یونیسف توکن NFT خودش را راه اندازی می کند

یونیسف توکن NFT خودش را راه اندازی می کند

سازمان بین المللی یونیسف صبح امروز به وقت محلی اعلام کرد که قصد دارد به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این سازمان توکن غیر مثلی NFT را در شبکه اتریوم طراحی و آن را به بازار عرضه کند. همچنین یونیسف طی اطلاعیه اعلام کرده است که درآمد حاصل از این توکن غیر مثلی قرار است در پروژه گیگا – دسترسی تمامی کودکان به اینترنت – استفاده شود.

 

[irp posts=”50846″ name=”راس گربر: زمستان در راه است!”]

یونسف به عنوان یکی از مهمترین سازمان ها و نهاد های جهانی محسوب می شود. از طرف دیگر این نوع سازمان ها معمولا حق هیچ نوع سرمایه گذاری ندارند و معمولا امکان حضور مستقیم در بازارهای سرمایه ای برای آن ها غیر ممکن است. زیرا به نوعی سرمایه آن ها مجموعه ای از کمک های مردمی و جهانی است و یک نهاد مردمی و جهانی نمی تواند بر اساس دارایی های دیگران اقدام به سرمایه گذاری کند.

 

[irp posts=”50814″ name=”اتریوم جای بیت کوین را می گیرد؟”]

اما بازار ارزهای دیجیتال فارغ از این که یک بازار سرمایه ای محسوب می شود، یک شبکه جدید از کاربرد ها نیز می باشد. به عبارت ساده تر در شبکه ارزهای دیجیتال برای هر نیازی می تواند کاربردی وجود داشته باشد. از این رو یونیسف و سازمان های دیگر می توانند بر اساس روش های مختلف مانند همان طراحی و معرفی توکن غیر مثلی سرودآوری تضمین شده ای برای خود داشته باشند که بدون استفاده از سرمایه های عمومی به دست می آید.

 

[irp posts=”50811″ name=”دوج کوین و اتریوم مورد توجه ترین ارزها در سال گذشته”]

 

نکته مهم این است که توکن های غیر مثلی ویژگی جذابی دارند. به طور مثال این توکن ها مادامی که مورد خرید و فروش قرار بگیرد درصدی از سود آن به طراح اصلی او – در اینجا سازمان یونیسف – خواهد رسید. بنابراین عملا این توکن ها می توانند به عنوان یک درآمد مادام العمر شناخته شوند. اتفاقی که برای این چنین سازمان ها و نهادهایی یک موهبت بزرگ محسوب می شود.

منبع:
https://decrypt.co/88051/unicef-launches-nfts-ethereum-connect-schools-internet

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.