10000 NFT رایگان، توسط Internet Computer منتشر می شوند

10000 توکن غیرمثلی رایگان منتشر خواهند شد.

Dfinity’s Internet Computer از انتشار 10000 توکن غیرمثلی خبر داد. کاربران می توانند توکن مجانی خود را از روز چهارشنبه ساعت 8 شب، برداشت کنند. این توکن ها توسط برادران Przemek و Tomasz Chojeki و Adam Stepnik طراحی شده اند. این سه نفر برای طراحی این آواتارها از هیپ هاپ 1990، Insane Clown Posse و موفقیت NFT های افسانه ای CryptoPunk الهام گرفتند. به دنبال مجموعه ای از انتشارهای زودهنگام ویژه، انتظار می رود که تنها 3000 پانک قابل دسترس باشند و در زمان انتشار، به هر کاربر یک توکن می رسد. کوین تلگراف با Przemek، یکی از هم موسسین این پروژه، در رابطه با انتظارات وی از انتشار این NFT صحبت کرده است.

 

[irp posts=”45479″ name=”پیامی ترسناک و البته اشتباه، از طرف Coinbase به کاربرانش”]

 

وی در این باره گفت:” ما بشدت برای انتشار ICPunk ها بر روی Internet Computer هیجان زده هستیم. فضای NFT به سرعت در حال رشد است. بسیار شگفت انگیز است که جزوی از آن باشیم. ما برنامه های زیادی برای ICPunk ها داریم که شامل یک بازار NFT نیز می شود و این اولین قدم در جهت آن می باشد.” Internet Computer یک توکن رمزارزی (ICP) می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا اپلیکیشن ها، وبسایت ها و سرویس های دیجیتال را بسازند.

 

[irp posts=”45448″ name=”Visa توکن های غیرمثلی را، یک نوآوری مهم می داند”]

نسخه های فرعی از شبکه های اجتماعی چون LinkedIn، Medium، WhatsApp و همچنین سایت های جامعه محوری چون Reddit، توسط اعضای جامعه ساخته شده اند. طبق یکی از توییت های اخیرا منتشر شده، انتشار ICPunk توجه جوامع رمزارزی را به خود جلب کرده است و داده های تحلیلی نشان می دهند که 89000 بازدیدکننده از زمان انتشار این طرح، به وبسایت آن مراجعه کرده اند. ما همچنین در رابطه با همکاری اخیر Dfinity با Tomasz نیز صحبت کردیم. وی در این باره گفت: ” ما از سال 2017 کارهای Dfinity را دنبال می کنیم. ما باور داریم که Internet Computer بهترین راه حل برای NFT ها است. یکی از مزایای Internet Computer این است که تمام اطلاعات بر روی on-Chain ذخیره می شوند. هیچ نیازی به استفاده از IPFS یا سرورهای وب اختصاصی برای اشتراک گذاری عکس ها نیست. این واقعا یک راهکار غیرمتمرکز است.”

 

[irp posts=”45431″ name=”آیا بیت کوین روزی شکست خواهد خورد؟”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/internet-computer-to-release-10-000-free-nfts-in-debut-drop

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.