بررسی بروکر پی سی ام و انتخاب بهترین بروکر فارکس و کریپتو برای ایرانیان

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

در دنیای تجارت آنلاین استفاده از کارگزاری‌ها یا بروکرها یک امر ضروری است. بروکرها حلقه ارتباطی میان معامله‌گران و بازارهای مالی در سراسر دنیا بوده و بسترهای معاملاتی و امکانات لازم را برای انجام معاملات فراهم می‌کنند.

بروکر پی‌سی‌ام یکی از قدیمی‌ترین و بدون شک معتبرترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان است که نزدیک به دو دهه در حال ارائه خدمات به معامله‌گران است. امنیت سرمایه و ترید سالم، همواره اولویت‌های اصلی پی‌سی‌ام بوده و این بروکر فضایی امن، سالم و آسان برای معامله‌گران خود فراهم کرده است.

در ادامه به بررسی بروکر پی سی ام و نحوه ثبت نام در بروکر می‌پردازیم.

 

بررسی بروکر پی سی ام و انتخاب بهترین بروکر فارکس و کریپتو برای ایرانیان
بررسی بروکر پی سی ام

 

تاریخچه بروکر PCM

گروه پی‌سی‌ام یک مجموعه شرکت‌ها با زمینه فعالیت مختلف در 5 قاره جهان است. فعالیت‌های اصلی شرکت‌های عضو مجموعه عموماً بر کارگزاری معاملات آنلاین و خدمات فناوری مرتبط با این رشته و همچنین تجارت کالاها (کامودیتی) متمرکز است.

بروکر پی‌سی‌ام به‌عنوان معروف‌ترین شرکت گروه پی‌سی‌ام، ابتدا در سال 2006 در منطقه آزاد تجاری DMCC دبی به عنوان کارگزار ارز، طلا و کالای بورس دوبی DGCX به ثبت رسید و تحت نظارت اسکا SCA(نهاد ناظر بازارهای مالی کشور امارات) شروع به کار کرد.
گروه پی سی ام مفتخر است که بنیان‌گذار آن ایرانی‌الاصل بوده و بورس کالای ایران و بانک‌ها از خدمات مشاوره‌ای ما بهره برده‌اند.

 

بروکر پی سی ام
تاریخچه بروکر PCM

پی سی ام بروکرز با سرمایه‌گذاری سنگین و بهره‌گیری از شرایط فوق به سرعت در بین محافل مالی در ایران به شکلی بی‌سابقه مطرح و فوراً از سوی کارشناسان ایرانی و بانک‌ها و مدیران بورس ایران مورد استقبال قرار گرفت.

قرارداد آتی سکه طلا در بورس کالای ایران با مساعدت و مشاوره مدیران وقت پی سی ام راه‌اندازی شد و بانک صادرات ایران برای اولین‌بار در تاریخ کشور با پشتوانه خرید قرارداد آتی طلا در بورس دوبی به عنوان یکی از مشتریان کارگزاری پی سی ام موفق به صدور اوراق بهادار با پشتوانه و معادل ارزشی طلا شد و گردش سرمایه طرح از مرز یک میلیارد دلار فزونی گرفت.

شرکت پی سی ام بروکرز تا امروز رکورددار بزرگ‌ترین مشتری بورس دوبی با مبلغ سپرده مارجین در حد 120 میلیون دلار است و رکورد بزرگ‌ترین برداشت مشتریان به مبلغ 20 میلیون دلار ثبت شده که اسناد بانکی آن موجود و در صورت درخواست به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری با مبالغ سنگین قابل ارائه است.

 

آيا بروکر PCM رگوله و قابل اعتماد است؟

 

کارگزاری پی سی ام نزد دو نهاد ناظر معتبر رگوله است. شماره مجوز c118023194 تحت نظارت نهاد FSC از موریشز است که از سازمان‌های نظارتی کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا و عضو IOSCOبوده و مورد تأیید در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا است. همچنین نهاد نظارتی FSA از سنت وینسنت با شماره ثبتی 2593LLC به پی سی ام در ارائه خدمات نظارت دارد.

