کیف پول لجر (Ledger Nano S) چیست؟ +3 مزیت لجر نسبت به سایر کیف پول‌ها

کیف پول لجر

به نظر شما امن‌ترین راه برای نگهداری ارزهای دیجیتال چیست؟ چطور می‌توانیم ارزی را نگهداری کنیم که ذاتاً یک مفهوم دیجیتالی است و در دنیای دیجیتال همواره امکان هک و دزدی وجود دارد. این‌ها مفاهیمی است که به نظر کیف پول لجر می‌تواند پاسخ مناسبی برای آن‌ها داشته باشد. در ادامه میخواهیم درباره دانلود کیف پول لجر، نرم افزار کیف پول لجر نانو اس و…. به شما توضیحاتی را ارائه دهیم.

به‌طورکلی کیف پول و نگهداری از ارزهای دیجیتال امروز تبدیل به یکی از مهم‌ترین مباحث اقتصادی در دنیا تبدیل‌شده است. هرروز ده ها کیف پول جدید به دنیا معرفی می‌شود و هرکدام ادعا می‌کنند که بهترین و امن‌ترین این کیف پول‌ها هستند؛ اما واقعاً این امنیت وجود دارد؟

به شکل ذاتی برای کیف پول‌های نرم‌افزاری یا همان الکتریکی همیشه احتمال دستبرد و هک وجود دارد. چراکه این کیف پول‌ها همیشه در دسترس هستند و به‌صورت آنلاین در حال مبادله می‌باشند. برای پوشش این مشکل امنیتی کیف پول‌های سخت‌افزاری طراحی و تولید شدند. ایده اولیه این کیف‌ها مانند کیف پول لجر این بود که بتوانند با حذف دسترسی آنلاین در موقعیت‌های مختلف عملاً دست هکرها را از رسیدن به محتوای داخلی کیف پول سخت‌افزاری کوتاه کنند. اینجاست که کیف پول لجر می‌تواند کم‌کم اهمیت خودش را نشان دهد.

 

اولین مزیت کیف پول لجر چیست؟

 

مهم‌ترین و بارزترین مزیت کیف پول لجر را می‌توان امنیت آن دانست. درواقع این کیف پول یک کیف پول سخت‌افزاری محسوب می‌شود. روش کار با کیف پول لجر و انواع دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری این‌گونه است که شما باید قطعه‌ای مانند فلش را به سیستم خودتان متصل کنید و رمز عبور خودتان را به‌درستی وارد کنید تا اجازه دسترسی به نرم‌افزار کیف پول خودتان داشته باشید.

در برخی از کیف پول‌ها مانند کیف پول لجر امنیت مضاعفی وجود دارد که باید شما عبارت مشخص‌شده روی سخت صفحه سخت‌افزار را در نرم‌افزار وارد کنید تا دستگاه به‌طور کامل مطمئن شود که کاربری که در حال استفاده از این کیف پول است، خود صاحب این کیف پول است.

امنیت را می‌توان مهم‌ترین فاکتور کیف پول لجر دانست. وقتی این کیف پول دزدیده شود یا به نحوی در اختیار دیگری قرار بگیرد آن فرد تنها سه بار فرصت دارد که پسورد شمارا به‌درستی وارد کند. بعد از بار سوم عملاً کیف پول لجر وارد حالت زمانی می‌شود.

حال به ازای هر بار اشتباه زدن باید به میزان توان دو زمان صبر کرد تا اجازه پسورد داده شود؛ یعنی بعد از چند بار اشتباه زدن عملاً باید سال‌ها منتظر بود تا اجازه دوباره امتحان کردن پسورد وجود داشته باشد؛ اما نگران نباشید اگر فرض کنیم این کیف پول لجر دوباره به خودتان برگردانده نشود می‌توانید با استفاده از کد پشتیبانی کیف پول خودتان را از این حالت خارج کنید و لازم نیست سال‌ها صبر کنید!

از طرف دیگر دقت داشته باشید باوجوداینکه هکرها عملاً امکان نفوذ به سیستم کیف پول لجر شمارا نخواهند داشت اما هیچ‌چیز 100 در صد نیست. ممکن است از شانس بد شما کسی که کیف پول لجر را دزدیده باشد یک برنامه‌نویس نابغه باشد و بتواند یک باگ کوچک سیستمی پیدا کند. اتفاقی که هنوز رخ نداده است!

