ایلان ماسک باز هم داج کوین را بالا می‌کشد؛ داج کوین، شیوه پرداختی جدید تسلا

ایلان ماسک باز هم داج کوین را بالا می‌کشد؛ داج کوین، شیوه پرداختی جدید تسلا

مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، باز هم با انتشار توییت دیگری در فضای مجازی در رابطه با رمزارز محبوب داج کوین، باعث رشد و تغییر بازار آن شد. در روز سه‌شنبه او در توییتر پستی گذاشت که در آن یک نظرسنجی مطرح شده بود و از پاسخ‌دهندگان می‌خواست که به این سوال پاسخ دهند که آیا مایل‌اند تسلا، داج کوین را به عنوان شیوه‌ پرداختی برای خرید ماشین قبول کند یا خیر. این نظرسنجی در ساعت 8 صبح منتشر شد و در ده دقیقه اول 400000 پاسخ دریافت کرد و تا به حال تقریبا به یک میلیون پاسخ نیز رسیده است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

این نظرسنجی توییتری ایلان ماسک، تا 24 ساعت فعال خواهد بود و می‌تواند پیش نیازی برای این شرکت جهت افزودن میم کوین‌ها به عنوان یک شیوه پرداختی در شرکت باشد. طرفداران داج کوین، مدیرعامل تسلا را تشویق به افزودن این رمزارز با تم Shiba به لیست شیوه‌های پرداختی شرکت خود کردند و علاقه بسیاری نسبت به این توکن را در وی برانگیختند. در واقع این نظرسنجی خالی از لطف نبوده و تقریبا 78 درصد پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی ایلان ماسک در توییتر، شرکت تسلا را در افزودن داج کوین به شیوه‌های پرداختی خود، حمایت کرده‌اند.

داج کوین قرار است به یکی از شیوه‌های پرداختی شرکت تسلا تبدیل شود.همانطور که انتظار می‌رفت، این توییت ایلان ماسک باعث ایجاد رشدی در قیمت داج کوین شد و آمارها و جداول تحلیلی نشان می‌دهند که قیمت این رمزارز از زمان انتشار نظرسنجی، رشد ناگهانی بسیاری داشته است. داج کوین هم اکنون 10600 درصد نسبت به قبل خود رشد کرده و حتی با توجه به قیمت آن در ماه مه، بنظر می‌رسد که در مسیر رسیدن به یک دلار باشد.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

بنابه Google Trends، چنین رشدی در داج کوین باعث شده تا نرخ جستجوی نام این رمزارز در موتور جستجوی گوگل، برای اولین‌ بار، حتی از بیت کوین هم بیشتر شود. توییت روز سه‌شنبه، آخرین مطلب مرتبط مابین داج کوین و شرکت ایلان ماسک بوده است. همچنین طبق گزارشات پیشین کوین تلگراف، شرکت Geometry Energy، یک شرکت کانادایی مالی و سرمایه‌گذاری، برنامه‌هایی مبنی بر تهیه یک محموله با استفاده از داج کوین، برای موشک شرکت Space X که قرار است به ماه سفر کند، را منتشر کرد.

تسلا قبل از این نیز بیت کوین را به عنوان شیوه پرداختی خود پذیرفته بود. این شرکت اطلاعیه این موضوع را در ماه مارس اعلام کرد، زمانی که اقدام به سرمایه‌گذاری‌هایی در بیت کوین نیز کرده بود. تسلا همچنین اعلام کرده بود که پرداخت‌های بیت کوین خود را HODL خواهد کرد. (در ادامه اگر نمیدانید ارز الکترونیوم چیست حتما این مقاله را بخوانید)

 

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/elon-musk-asks-twitter-whether-tesla-should-accept-dogecoin-for-cars

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.