 

بروکر پی سی ام احتمالاً تنها بروکر فارکس در ایران است که در مدت نزدیک به دو دهه فعالیت خود تاکنون، به‌جز شایعات غیرمستند از سوی رقبا، هرگز گزارشی مدلل و مستند از تخلف و مغایرت در انجام معاملات و واریز وجوه مشتریان خود نداشته است. همین موضوع این بروکر را به یکی از امن‌ترین بروکرهای مورداستفاده برای کاربران و معامله گران فارکس تبدیل کرده است.

 

بررسی بروکر پی سی ام و انتخاب بهترین بروکر فارکس و کریپتو برای ایرانیان
بیمه سرمایه مشتریان

 

بیمه سرمایه مشتریان

پی سی ام بروکرز سرمایه مشتریان خود را در مقابل هرگونه خطر و یا ضرری که امکان دارد در اثر هر چیزی غیر از ترید و ریسک معاملات به مشتری شرکت وارد شود بی

ه کرده است. این بیمه توسط شرکت بیمه بین‌المللی موریشز که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه در کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا است انجام شده و در بریتانیا، اروپا و آسیا مورد تأیید است.
بنابراین پول و سرمایه معامله‌گران در کارگزاری پی سی ام در مقابل هر نوع ریسک، منطبق با استاندارد انگلیسی (مشترک‌المنافع) مربوط به بیمه بازارهای مالی و مطابق با استانداردهای اف اس سی بیمه شده است.
این بیمه تا مبلغ 125 هزار دلار را برای هر اکانت به صورت مجزا پوشش می‌دهد.
بدیهی است که منظور از ریسک، شامل ریسک‌های معاملاتی که جز لاینفک معامله در بازارهای مالی آنلاین است نخواهد بود.

 

کارمزد و اسپرد در بروکر PCM

اسپرد یکی از شیوه‌های رایج برای دریافت کارمزد یا درآمد از سوی بروکرهاست. از همین رو بسیار مهم است بروکری که انتخاب می‌کنید بتواند اسپردهای رقابتی به کاربران و معامله‌گران خود ارائه دهد.

در بروکر پی سی ام با توجه به تنوع حساب‌هایی که در اختیار کاربران قرار دارد شاهد کارمزدهای انتخابی و کاملاً رقابتی هستیم. این موضوع به کاربران امکان انتخاب اسپرد پایین‌تر، شناور و ثابت را می‌دهد.

 

احراز هویت

 

احراز هویت آسان یکی از ویژگی‌های یک بروکر خوب فارکس است که مشتریان به آن توجه می‌کنند. بروکر PCM در کنار حفظ هویت مشتریان و ایجاد امنیت کافی برای معامله‌گران احراز هویت آسانی را برای مشتریان فراهم کرده است.

در این بروکر تنها با ارائه تصویر اسکن شده کارت ملی امکان احراز هویت برای کاربران فراهم است و نیازی به تأیید محل سکونت و سایر موارد پیچیده از سوی کاربر نیست.

 

انواع حساب‌ها

 

تنوع حساب‌های ارائه شده یکی از ویژگی‌هایی است که باید در انتخاب یک بروکر خوب به آن دقت کرد. بروکر پی سی ام با ارائه 10 نوع حساب معاملاتی، دست معامله‌گران را برای افتتاح حساب و انتخاب استراتژی‌های مختلف معاملاتی باز گذاشته است. همچنین امکان انجام معاملات اسکالپ نیز در حساب‌ها وجود دارد.

سنت
ویژگی منحصربه‌فرد این حساب استفاده از واحد سنت به جای دلار است. این حساب برای تست استراتژی‌های معاملاتی مناسب است.

میکرو
این نوع حساب برای معامله‌گرانی مناسب است که با سرمایه‌های کوچک، به دنبال فعالیت و کسب سود هستند. در این نوع حساب تمامی نمادهای معاملاتی و محبوب بازار فارکس ارائه شده است.

مینی
محبوب‌ترین نوع حساب در کارگزاری پی سی ام با شرایط معاملاتی بهینه و مناسب برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای است.