 

[irp posts=”37441″ name=”Delphi Digital، توکن‌های غیر مثلی را یک فرصت می‌داند”]

 

کیف پول لجر (Ledger Nano S) چیست؟ +3 مزیت لجر نسبت به سایر کیف پول‌ها
لجر چیست

پشتیبانی بالا در کیف پول لجر

 

نکته بسیار مهمی که باید در مورد کیف پول لجر بدانیم این است که شما با خرید کیف پول لجر به‌صورت فیزیکی و دانلود نرم‌افزار کیف پول لجر نانو اس می‌توانید به بیش از 1500 کوین و توکن دسترسی داشته باشید.

به‌صورت دقیق‌تر اگر بگوییم شما با استفاده از کیف پول لجر می‌توانید به بیش از 26 کوین و به بیش از 1500 توکن دسترسی داشته باشید. تقریباً می‌توان گفت که این کیف پول برای تمامی بازار ساخته‌وپرداخته شده است و هیچ کوین یا توکن مهم و حتی بی‌ارزشی وجود ندارد که در این کیف پول نباشد!

این پشتیبانی بالا در کنار امنیت فوق‌العاده، کیف پول لجر تبدیل به یکی از مهم‌ترین و معتبرترین کیف پول‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال کرده است. بسیاری این کیف پول را تنها ابزار لازم برای حضور موفق و مطمئن در بازار می‌دانند.(اگر میخواهید بدانید کیف پول دیجیتال چیست؟ این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد)

توجه داشته باشید که بسیاری از کیف پول‌های دیجیتالی و نرم‌افزاری بر اساس قوانین بین‌المللی کار می‌کنند. از این‌طرف ایرانی‌ها به سبب تحریم‌هایی که درگیر آن شده‌اند امکان حضور به‌صورت مستقیم در این نرم‌افزارها را ندارد.

بسیاری از ایرانی که با تغییر IP به‌واسطه وی پی آن‌ها این کار را می‌کنند؛ اما اگر تنها یک درصد کیف پول شک کند به‌سرعت حساب کاربری شما بلوکه می‌شود و تمام سرمایه شما تقریباً از بین می‌رود. این اتفاقی است که تقریباً در کیف پول لجر رخ نمی‌دهد! پس عملاً شما با داشتن کیف پول لجر یک نوع تضمین برای ادامه حیات خود در دنیای ارزهای دیجیتال خواهید داشت.

 

کاربری ساده
کیف پول لجر چیست

کاربری ساده

 

یکی دیگر از مزایای جالب این کیف پول را می‌توان کاربری ساده آن دانست. شما به‌سادگی می‌توانید آدرس کیف پول لجر را به دست بیاورید و آن را در اختیار دیگران قرار دهید. این آدرس به‌صورت عمومی خواهد بود و با در اختیار گذاشتن آن هیچ مشکل امنیتی برای شما ایجاد نمی‌شود.

همچنین در نظر داشته باشید که برای استفاده از این کیف پول شما باید از نرم‌افزار کیف پول لجر نانو اس استفاده کنید. این نرم‌افزار بسیار ساده و کاربردی است و تمام آن چیزی را که شما به دنبال آن هستید را دارد. شما با استفاده از دانلود کیف پول لجر نانو اس می‌توانید حساب خودتان را به‌صورت سرد یا همان آفلاین مدیریت کنید. توجه داشته باشید که برای به‌روزرسانی موجودی و ارسال ارز باید به اینترنت متصل باشید.

نکته مهم دیگر این است که کارمزد کیف پول لجر تقریباً صفر است. این کیف پول صرفاً از طریق فروش دستگاه فیزیکی خود درآمد دارد و بابت نقل‌وانتقال ارز از شما درصدی کسر نمی‌کند. تمام کارمزد کیف پول لجر درواقع مربوط به کارمزد ماینرها و خود شبکه است و خود این کیف پول چیزی را برای خود برنمی‌دارد.

