بزرگ ترین بانک ایتالیایی از موضع خود عقب نشست

بزرگ ترین بانکی از موضع خود عقب نشست

هفته گذشته بانک یونی کردیت، غول بانکی ایتالیایی اعلام کرده بود که هر نوع پرداخت کاربران این بانک به دنیای ارزهای دیجیتال را بلاک خواهد کرد. این بانک مشتریان خود را به بستن حساب های بانکی و بلوکه کردن سرمایه آن ها تهدید کرده بود. اما با این وجود طی چند ساعت گذشته بیانیه ای صادر کرد و عملا از موضع خود عقب نشست. بر اساس این بیانیه هیچ محدودیتی برای مشتریان این بانک وجود ندارد تا در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشند و بانک یونی کردیت همچنان به خدمات رسانی در این زمینه ادامه می دهد.

 

[irp posts=”51461″ name=”بیت کوین به تاریخچه نقره گرفتار می شود؟!”]

بانک یونی کردیت به عنوان بزرگ ترین بانک حوزه دریای بالتیک دارای بیش از 810 میلیارد یورو سرمایه در گردش است. از این رو عملا تصمیمات این بانک می تواند تاثیرات مستقیمی در بازارهای سرمایه ای سنتی و نوین داشته باشد. همانطور که کاملا مشخص است تهدید کاربران یکی از بزرگ ترین بانک های جهانی می تواند تاثیرات نامطلوبی در بازار داشته باشد.

 

[irp posts=”51487″ name=”تاثیر مستقیم بازار ارزهای دیجیتال با سایر بازارهای سرمایه ای”]

 

برخی از کارشناسان اقتصادی نیز معتقد هستند که یکی از علت های ادامه دار شدن نزولی بودن بازار را می توان همین تهدید بانک ایتالیایی دانست. اما با بازگشت این بانک از موضع خود و با توجه به اخبار امیدوار کننده دیگر در حوزه ارزهای دیجیتال به نظر می رسد که بازار نسبت به کانال 40 هزار دلاری واکنش مثبتی نشان داده است.
اما مسئله ای که باید توجه داشته باشید این است که این بانک اعلام کرده است که همچنان بر اساس سیاست های خود هیچ سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نخواهد داشت اما ممانعتی هم برای کاربران خود در این زمینه ایجاد نخواهد کرد.

 

[irp posts=”51418″ name=”بازار ارز دیجیتال در حالت ترس شدید قرار دارد!”]

منبع:
https://u.today/major-italian-bank-backtracks-on-crypto-ban

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.