکنش، نسبت به سایر پلتفرم های DeFi چون صرافی dYdX و Immutable X داشته است. Arbitrum، که در روز 1 سپتامبر در شبکه اصلی منتشر شد، حدود 56000 تراکنش داشته است. پلتفرم تازه منتشر شده آن با نام Arbitrum One هم اکنون نیز شرکت های بزرگی چون Aave، Chainlink و Uniswap را که بدنبال چندین گزینه لایه دوم هستند، به خود جذب کرده است. Optimistic Ethereum نیز در حدود 28000 تراکنش در روز داشته است. Uniswap پروتکل ورژن سه خود را بر روی Optimism در ماه ژولای توسعه داد.

 

[irp posts=”45636″ name=”استراتژیست ارشد Bloomberg، بیت کوین را در مسیر 100000 دلاری شدن می بیند”]

 

در این بین طرفداران بیت کوین بیان کردند که Van Ness لایه دوم اتریوم را با لایه اول بیت کوین مقایسه کرده است و هیچ اطلاعاتی از لایه دوم بیت کوین با نام Lightning Network منتشر نکرده است. Van Ness در پاسخ به این بیانات گفت:” برداشت من این است که Lightning جذابیت بسیار کمی دارد، اما خوشحال می شوم اگر کسی خلاف این را به من اثبات کند.” هدایت استراتژی توسعه دهنده فناوری لایه دوم اتریوم یعنی Polygon، با نام Sanket، برخی از آمارهای شبکه را در هم شکست و مشخص کرد که تراکنش های کوچکتر، غالب بوده اند.

 

[irp posts=”45627″ name=”بانک ها یا صرافی ها؟ کدام یک بیشتر جریمه می شوند؟”]

 

در توییتی در 7 سپتامبر، وی بیان کرد که 45 درصد تمام نشانی ها، در سراسر تمامی تراکنشات آنها در طول روز، کمتر از 1.45 دلار بوده است. بنابه L2fees، Loopring مقرون به صرفه ترین پلتفرم برای انتقال اتریوم می باشد که تنها 0.40 دلار بابت هر تراکنش کسر می کند. Matter Labs zkSync نیز 0.83 دلار و Arbitrum One 2.75 دلار بابت تراکنشات کسر می کنند. Optimism نیز نرخ 5.83 دلاری دارد. خود اتریوم برای انتقال ETH 11 دلار کسر می کند.

اگر نمیدانید نتورک لایتنینگ چیست حتما این مقاله را بخوانید.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/ethereum-layer-twos-reportedly-processing-more-transactions-than-btc

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.