تحلیل زوج ارز NZDCHF (پنج شنبه 19 خرداد 1401)

تحلیل زوج ارز NZDCHF (پنج شنبه 19 خرداد 1401)
NZDCHF
تحلیل نماد nzdchf

همانطور که در چارت مشاهده میکنید قیمت در یک کانال نزولی در حال حرکت است که در چند کندل قبل توانست این کانال را به سمت بالا بشکند. در تایم فریم هفتگی نیز ترتیب پلکانی صعودی داریم. در نتیجه می توانیم در تایم فریم های پایین تر دنبال موقعیت هایی برای خرید باشیم.

 

[irp posts=”54141″ name=”تحلیل AUDCHF (سه شنبه 17 خرداد 1401)”]

 

تحلیل زوج ارز NZDCHF (پنج شنبه 19 خرداد 1401)
nzdchf

در تایم فریم یک ساعته قیمت در یک کانال قرار گرفته است و به نظر میرسد این حرکت صعودی چندان قوی نباشد. اما چون در تایم فریم های بالاتر روند صعودی بود و همچنین کانال نزولی روزانه به سمت بالا شکسته شد وزن بیشتری به حرکت صعودی میدهیم و در تایم فریم پایین تر در صورت نقطه ورودی مناسب با حجم بیشتری در جهت خرید وارد میشویم.

 

[irp posts=”54164″ name=”تحلیل زوج ارز usdjpy (چهارشنبه 18 خرداد 1401)”]

 

NZDCHF
تحلیل نماد nzdchf در تایم فریم 15 دقیقه

 

در تایم فریم 15 دقیقه خط روند زرد رنگ شکسته شد و در حال واکنش دادن به این خط است. در صورتی که  زیر قیمت هفتگی خودش پولبک بزند می توانیم آماده پوزیشن فروش باشیم در غیر این صورت باید صبر کنید تا کانال صعودی یک ساعته به سمت بالا بشکند و با بررسی دقیق محدوده حمایت و مقاومت در تایم فریم های بالاتر اقدام به باز کردن پوزیشن خرید کنیم.

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

 

[irp posts=”54101″ name=”تحلیل GBPCAD (دوشنبه16 خرداد 1401)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.