گوگل مجددا تبلیغات رمزارزی را مجاز کرد

گوگل مجدداً تبلیغات رمزارزی را مجاز کرد

طبق اخبار منتشره شده، گوگل تبلیغات رمزارزی را پس از بروزرسانی محصولات مالی و سیاست خدمات در 3 آگوست، مجددا راه اندازی کرده است. در ماه ژوئن سال 2018، این غول فناوری بین المللی، تبلیغات رمزارزی و Initial Coin Offering (ICO) را ممنوع کرد. حال به نظر می رسد که طبق آخرین بروزرسانی های سیاست ها و قوانین این شرکت، شرکت ها و فعالان رمزارزی مجاز مجددا اجازه دارند تا محصولات و خدمات خود را در این فضا، تبلیغ کرده و ارائه دهند.

 

[irp posts=”43989″ name=”بسته شدن چندین صرافی رمزارزی در کشور کره جنوبی”]

 

البته در رابطه با ICO هنوز صحبتی نشده است. اصلاحیه سیاست تبلیغاتی گوگل، اولین بار در ماه ژوئن مطرح شد و تصریح کرد که تبلیغ کنندگانی که صرافی ها و ابزارهای رمزارزی را ارائه می دهند، در صورت رعایت مفاد مشخص، اجازه دارند تا به فعالیت خود ادامه دهند. این حرکت می تواند فروش اضافه ای را برای شرکت والد Google، یعنی Alphabet، ایجاد کند. هر چند که تبلیغات رمزارزی، تنها قطره ای در اقیانوس 147 میلیارد دلاری تبلیغات این شرکت خواهد بود. مفاد جدید گوگل، به منظور جلوگیری از تبلیغات مشکوک و کلاهبرداری های رمزارزی آشکار تعیین شده اند.

 

[irp posts=”43960″ name=”dHEDGE، نسخه جدید پلتفرم خود را معرفی کرد”]

تبلیغ کنندگان باید در شبکه اجرایی جرایم مالی (FinCEN) به عنوان کسب و کار خدمات مالی ثبت شده باشند و حداقل یک مجموعه یا سازمان دولتی را به عنوان انتقال دهنده پول داشته باشند. این شرکت اجازه تبلیغات برای ICO ها، پروتکل های مبادلات DeFi و یا ترویج فروش، خرید و مبادلات رمزارزها را نخواهد داد. تاییدیه های رمزارزهای سلبریتی ها نیز ممنوع شده که می تواند به حل مشکلات پیرامون تأییدیه های سلبریتی های تقلبی نیز کمک کند.

سیاست های جدید گوگل، تبلیغات رمزارزی را از متصل شدن به وبسایت هایی که دارای سیگنال های مبادلاتی رمزارزی، مشاوره سرمایه گذاری رمزارزی، جمع کننده ها و یا سایت های وابسته که دارای محتوای مرتبط با بررسی دلالان هستند، منع می کند. ماه گذشته، TikTok نیز اعلام کرده بود که محتواهای ترویج رمزارزها، به منظور متوقف ساختن تمامی محصولات و خدمات مالی از تبلیغ کردن در این پلتفرم، ممنوع شده اند. سیاست های تبلیغاتی جدید گوگل، می تواند فضای بهتری را برای رمزارزها ایجاد کند که امنیت بالاتری نیز داشته باشد.

 

[irp posts=”43873″ name=”بیت کوین، آماده برای بازگشتی طوفانی”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/google-running-crypto-ads-again-as-new-policy-goes-into-effect

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.