کیف پول کوینومی (Coinomi) چیست؟ دانلود و آموزش کار با والت کوینومی

کیف پول کوینومی

پول‌های خودتان را کجا نگهداری می‌کنید؟ کیف پول، حساب بانکی یا زیر بالشت خودتان؟ به‌هرحال محلی برای نگهداری آن‌ها دارید؛ اما اگر یک بیت کوین که ارزشی بیش از 50 هزار دلار دارد را چگونه می‌خواهید نگهداری کنید؟ اینجاست که مفهوم انواع کیف پول الکترونیکی مانند کیف پول کوینومی و دانلود کیف پول اتمیک اهمیت پیدا می‌کند و میتوانید با معایب کیف پول کوینومی آشنا شوید و دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب را داشته باشید.

کوینومی چیست؟ به‌طورکلی می‌توان کیف پول کوینومی را یکی از پرکاربردترین کیف پول‌ها در سطح جهان بدانیم که از سال 2014 پا به عرصه دنیای ارزهای دیجیتال گذاشته است. این کیف پول به سبب داشتن رابط کاربری زیبا و کارآمد توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. بسیاری از کاربران مبتدی و کسانی که برای اولین بار به دنیای ارزهای دیجیتال پا می‌گذارند از کیف پول کوینومی استفاده می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که رابط کاربری این کیف پول بسیار قوی، زیبا و ساده طراحی‌شده است. در ادامه قصد داریم بیشتر با این کیف پول آشنا شوید و در انتها بدانیم آیا می‌توانیم با تمام مزایا و معایب کیف پول کوینومی به آن اعتماد کنیم یا نه؟

 

کیف پول کوینومی از کدام نوع است؟

 

امروز با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال کیف پول‌های بسیاری طراحی و تولیدشده‌اند. این کیف پول‌ها در انواع: کاغذی، الکترونیکی و فیزیکی طراحی و تولیدشده‌اند.
به سبب قابلیت دسترسی بالا و در اختیار بودن کیف پول‌های الکترونیکی، این دسته از کیف پول‌ها خواهان بسیاری دارند. کیف پول کوینومی از این دسته کیف پول‌ها محسوب می‌شود.
البته باید به این نکته کیف پول کوینومی ابتدا برای گوشی‌های نسخه ios طراحی شد و رفته‌رفته پلتفرم اندروید برای آن طراحی شد و شما امروز می‌توانید به‌راحتی اقدام به دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب با سیستم‌عامل ویندوز، مک یا لینوکس کنید.

پس خلاصه‌تر اگر بخواهیم بگوییم کیف پول کوینومی برای تمامی سیستم‌عامل‌ها نسخه مناسب و متناسبی دارد. از طرف دیگر این کیف پول در ابتدا تنها چند ارز بسیار محدود را مدیریت می‌کرد اما رفته‌رفته با محبوب شدن بازار ارزهای دیجیتال تعداد ارزهای پشتیبانی این کیف پول بیشتر شد. امروز بیش از 150 ارز را مدیریت می‌کند و می‌توان گفت کیف پول کوینومی یکی از معدود کیف پول‌هایی محسوب می‌شود که تعداد بالایی از ارزهای دیجیتال را مدیریت می‌کند.

بنابراین عملاً ما با کیف پولی سروکار داریم که می‌تواند تمامی کاره‌ای ما را انجام دهد و ما را از وابسته شدن به سایر کیف پول‌ها دور کند. شما با داشتن تقریباً هر ارزی در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید؛ اما داستان با نصب کیف پول کوینومی تازه شروع می‌شود. (اگر با آموزش ساخت کیف پول بیت کوین آشنایی ندارید این مقاله حتما به شما کمک خواهد کرد.)

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

کیف پول کوینومی (Coinomi) چیست؟ دانلود و آموزش کار با والت کوینومی
دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب – معایب کیف پول کوینومی

کارمزد در کیف پول کوینومی

 

قبل از این‌که بخواهیم به کار با این کیف پول بپردازیم و انواع مزایا و معایب کیف پول کوینومی را بررسی کنیم بهتر است با مفهوم بسیار مهمی به نام کارمزد در کیف پول کوینومی آشنا شویم.
به‌طورکلی نصب کیف پول کوینومی آسان بوده و رایگان است و برای نصب کیف پول کوینومی یا دانلود آن لازم به پرداخت هزینه نیست. مدیران این کیف پول مدعی هستند که در نقل‌وانتقال‌های ارزهای دیجیتال هیچ کارمزدی را برای خود برنمی‌دارند اما بااین‌حال ظاهراً درصد بسیار کمی از ارز منتقل‌شده کاسته می‌شود و به نظر می‌رسد این درصد بسیار کوچک هزینه کارمزد انتقال باشد.

