گوگل: کاهش علاقه جامعه جهاني به بيت کوين

گوگل: کاهش علاقه جامعه جهانی به بیت کوین

داده هاي حاصل از سرويس گوگل ترندز نشان مي دهد که جست وجو ها درباره بيت کوين بسيار کم رنگ شده و سطح جست و جو ها به اواسط سال 2020 بازگشته است.

 

[irp posts=”48737″ name=”افزایش جست و جوی واژه NFT در گوگل”]

گوگل به عنوان يک موتور جست و جوي رايگان مورد استفاده بسياري از کاربران اينترنتي است. از اين رو داده هاي حاصل از جست و جوي اين کاربران را مي توان به عنوان يک فاکتور و شاخص بسيار مهم در تحليل رفتاري و اجتماعي مورد استفاده قرار داد.

 

[irp posts=”42871″ name=”سرپرست فنی سابق گوگل، از کاربران کلاه‌برداری می‌کند”]

بر اساس همين داده ها مي توان متوجه شد که سرمايه گذاران خرد بازارهاي اقتصادي طي سال جاري توجه کمتري به بيت کوين و ارزهاي ديجيتال نشان داده اند. اين موضوع مي تواند ناشي از فاصله گرفتن بيت کوين از اوج قيمتي خودش باشد. در حال حاضر شاخص بيت کوين در گوگل ترندز به عدد 17 رسيده است. اين در حالي است که در اوج گيري قيمت بيت کوين اين شاخص به عدد 76 واحد رسيده بود.

 

[irp posts=”42311″ name=”موتور جستجوی رمزارز محور BRAVE، وارد رقابت با گوگل می‌شود”]

به نظر مي رسد بيت کوين و بازار ارزهاي ديجيتال در سال جاري و با شروع شدن جنگ اوکراين و روسيه بيشتر توجه مقامات و دولت هاي مختلف اروپايي و آمريکايي را به خود جلب کرده است. اما وضعيت نسبتا سکون و رنج خوردن بيت کوين به نظر براي کاربران عمومي جامعه چندان جذاب نبوده است. اين موضوع را مي توان علت اصلي اين کاهش جست و جو ها دانست.

 

منبع:
https://www.coindesk.com/markets/2022/04/22/retail-interest-in-bitcoin-is-dwindling-google-data-suggests/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.