کرونا، در کمین شرکت‌کنندگان کنفرانس بیت کوین میامی

کرونا، در کمین شرکت‌کنندگان کنفرانس بیت کوین میامی

برخی از شرکت‌کنندگانی که در رویداد Bitcoin 2021 در میامی در هفته گذشته شرکت کرده بودند، پس از اینکه از کنفرانس به خانه برگشتند متوجه شدند که تست کووید 19 آنها مثبت است. این اتفاق منجر به موج عظیمی از واکنش‌های منفی در رسانه‌های اجتماعی و عمومی شد که این رویداد را یک رویداد فوق گسترش‌دهنده ویروس خواندند. Bloomberg کنفرانس بیت کوین میامی را یک هات اسپات کرونایی خواند و Gizmodo نیز اعلام کرد که این رویداد، اخرین رویداد فوق گسترش‌دهنده ویروس کووید 19 می‌باشد.

 

[irp posts=”40976″ name=”روز دوم کنفرانس میامی بیت کوین، اخباری داغ بدنبال دارد”]

 

Eric Wall، مدیر ارشد اطلاعات Arcane Research، در میان افرادی بود که مبتلا به این ویروس شده‌اند، وی در اوایل امروز در توییتر خود نوشت که او پس از اینکه دچار تب شدید و درد قفسه سینه شد، تحت CT اسکن قرار گرفت و کادر پزشکی حدس می‌زدند که ممکن است یک لخته خون در ریه‌هایش ایجاد شده باشد. در حالی که هیچ لخته خونی شناسایی نشد و Wall از بیمارستان مرخص شده و به خانه بازگشت. Luke Martin از Coinist، توسعه‌دهنده نرم‌افزار مبادلات خودکار نیز اعلام کرد که تست کووید 19 وی مثبت بوده است.

بنابه CNBC، حداقل 12000 نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند که از آنها مدرکی مبنی‌بر واکسینه بودن خواسته نشده بود و یا اجباری برای ماسک زدن نداشته‌اند. این رویداد به مدت سه روز در مرکز همایش Mana Wynwood میامی برگزار شده بود و جمعیت زیادی در سالن اجتماعات گردهم آمده بودند، در حالی فاصله اجتماعی رعایت نشده بود. این رویداد، اولین کنفرانس بزرگ میامی از زمان آغاز پاندمی بوده است.

 

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

 

بنابه اخبار منتشر شده توسط New York Times، صف ورودی این کنفرانس بیشتر از یک مایل بوده است. Francis Suarez، شهردار میامی و طرفدار بیت کوین، که در این رویداد سخنرانی کرده بود، به عنوان بی‌مسئولیت‌ترین سیاستمدار کل آمریکا معرفی شد. رسانه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که ممکن است تعداد شرکت‌کنندگان و افرادی که نتیجه تست آنها مثبت بوده است، بیشتر از آنچه که رسانه‌ها اعلام می‌کنند باشد.

اینفلوئنسری به نام Mr.Whale به 235000 دنبال‌کننده خود گفت که از آن زمان صدها نفر از شرکت‌کنندگان کنفرانس، نتیجه تست مثبتی داشته‌اند و تخمین زده است که شرکت‌کنندگان این رویداد مجموعا بیش از 50000 نفر بوده‌اند. Bitcoin2021 اولین کنفرانس رمزارزی نبوده که عامل انتقال کووید 19 باشد. Zhen Yo Yong، هم‌بنیان‌گذار TorusLabs، شرکت‌کنندگان کنفرانس Ethereum Community در اوایل 2020 در پاریس را، پس از اینکه متوجه ویروس کرونای خود شد، تشویق به دادن آزمایش کرد.
در ادامه اگر با نقش پیوت در تحلیل آشنا نیستید توصیه میکنم این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-2021-attendees-positive-covid-19-tests-are-going-viral

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.