بااین‌حال همچنان مدیران این کیف پول معتقدند که این درصد بسیار کوچک هم مربوط به هزینه و کارمزد شبکه است و شرکت آن‌ها هیچ دخل و تصرفی در این زمینه ندارند. شاید بتوان یکی از مشکلات کیف پول کوینومی را همین موضوع بدانیم.
اما در حالت کلی این مسئله چندان مشکل‌آفرین نیست که بخواهیم به خاطر آن قید استفاده از این کیف پول را بزنیم. به‌هرحال باید قبول کنیم که این اتفاق رخ می‌دهد. حال ممکن است این درصد بسیار ناچیز کارمزد خود کیف پول یا به گفته مدیران شرکت این درصد کارمزد شبکه باشد.

 

مشکلات کیف پول کوینومی
کوینومی چیست – نصب کیف پول کوینومی

شروع کار با کیف پول کوینومی

 

اولین چیزی که در ابتدای کار با کیف پول کوینومی توجه ما را به خود جلب می‌کند رابط کاربری بسیار قوی و زیبای آن است. درواقع این رابط کاربری را می‌توان نقطه قوت بزرگ کیف پول کوینومی دانست. این رابط کاربری تمامی چیزی را که می‌خواهید در اختیار شما قرار می‌دهد و کار با آن راحت است.

اما با اولین حرکت در این کیف پول و گرفتن بک آپ با اولین مشکلات کیف پول کوینومی آشنا می‌شویم. درواقع مسئله بازیابی کیف پول کوینومی یک مسئله مهم در میان معامله گران شده است. بیشتر کیف پول‌های مطرح در دنیا با استفاده از الگوریتم‌های HD توانسته‌اند امنیت خوبی برای کاربران خودشان ایجاد کنند. آن‌ها معمولاً از یک رمز عبور یکتای 12 کاراکتری برای بازیابی کیف پول استفاده می‌کنند اما بازیابی کیف پول کوینومی توسط 24 کاراکتر یکتا صورت می‌گیرد. این اتفاق چندان دوست‌داشتنی نیست. به‌خصوص زمانی که می‌فهمیم این تعداد دو برابری کاراکترها هیچ ربطی به افزایش امنیت در کیف پول ندارد.

این 24 کاراکتر زمانی کارایی خودش را نشان می‌دهد که شما بخواهید حساب کاربری خود را به دستگاه دیگر منتقل کنید یا دستگاه فعلی شما خراب‌شده باشد یا به هر دیدی امکان دسترسی به کیف پول خود را نداشته باشید. درصورتی‌که این 24 کاراکتر را از دست بدهید یا آن را اشتباهی نوشته باشید عملاً سرمایه شما هیچ‌گاه بازیابی نمی‌شود و به سرنوشت 7 و نیم میلیون بیت کوینی دچار می‌شوند که صاحبی ندارند! حال به نظر شما 12 کاراکتر راحت‌تر است یا 24 کاراکتر؟ پس عملاً کیف پول کوینومی در اینجا یک اضافی کاری کرده است که چندان به درد نمی‌خورد و تنها دردسر کاربر را افزایش می‌دهد.
در صورتی که میخواهید بدانید کیف پول ترزور چیست این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

نصب کیف پول کوینومی
کیف پول coinomi

امنیت در کیف پول کوینومی

 

به عقیده‌ی بسیاری از کاربران امنیت کیف پول کوینومی چندان تعریفی ندارد. به‌خصوص این‌که در سال 2019 یکی از حساب‌های کاربران به میزان 60 هزار دلار هک و سرقت شد. این موضوع که آیا این سرقت به خاطر باگ‌های سیستم کاربر بوده و یا مشکل از این کیف پول بوده چیزی است که هیچ‌گاه پاسخ درستی به آن داده نشد؛ اما به نظر می‌رسد همین اتفاق کافی بود تا بسیاری از کاربران دانلود کیف پول اتمیک را به کیف پول کوینومی ترجیح بدهند.