ویژه – کمترین اسپرد
با اسپردهای بسیار رقابتی در این اکانت، برای بستن پوزیشن حداقل 3 دقیقه زمان از باز شدن پوزیشن و یا 3 پیپ فاصله از قیمت باز شدن پوزیشن نیاز است.

الیت
این حساب با بهترین شرایط معاملاتی و کمترین اسپرد مناسب برای تریدرهای باتجربه و حرفه‌ای است.

ای سی ان پرو
با اسپردهای بسیار رقابتی و سرعت فوق‌العاده اجرای اردرها مناسب برای حرفه‌ای‌ها و معامله در هنگام اعلام اخبار است.

ارزهای دیجیتالی
امکان معاملات رمزارزها با بهترین شرایط در این حساب برای معامله گران ارزهای دیجیتالی فراهم شده است.
البته ارزهای دیجیتال به همه انواع حساب‌ها اضافه شده است.

فیکس اسپرد
اگر با استراتژی معاملاتی ترید می‌کنید که به اسپرد ثابت نیاز دارید حساب فیکس اسپرد مناسب شماست.

زیرو اسپرد
اگر اسکلپر هستید و در بازار نوسان‌گیری می‌کنید این حساب برای شما مناسب است.
محدودیت مینیمم سرمایه‌گذاری در این نوع حساب لغو شده است.

لوریج 1000
این حساب با ارائه اهرم معاملاتی 1000 امکان گرفتن حداکثر سود با سرمایه‌گذاری کم را فراهم می‌کند.

 

بروکر پی سی ام
روش‌های واریز و برداشت

 

روش‌های واریز و برداشت

واریز و برداشت آسان یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران و معامله‌گران فارکس به خصوص معامله‌گران ایرانی است. بروکر پی سی ام با امکان واریز و برداشت وجه به صورت ریالی مستقیم در این زمینه به شدت مورد توجه کاربران قرار دارد.

واریز و برداشت در این بروکر در کمترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بسیار خوبی صورت می‌گیرد. هر لحظه نیاز به واریز وجه به حساب خود داشته باشید کافی است به منوی واریز وجه در کابین تریدری خود وارد شوید. یک شماره‌حساب شبا فوراً به طور اتوماتیک در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از هرکجا که هستید با استفاده از سیستم بانکی آنلاین خود، وجه موردنظر را به حسابتان واریز نموده و ظرف چند دقیقه آن را برای انجام معاملات استفاده کنید. برداشت وجه نیز به همین سادگی و سرعت است.

بروکر پی سی ام در کنار واریز و برداشت ریالی، از امکان واریز مستقیم وجه به صورت رمزارز نیز پشتیبانی می‌کند.

 

بونوس رایگان 30 دلاری و 10 درصدی خوشامدگویی

 

بروکر PCM برای جلب نظر مشتریان بونوس رایگان 30 دلاری برای معامله گران خرد و بونوس 10 درصدی برای معامله‌گران با حجم بیشتر در نظر گرفته است. این بونوس‌ها می‌تواند به شما در جهت باز کردن موقعیت‌های سودده با حجم بیشتر کمک کند و قابل برداشت هستند.

 

پشتیبانی مشتری

 

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب یک بروکر خوب و معتبر، داشتن تیم پشتیبانی کارآمد است.
تیم پشتیبانی فارسی پی سی ام به صورت گسترده و 24 ساعته به معامله‌گران و مشتریان خدمات می‌دهد.

بنابراین چنانچه در هر ساعت شبانه‌روز دچار مشکل شدید تیم حرفه‌ای پشتیبانی پی سی ام آماده به کار است تا مشکل شما را برطرف کند.

 

کمیسیون واریز و برداشت

 

کارگزاری پی سی ام هیچ هزینه یا کمیسیونی بابت واریز و برداشت دریافت نمی‌کند.

بررسی بروکر پی سی ام و انتخاب بهترین بروکر فارکس و کریپتو برای ایرانیان
خدمات به مشتریان

 

خدمات به مشتریان

 

بروکر پی سی ام به‌عنوان اولین و تنها بروکر فارکس شناخته شده که اقدام به ارائه خدمات آموزش رایگان معامله‌گری به کاربران خود می‌کند. از همین رو با تأسیس دانشگاه تریدری و تحصیل کاربران خود در آن به صورت کاملاً رایگان دست به ابداع بزرگی در این فضا زده است.

