کاردانو در جمع برترین ارزهای دیجیتال

کاردانو در جمع برترین ارزهای دیجیتال

در 24 ساعت گذشته شاهد رشد قیمت بزرگی از کاردانو بوده‌ایم و این باعث شده است کاردانو خودش را در میان برترین ارزهای بازار قرار دهد. ارز دیجیتال کاردانو با 25 افزایش قیمت در طی شبانه‌روز گذشته، در رده‌ی سوم رمز ارزها قرار گرفت. کاردانو در طی یک هفته‌ی اخیر چیزی در حدود 45 درصد رشد کرده و به سرمایه‌گذاران خود سود رسانده است.

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

سرنوشت روزهای اخیر کاردانو

به نقل از کوین تلگراف، قیمت ارز کاردانو از 1.30 دلار عبور کرد و توانست خودش را به رتبه‌ی سوم در میان رمز ارزها برساند و همچنین رکورد جدیدی در حجم معاملات خود ثبت کرد. از اوایل ماه فوریه با شرع کار نت ماری، کاردانو روند صعودی خود را شروع کرد. این آپدیت باعث می‌شوند تا این شبکه مانند اتریوم تبدیل به شبکه‌ای با چندین دارایی شود. پس‌ازآن که آقای Charles Haskinson اعلام کرد به‌روزرسانی ماری از اول مارس در شبکه‌ی اصلی اعمال می‌شود، جهش دیگری را در کاردانو مشاهده کردیم. این ارز در روز 25 فوریه تا 1.17 دلار رشد کرد و بعدازآن با افت بزرگی که دامن‌گیر کل بازار شد، به کمتر از 1 دلار رسید و به‌نوعی قیمتش اصلاح شد. باوجوداین کاهش و اصلاح قیمت، حجم معاملات کاردانو رکورد زد و به 12.8 میلیارد دلار رسید. در این شرایط که قراردادهای باز کاردانو به 589 میلیون دلار رسید، این رمز ارز از رقبای خود پیشی گرفت و به سومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار تبدیل شد.

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

شاخص ورتکس در روز 25 فوریه، عدد 79 را برای کاردانو نشان می‌داد. این شاخص یک مقایسه بر مبنای الگوریتمی از احساسات بازار، حجم معاملات، نوسانات و فعالیت‌ها در توییتر است.

سرنوشت روزهای اخیر کاردانو
 باز کاردانو به 589 میلیون دلار رسید، این رمز ارز از رقبای خود پیشی گرفت

به‌هرحال ارائه به‌روزرسانی ماری یکی از نقاط قوت کاردانو در این زمان به‌حساب می‌آید که منجر به اجرایی شدن قراردادهای هوشمند می‌شود. با ارائه‌ی این به‌روزرسانی، اپلیکیشن های حوزه دیفای می‌توانند از کاردانو استفاده کنند و مزیت کاردانو کارمزد سبک‌تر آن در مقایسه با اتریوم است.

باید دید که در آینده‌ی نزدیک، ارائه‌ی این به‌روزرسانی و حجم معاملات کاردانو تا چه حد می‌توانند باعث رشد این ارز دیجیتال شوند و باعث سود دارندگان آن شوند. درهرحال با توجه به این شرایط می‌توان رشد کاردانو را قطعی دانست و تنها میزان آن نامشخص است. البته این صحبت‌ها نظرات محتمل درباره این ارز هستند و قطعیتی در آن وجود ندارد.

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

لینک منبع: https://arzdigital.com/cardano-is-now-a-top-three-cryptocurrency/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.