هدف قیمتی کاردانو: 2.83 دلار

اخبار میداس سرمایه-هدف قیمتی کاردانو: 2.83 دلار

کاردانو طی ساعات گذشته توانست از کنج مثلثی خود خارج شود و با خروج از این مثلث تاکنون حدود 6 درصد سود را تجربه کرده است. با توجه به تحلیل تکنیکال می توان حدس زد که کاردانو بتواند به قیمت 2.83 دلاری برسد.

[irp posts=”48128″ name=”گام بلند اندونزی در مسیر جدید پیشرفت”]

کاردانو به عنوان یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال بازار ( رتبه 4 بازار از نظر ارزش ) طی هفته های گذشته کاربری بیشتری پیدا کرده است و عملا وارد فاز جدیدی از کاربری شده است.
از این رو به نظر می رسد با افزایش کاربری ها و ورود به فاز جدید عملا سرمایه گذاران توجه بیشتری به این ارز داشته باشند. از طرف دیگر کلیت بازار در روزهای گذشته توانست بعد از یک اصلاح نسبتا عمیق روند عادی خودش را پیدا کند و همه چیز آماده برای یک حرکت صعودی است.

[irp posts=”48097″ name=”ساز مخالف، این بار از آمریکا”]

این اتفاق در حالی رخ می دهد که شیبا به عنوان یکی از ارزهای تازه وارد به جمع 15 ارز برتر بازار بعد از یک دوره صعود شارپ، سقوط نزدیک به 30 درصدی را تجربه کرد. البته این اتفاق چندان عجیب و دور از ذهن نیست و به نوعی مشخص بود که ایلان ماسک با توئیت های عجیب خود به نوعی قصد دارد شیبا را مانند دوج کوین به طور کامل در اختیار خود بگیرد. بنابراین احتمالا سرمایه گذاران در پی این سقوط عجیب دست به فروش خواهند زد و اینجا ایلان ماسک است که می تواند بیشترین درصد شیبا را در اختیار خود بگیرد. بنابراین شیبا هم به دارایی های ایلان ماسک اضافه می شود.

اگر میخواهید در مورد هدف در معاملات ارز دیجیتال بیشتر بدانید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنم.

[irp posts=”48119″ name=”ایلان ماسک و اینبار یک ارز دیجیتال دیگر!”]

منبع:
https://cryptobriefing.com/cardano-looks-poised-break-out-2-80-target/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.