اقدام کره جنوبی در برابر معاملات غیرقانونی کریپتوکارنسی

اقدام کره جنوبی در برابر معاملات غیرقانونی کریپتوکارنسی

مقامات کره جنوبی اعلام کرده‌اند که در حال تدارک دیدن شرایطی برای اقدامات شدید علیه معاملات غیرقانونی در حوزه‌ی کریپتوکارنسی هستند و این خبر می‌تواند یکی از بهترین اطلاع‌رسانی‌های ممکن برای کاربران و سرمایه‌گذاران این حوزه باشد. البته باید دید که این اقدامات چگونه خواهند بود و آیا اخلالی در کار سرمایه‌گذاران و کاربران معمولی نیز ایجاد می‌کند یا خیر؟!

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

چندین تن از مقامات مالی و اقتصادی کره جنوبی قصد دارند برای مقابله با معاملات غیرقانونی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، با یکدیگر متحد شوند و اقدامات مفید و مؤثری در این رابطه انجام دهند. کو یون چول، رئیس دفتر هماهنگی سیاست‌های دولت، امروز اعلام کرد که این طرح برای مقابله با نگرانی‌های روزافزونی انجام می‌شود که در رابطه با سرمایه‌گذاری در این زمینه وجود دارد. با رونقی که در این بازار شکل‌گرفته است، سوءاستفاده‌های زیادی و به روش‌های مختلفی از افراد می‌شود و به همین دلیل اجرای یک طرح مقابله گرانه با چنین اقداماتی، لازم و ضروری است.

بر اساس گزارشی از یوتهاب، کو یون چول در جلسه‌ی معاونین خود اعلام کرده است:

بر اساس این طرح تا پایان ماه ژوئن، همه‌ی موسسه‌های مالی باید بر تراکنش‌ها، به‌ویژه برداشت‌هایی که انجام می‌شود توجه و نظارت زیادی داشته باشند. هرگونه فعالیت و تراکنش مشکوک باید به واحد اطلاعات مالی دولتی گزارش شود تا موردبررسی قرار بگیرد. در این گزارش آمده است که نهادهای نظارتی و قانونی دیگر مانند وزارت دارایی و خدمات نظارت مالی همچنان می‌خواهند معاملات حوزه‌ی ارزهای دیجیتال را تحت نظر بگیرند. کره جنوبی پس از وضع قوانین در پایان ماه مرس، دارای شرایط سخت‌گیرانه‌ای درزمینهٔ رمز ارزها شده است. بر اساس این قوانین، همه‌ی معاملات و تراکنش‌ها باید با یک بانک محلی ارتباط داشته باشند تا به یک حساب واقعی در یکی از بانک‌ها متصل شوند و آن تراکنش قابل‌پیگیری باشد. این اقدامات علاوه بر نظارت بر درستی تراکنش‌ها، برای کنترل میزان دارایی‌ها و تعیین مالیات نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

همه‌ی این قوانین و محدودیت‌ها در کره ی جنوبی، هم‌زمان با رشد تاریخی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده است. هفته‌ی گذشته درست درزمانی که بیت کوین توانست از سد 64 هزار دلار عبور کند، کره جنوبی و سرمایه‌گذاران آن در حال دست‌وپنجه نرم کردن با این مقررات بودند. به نظر می‌رسد که این قوانین بتوانند کمک زیادی بر سلامت بازار کریپتوکارنسی در کره جنوبی کنند اما مسیر نسبتاً پیچیده‌تری هم برای مردم و سرمایه‌گذاران درست کرده‌اند که باید دید جامعه‌ی کره جنوبی تا چه حد با این پیچیدگی‌ها و سختی‌ها کنار خواهد آمد.
شما عزیزان می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه در وب‌سایت ما پیگیری کنید.

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

میداس سرمایه مقاله ای با عنوان “تعداد بیت کوین های استخراج شده“و “مزایای سگویت” “آموزش ترید در بایننس” تهیه کرده است که با مطالعه آن میتوانید اطلاعات خوبی کسب نمایید.

 

منبع: https://cointelegraph.com/news/south-korea-plans-interagency-crackdown-on-illegal-crypto-transactions

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.