کره جنوبی اولین NFT در حوزه سیاست را راه اندازی می کند

کره جنوبی اولین NFT در حوزه سیاست را راه اندازی می کند

کره جنوبی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند. در این یکی از نامزدهای انتخاباتی اعلام کرده است که کمپین تبلیغاتی او ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و 3 ارز دیگر را به عنوان کمک های اهدایی قبول می کند. اهدا کنندگان نیز رسیدی تحت ارز دیجیتال NFT با عکس نامزد انتخاباتی و شعارهای او دریافت می کنند. این اولین باری است که یک نامزد انتخاباتی در حوزه سیاست اقدام به انتشار NFT می کند.

 

[irp posts=”51321″ name=”دنیای ورزش، سکوی پرتاب ارز دیجیتال در سال 2021″]

در واقع طرفداران این نامزد با ارسال کمک های اهدایی خودشان در قالب ارزهای دیجیتال رسیدی تحت NFT دریافت می کنند. نکته جالب توجه اینجاست که این NFT شامل شعارهای تبلیغاتی آن نامزد انتخاباتی است. بدین ترتیب این نامزد انتخاباتی نمی تواند تحت هیچ عنوان این شعارها را نادیده بگیرد. زیرا NFT ساخته شده از بین نمی رود و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

[irp posts=”51309″ name=”بیت کوین مخالف سیستم متمرکز نیست!”]

 

از طرف دیگر با افزایش محبوبیت نامزد انتخاباتی، این NFT است که ارزش بالاتری پیدا می کند. به عبارت ساده تر به نظر می رسد این بار نوبت سیاستمداران است که با شاخص اقتصادی در بازار ارزهای دیجیتال سنجیده شوند. این اتفاق شاید باعث شود کمی از تاریکی های دنیای سیاست کاسته شود و به وضوح مشخص شود که کدام سیاستمدار محبوب است و کدام یک نتوانسته نظر مردم را به خود جلب کند.

[irp posts=”51282″ name=”یک کیف پول چند صد تایی از بیت کوین بعد از ده سال فعال شد”]

 

منبع:
https://u.today/bitcoin-and-ether-to-be-accepted-as-campaign-contributions-by-south-koreas-top-presidential

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.