کاربران کوین بیس، عصبانی از خالی شدن حساب هایشان و بی مسئولیتی شرکت

کاربران کوین بیس، عصبانی از خالی شدن حساب هایشان و بی مسئولیتی شرکت

Coinbase در پی گزارشات اخیر از هک شدن حساب کاربرهایش و خالی شدن حساب هایشان، بشدت برای این خدمات بد مشتریانش مورد انتقاد قرار گرفت. بنابه تحقیقات CNBC در 24 آگوست، هزاران نفر از مشتریان این شرکت، علیه آن شکایت کرده اند. این رسانه خبری اعلام کرد که با چندین نفر از مشتریانی که حساب هایشان توسط هکرها خالی شده بود، مصاحبه کرده و آنها همچنین به دلیل عدم پاسخ گویی این شرکت به کاربران خود نیز، شاکی بودند.

 

[irp posts=”45008″ name=”گوگل، 8 برنامه رمزارزی کلاه برداری را حذف کرد”]

 

این رسانه در اینباره گفت: ” مصاحبه با مشتریان کوین بیس در سراسر کشور و هزاران شکایت از طرف آنها، الگویی از به سرقت رفتن حساب مشتریان را مشخص می کند که در طی آن، کاربران ناگهان متوجه می شدند که از حسابشان پول برداشت شده است. همچنین، خدمات بد کوین بیس در این زمینه نیز باعث شده تا کاربران عصبانی تر شوند.” یکی از کاربران کوین بیس به نام Tanja Vidovic، ادعا کرده که تقریبا تمام 168000 دلار دارایی رمزارزی خود را پس از دریافت یک پیام هشدار تغییر پسورد، از دست داده است. وی همچنین اعلام کرد که سعی داشته با کوین بیس تماس بگیرد اما بی فایده بوده است.

 

[irp posts=”44890″ name=”PayPal، خدمات رمزارزی خود را گسترش می دهد”]

یکی دیگر از کاربران به این رسانه خبری گفته زمانی که در ماه مارس وارد حساب کاربری خود شده، متوجه شده که 35000 دلار از رمزارزهای وی ناپدید شده اند. پس از این حادثه، بلافاصله برای قربانی از طرف تیم پاسخگویی قوانین کوین بیس، ایمیلی ارسال شده که در آن بیان کرده اند که تراکنشات در بلاک چین غیرقابل بازگشت بوده و سیاست بیمه این شرکت، دزدی از حساب افراد را پوشش نمی دهد. در ماه مارس، New York Times خبری در رابطه با یکی از مشتریان کوین بیس نوشت که بلافاصله پس از خالی شدن حسابش، از کوین بیس شکایت کرده بود. با وجود ناامیدی کاربران، برخی از آنها به شبکه های اجتماعی روی آورده اند.

 

[irp posts=”44785″ name=”شهردار Cool Valley، به شهروندان خود 1 میلیون بیت کوین می دهد”]

 

یکی از تحلیل گران به نام Kaleo به 360000 نفر دنبال کننده خود گفته که این شرکت، نمایش بسیار شرم آوری از میزان اهمیتی که برای کاربرانش قائل است، به نمایش گذاشته است. این توییت که در روز پیش منتشر شد، پاسخ بسیاری از کاربران با مشکل مشابه را به همراه داشته است. البته کوین بیس به این توییت پاسخ داده که یکی از کاربران در پاسخ به آنها گفته:” شما تنها به افرادی که دنبال کنندگان بسیاری دارند کمک می کنید و پاسخشان را می دهید تا اعتبارتان خدشه دار نشود.”

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/coinbase-users-angry-with-customer-support-after-funds-disappear-from-accounts

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.