دقت داشته باشید که برخلاف کیف پول‌های نرم‌افزاری آدرس کیف پول لجر که به شکل عمومی است تغییر نمی‌کند و یکتا باقی می‌ماند. ازآنجایی‌که دسترسی این کیف پول به اینترنت به‌صورت دائمی نیست لزومی برای تغییر آدرس عمومی نیست و این می‌تواند یک اضافه‌کاری محسوب شود.اگر هم نمیدانید راه اندازی کیف پول ترزور چگونه انجام میشود این مقاله را حتما بخوانید 🙂

 

[irp posts=”37248″ name=”مراجع قانونی آمریکا، جدی‌تر از همیشه با محدودیت‌هایی قوی برای رمزارزها”]

 

کیف پول لجر (Ledger Nano S) چیست؟ +3 مزیت لجر نسبت به سایر کیف پول‌ها
دانلود کیف پول لجر

دانلود کیف پول لجر و کیف پول لجر دست‌دوم

 

مسلماً می‌دانید که برای داشتن این کیف پول باید هزینه کنید. پیشنهاد ما این است که برای خرید و دانلود کیف پول لجر نانو اس سعی کنید از خود سایت اصلی و رسمی این شرکت اقدام کنید؛ اما در سایت‌هایی مانند آمازون نیز می‌توانید این کیف پول را پیدا کنید؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است، آیا خرید کیف پول لجر دست‌دوم توصیه می‌شود یا نه؟

به‌طورکلی سعی کنید در خرید کیف پول‌های سخت‌افزاری هیچ‌گاه خسیس نباشید! خرید دست‌دوم یک کیف پول شاید در ابتدا کمی ارزان و خود به نظر برسد اما شاید تبدیل به یک عامل بزرگ برای از بین رفتن امنیت شما نیز محسوب شود. درواقع فروشنده می‌تواند با برنامه‌ریزی و کار گذاشتن یک بدافزار در سخت‌افزار این کیف پول آن را تبدیل به یک نوع وسیله دزدی از حساب شما کند. ازاین‌رو مصرانه پیشنهاد می‌دهیم که دست به خرید دست‌دوم هیچ کیف پول سخت‌افزاری نزنید.

 

کیف پول لجر
لجر نانو اس

 

[irp posts=”36896″ name=”داج کوین به ماه می‌رود”]

 

سؤالات متداول

 

1- قیمت کیف پول لجر چقدر است؟
طبق آخرین اطلاعات از سایت رسمی این شرکت، قیمت کیف پول لجر چیزی حدود 59 یورو است. البته شما می‌توانید همین کیف پول را کمی ارزان‌تر در سایت آمازون پیدا کنید؛ اما همچنان پیشنهاد ما استفاده از فروشگاه رسمی لجر است.

2- امنیت فیزیکی کیف پول لجر چقدر است؟
این کیف پول ازنظر فیزیکی نیز یک کیف پول امن محسوب می‌شود. کمتر کسی قادر است این کیف پول را باز کند و به هسته مرکزی آن دسترسی داشته باشد. همچنین این کیف پول به نحوی طراحی‌شده است که در صورت باز شدن آن می‌توانید به‌سرعت آن را تشخیص دهید. پس در خرید کیف پول لجر سعی کنید بدنه آن را چک کنید و از سالم بودن و باز نشدن آن اطمینان حاصل کنید.

3- محبوبیت کیف پول لجر چقدر است؟
تشخیص محبوبیت و درصد کاربری هر کیف پول به‌نوعی می‌تواند به‌عنوان یک شاخص برای انتخاب آن باشد. کیف پول لجر توانسته با فروش بیش از میلیون دستگاه یکی از پرطرفدارترین‌ها در بازار باشد. ازاین‌رو می‌توان به‌طور کامل به آن اعتماد داشت. به‌هرحال وقتی این کیف پول از سال 2014 تا به امروز مدام مورداستفاده قرارگرفته است و هنوز طرفداران خاص خودش را دارد نشان می‌دهد که عملاً این کیف پول می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای نگهداری ارزهای ما باشد.

برای نصب کیف پول بیت کوین، ارز الکترونیوم و کیف پول کوینومی میداس سرمایه مقاله ای تهیه کرده که با خواندن آن اطاعات خوبی کسب خواهید کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرمحمد
امیرمحمد
2 سال قبل

مزیت کیف پول لجر چیه؟ و اینکه چجوری دانلود کیف پول لجر رو انجام بدم؟

ممنون

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  امیرمحمد

مزیت کیف پول لجر در امنیت اون هستش. این کیف پول یک کیف پول سخت‌افزاری محسوب می‌شود و برای خرید و دانلود کیف پول لجر نانو اس سعی کنید از خود سایت اصلی و رسمی این شرکت اقدام کنید

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.