سرفصل‌های دانشگاه تریدری از ابتدا برای کاربران مبتدی و در ادامه برای کاربران حرفه‌ای پوشش خوب و کاملی برای یک معامله‌گر در بازار فارکس و سایر بازارهای مالی؛ مانند رمزارزها و بورس به حساب می‌آید.

بدین ترتیب در بروکر پی سی ام هم می‌توانید به آسانی معامله کنید و هم به صورت رایگان فرایند آموزشی خود را دنبال کنید. قابل ذکر است که دانشگاه تریدری در انتهای دوره اقدام به ارائه مدرک به کاربرانی که موفق به گذراندن دوره باشند می‌کند.

 

بروکر پی سی ام
پی سی ام

 

در نهایت، در مورد یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت بروکر PCM می‌توان به این مورد اشاره کرد که به‌هیچ‌عنوان در حساب شما به هنگام معاملات، ریکوت REQUOTE اتفاق نمی‌افتد. معامله‌گران می‌توانند در زمان شلوغی بازار با خیال راحت با نزدیک‌ترین قیمت مورد نظر موقعیت‌های معاملاتی خود را باز و ببندند. ریکوت از مشخصات بروکرهایی است که اردرهای (سفارشات) مشتریان را به بازار نمیفرستند و عملاً خودشان طرف دیگر همه معاملات مشتریان خود قرار می‌گیرند.

در چنین حالتی، ضرر معاملات شما سود بروکر مزبور خواهد بود و در صورتی که شما سود کنید باید بروکر این سود را به شما پرداخت کند. طبیعی است که در چنین حالات، بروکر تمایلی به سود کردن شما ندارد. یکی از روش‌های جلوگیری از سود شما توسط چنین بروکرها اینست که هنگام بستن پوزیشن در سود، پیامی دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه قیمت تغییر کرده است و شما باید برای بستن پوزیشن مجدداً اقدام کنید.

معمولاً این اتلاف وقت منجر به بسته شدن پوزیشن شما با سود کمتر و یا حتی با ضرر خواهد بود. بروکر پی سی ام اردرهای همه مشتریان را به بازار ارسال می‌کند و ریکوت در بروکر پی سی ام هرگز اتفاق نمی‌افتد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
مرتضی
1 سال قبل

mori -2311:
بروکر آرون گروپس شرکت کلاهبردار هست ..دوستان مراقب سرمایه خود باشید به چند دلیل . اول اینکه در این بروکر استاپ ها عمل نمیکند و برای اجرای سفارش تاخیر دارد برای اجراب تارگت و استاپ هم تاخیر وجود دارد. ..استاپ ها عمل نمیکند .. این بروکر با ادعای اینکه میگوید اسپرد معاملاتی خیلی پایینی دهرد کاملا دروغ میگوید و در تاریخ 7:48:45 روز 27 دسامبر 22 در قیمت 1807.47 xauusd استاپ ها را عمل نکرده و حای اسپرد نعاملاتی را 30 برابر بیشتر از حد معمول زیاد کرده تا به حساب های کاربران صدمه بزند … نمونه که من دیروز در همین تایم در قیمت 1806.17 طلا معامله سل داشتم با 65 سنت سطح استاپ در 1806.81 با حجم 0.03 که میشود 65سنت ×4 میشود 2.50سنت اما این استاپ عمل نکرده و قیمت تا 1807.47 حرکت کرده اما قیمت کارگزاری که ask نام دارد تا 3 دلار بالاتر حرکت کرده و در 1810 استاپ من را فعال کرده این میزان اختلاف قیمت بازار و کارگزاری در تصور هیچ معامله گری نمیگنجد . اصلا باور پذیر نمیباشد. روی نمودار خیلی وحشتناک میباشد این کار بروکر میرساند که حساب کاربران خود را رصد کرده و در مواقع این چنینی به خساب ها صدمه میزند

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.