یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!

یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!

ارز دیجیتال کاردانو از حدود یک سال پیش خودش را بر سر زبان‌ها انداخته است و افراد و تحلیل گران زیادی اعتقاددارند کاردانو آینده‌ی بسیار درخشانی خواهد داشت. حتی در برخی از اظهارنظرها شاهد آن بوده‌ایم که می‌گویند کاردانو می‌تواند به بیت کوین بعدی تبدیل شود و در مدت‌زمان کوتاهی، به قله‌های دنیای کریپتو کارنسی برسد! همین موضوعات باعث شده است تا این ارز هم به یکی از پر سر و صداترین‌ها تبدیل شود.

 

[irp posts=”24112″ name=”پشتوانه بیت‌ کوین چیست؟ آیا می‌توان به بیت‌ کوین اعتماد کرد؟”]

 

در این میان یکی از اعضای گروه بک استریت بویز از کاردانو حمایت کرده است و در تویتر خود مطلبی را منتشر کرد. نیک کارتر در توییت خود نوشت:

از بیت کوین بگذرید، اکنون نوبت کاردانو است. وقتی حرف از تولید باشد، این ارز برای دنیا بهتر و واضح‌تر خواهد بود.

نیک کارتر که یکی از نوازندگان بک استریت بویز است با مخالفت‌های زیادی مواجه شد و از طرف جامعه و طرفداران بیت کوین واکنش‌های زیادی را دریافت کرد. او گفت ارزهای دیجیتال در کنار هم بهتر می‌توانند عمل کنند و این‌طور به آن‌ها پاسخ داد:

به نظر من هرکدام از آن‌ها عملکرد خوبی دارند و می‌توانند در کنار هم به کار خود ادامه دهند.

این‌که چرا این نوازنده برای اولین بار این‌طور درباره ارزهای دیجیتال اظهارنظر کرده است مشخص نیست و شاید به خاطر عدم موفقیت آلبوم جدیدش به دنبال سرمایه‌گذاری جدیدی می‌گردد! مدتی قبل نیز جین سایمونز از گروه موسیقی KISS اعلام کرد که 300 هزار دلار کاردانو خریده است و این موضوع نیز حسابی خبرساز شده بود!

 

[irp posts=”26717″ name=”هرکس می‌گوید بیت کوین مرده، اشتباه می‌کند!”]

 

نکته‌ی جالبی که درباره این ماجرا وجود دارد آن است که بنیان‌گذار کاردانو به توییت نیک کارتر واکنش نشان داده و آن را با عبارت bye, bye, bye پاسخ داده است تا به این ماجرا حسابی دامن بزند. چارلز هاسینکسون، بنیان‌گذار کاردانو، از هیچ موقعیتی برای تخریب و جنگ علیه بیت کوین نمی‌گذرد و همیشه شیطنت‌ها و اقدامات مختلفی را از او شاهد بوده‌ایم.

 

رقابت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال به یکی از شدیدترین میز آن‌های خود در تاریخ رسیده است و هرکدام از ارزها در تلاش هستند تا با توسعه‌ی بهتر و ارائه خدمات بیشتر و بهتر، کاربران را به سمت خود جذب کنند و در این میان جنگ‌ها و تنش‌های فضای مجازی هم یکی از مؤثرترین و پر تب‌وتاب ترین اتفاقات به‌حساب می‌آیند.

شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید و همچنین درصورتی‌که پیشنهاد و یا انتقادی در رابطه با این مطلب یا عملکرد وب‌سایت دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات همین مطلب درج کنید تا بتوانیم از این به بعد باکیفیت بیشتری در خدمتتان باشیم.

 

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

میداس سرمایه مقاله ای تهیه کرده با عنوان استخراج بیت کوین با گوشی و کدام افزايش سرمايه بهتر است توصیه میکنم اگر اطلاعی از آن ندارید به آن مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.halakoei.academy/move-over-bitcoin-backstreet-boys-member-says-cardano-is-better-than-flagship-crypto/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.