کودتا علیه بیت کوین!

کودتا علیه بیت کوین!

بعد از سقوط عجیب چند روز گذشته بیت کوین، شاخص ترس و طمع برای سرمایه گذاری در بیت کوین در محدوده ” ترس شدید ” قرار گرفته است. این مسئله عملا باعث شده است که سلطه بیت کوین در بازار به پایین ترین حد خود یعنی 37 درصد برسد. در این بین اتریوم به عنوان دومین ارز معتبر بازار توانست روندی مجزا نسبت به بیت کوین داشته باشد.

 

[irp posts=”50712″ name=”24 ساعت هولناک برای بیت کوین”]

بازار ارزهای دیجیتال در حال گذر از عجیب ترین روزهای خود است. طی چند روز گذشته در حالی که همه چیز آماده صعود بیت کوین و بازار بود، قیمت بیت کوین حدود 17 درصد سقوط کرد. این سقوط بازار طی ماه های گذشته بی سابقه بود. بر اساس سابقه بازار این انتظار می رفت که تمام بازار به پیروی از بیت کوین در روند نزولی قرار بگیرند و تا حدودی نیز این اتفاق افتاد. اما رفته رفته بازار خودش را از روند بیت کوین جدا کرد. یکی از نشانه های این اتفاق کاهش شدید تسلط بیت کوین بر بازار به عدد 37 درصد است.

 

[irp posts=”50708″ name=”ورود ارزهای دیجیتال به صندوق سرمایه گذاری ویزدم تری”]

اکنون اتریوم به عنوان مهمترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین توانست از روند نزولی نجات پیدا کند و با شیب نسبتا خوبی روند صعودی را آغاز کند. از این رو به نظر می رسد که در بازار ارزهای دیجیتال بر علیه بیت کوین کودتا رخ داده است. اکنون سوال مهمی که وجود دارد این است که آیا این مسئله نشانه ای از از بین رفتن تسلط بیت کوین در بازار است یا خیر؟

 

[irp posts=”50692″ name=”فیسبوک ( متا ) دوست ارز دیجیتال”]

 

منبع:
https://decrypt.co/87628/bitcoin-market-dominance-crashes-over-weekend-ethereums-grows
https://u.today/extreme-fear-returns-as-bitcoin-stalls-below-50000
https://cointelegraph.com/news/ethereum-acts-as-a-hedge-in-bitcoin-price-crash-as-eth-btc-hits-3-year-high

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.