کاربران آیفون نسبت به دزدی 600 هزار دلاری بیت کوین معترض شده‌اند!

اخبار بیت کوین - میداس سرمایه

شرکت اپل پارها اپلیکیشن Trezor را پاک‌کرده است اما این برنامه چند روز بعد بازهم بر روی اپ استور مشاهده‌شده است. یک برنامه‌ی مربوط به حوزه کریپتوکارنسی که در اپ استور نیز ثبت‌شده بود، مبلغی معادل 600 هزار دلار بیت کوین را از یکی از کاربران اپل دزدیده است. یک سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال به نام Phillipe Christodoulou در مصاحبه‌ای با واشنگتن‌پست اعلام کرد که تقریباً همه‌ی دارایی خود را در این کیف پول تقلبی ازدست‌داده است.

 

[irp posts=”27155″ name=”هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است”]

 

آقای Christodoulou در ماه گذشته به اپ استور مراجعه کرده بود و به دنبال اپلیکیشن صرافی Trezor برای دانلود گشته بود. او اطلاع نداشت که این صرافی در حال حاضر اپلیکیشن آی‌او‌اس ندارد و به یک اپلیکیشن با این نام برخورد کرده بود که آن را دانلود کرد. پس‌ازآن که اطلاعات حساب و کیف پول را در این اپلیکیشن وارد می‌کند، بیش از 17 بیت کوین او به سرقت می‌رود و سرمایه‌اش را از دست می‌دهد. او معتقد است شرکت اپل که سود 15 الی 30 درصدی از درآمدها را دریافت می‌کند درباره این موضوع مسئول است و باید پاسخگو باشد. او گفت:

آن‌ها اعتمادی که به اپل داشتم را از بین بردند. اپل نباید از این مشکل شانه خالی کند.

بر اساس گزارش واشنگتن‌پست، Christodoulou گزارش و شکایتی را در کمیته بازرسی و بررسی فدرال ثبت کرده است.
با توجه به این اتفاق، اپل این اپلیکیشن را بار دیگر از اپ استور پاک کرد. جامعه‌ی کریپتو کارنسی برای این مشکل، کمپانی اپل را مورد سرزنش قرار داده‌اند و این اتفاق را یک کابوس لعنتی دانسته‌اند! بسیاری از مدیران صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین، در مصاحبه‌ها و توییت های خود نسبت به این مسئله و ثبت رسمی اپلیکیشن در اپ استور واکنش نشان داده‌اند و برعلیه سیاست‌های این شرکت صحبت کرده‌اند.

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

کیف پول‌های دروغین و تقلبی، پیش‌تر نیز در اپ استور دیده‌شده بودند. به‌عنوان‌مثال پنج نفر در انگلستان نیز نسبت به از دست دادن سرمایه خود در این کیف پول‌ها معترض بوده‌اند و چنین مشکلی را گزارش‌ داده بودند؛ بنابراین گزارش‌ها، 1.6 میلیون دلار از سرمایه کاربران در این کیف پول‌های تقلبی از بین رفته است. نکته جالب آن است که اپل و ترزور، در رابطه با این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده‌اند و تکلیف این مشکل هنوز مشخص نیست!

شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید و از جدیدترین تازه‌های این حوزه مطلع شوید.در ادامه برای آشنایی با کیف پول بیت کوین تحت وب و کسب درآمد از بیت کوین با گوشی حتما مقاله ای که میداس سرمایه تهیه کرده را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”24878″ name=”تا سال 2026، یک میلیارد نفر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند!”]

 

منبع: https://cointelegraph.com/news/iphone-user-blames-apple-for-600k-bitcoin-theft-via-fake-app

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.