به‌هرحال در تمامی جنبه‌های زندگی انسان به‌خصوص جنبه اقتصادی مسائل امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است. کسی دوست ندارد تمام دارایی خود را یک‌شبه از دست بدهد و کسی آن‌ها را بدزدد. در دسترس بودن کیف پول‌های الکترونیکی باوجود تمام مزایایی که دارند این‌گونه اتفاقات را هم به همراه دارند.

اما طبق آخرین تست‌های امنیتی که از این کیف پول گرفته‌شده است به نظر می‌رسد برخلاف تصور، این کیف پول می‌تواند امنیت خوبی داشته باشد. به‌خصوص این‌که از ویژگی پنهان کردن IP استفاده می‌کند؛ یعنی دریافت‌کننده یا ارسال کند ارز دیجیتال به‌حساب کاربری شما نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی آی پی شمارا پیدا کند. این موضوع خودبه‌خود یک ویژگی امنیتی مثبت محسوب می‌شود.

پایان سخن از چیزی که گفتیم

شما می‌توانید با دانلود و نصب این کیف پول به‌سرعت با آن کنار بیایید و عملاً نیازی به آموزش در این زمینه ندارید. کافی است یکی از نسخه‌های مختلف این کیف پول را از طریق سایت اصلی آن یا گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. شما می‌توانید به‌سرعت تمام ویژگی‌های این کیف پول را به دست بیاورید و نگرانی بابت آن نداشته باشید.
یک نکته جالب دیگر این‌که با توجه به آمار دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب به نظر می‌رسد نسخه‌های ویندوز و لینوکس محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه‌های موبایلی دارند.

سؤالات متداول

1- کارمزد کیف پول کوینومی چقدر است؟
کیف پول کوینومی کارمزدی برای خود ندارد و تمامی کارمزد گرفته‌شده مربوط به ماینرها و شبکه بلاک چین است.

2- آیا می‌توان به کیف پول کوینومی اعتماد کرد؟
هک شدن و یا خرابکاری جزئی از اتفاقاتی است که می‌تواند برای تمامی کیف پول‌های الکترونیکی و حتی کیف پول‌های فیزیکی رخ دهد. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که کیف پولی را پیدا کنید که از این مسئله عاری باشد. ازاین‌رو فارغ از اتفاقی که برای یک کاربر در سال 2019 رخ‌داده است به نظر نمی‌رسد که کیف پول کوینومی چندان کیف پول ضعیفی باشد.

3- معایب کیف پول کوینومی چیست؟
یکی از مهم‌ترین معایب کیف پول کوینومی را می‌توان کند بودن آن دانست. درواقع این کیف پول در برخی مواقع واقعاً حوصله کاربر را سر می‌برد. در به‌روزرسانی‌ها به‌خصوص به‌روزرسانی‌هایی که روی شبکه اتریوم صورت می‌گیرد ممکن است چند ساعت شمارا معطل کند و این چیزی نیست که برای کاربران و معامله گران چندان قابل قبول باشد.

 

[irp posts=”37441″ name=”Delphi Digital، توکن‌های غیر مثلی را یک فرصت می‌داند”]

 

در آخر اگر با امنیت مای سلیوم و کیف پول لجر هم آشنایی ندارید به مقاله ای که میداس سرمایه تهیه کرده سری بزنید 🙂

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوود
داوود
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
برای نصب کیف پول کوینومی چه کاری باید کرد میشه راهنمایی کنید؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  داوود

سلام و درود
در کل نصب کیف پول کوینومی آسان و رایگان است و برای نصب کیف پول کوینومی یا دانلود آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. مدیران این کیف پول مدعی هستند که در نقل‌ و انتقال‌ های ارزهای دیجیتال هیچ کارمزدی را برای خود برنمی‌دارند اما بااین‌حال ظاهراً درصد بسیار کمی از ارز منتقل‌شده کاسته می‌شود و به نظر می‌رسد این درصد بسیار کوچک هزینه کارمزد انتقال باشد.

حمید
حمید
2 سال قبل

من میخوام دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب داشته باشم
ممنونم

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  حمید

به راحتی میتونید اقدام به دانلود کیف پول کوینومی برای لب تاب تون انجام بدید که نسخه ویندوز و لینوکس ان آمده

اریا
اریا
1 سال قبل

این کیف پول در ایران خرید میشود نمود

رضا
رضا
8 ماه قبل

سلام ،چطوری میتونم پول برداشت کنم

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.