پای کتی پری هم به ارز دیجیتال باز شد!

پای کتی پری هم به ارز دیجیتال باز شد!

روز گذشته ( 16 سپتامبر 2021 ) Audius به عنوان یک پلتفرم غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین ( ارز دیجیتال ) اعلام کرد که توانسته در دور جدید جذب سرمایه حدود 5 میلیون دلار سرمایه جذب کند. در بین سرمایه گذاران نام کتی پری، ناس، استیو آوکی، تعدادی از اعضای لینکین پارک و دیگر ستارگان موسیقی دیده می شود.

Audius به عنوان یک پلتفرم موسیقی بر اساس ارز دیجیتال است که قصد دارد در فاز جدید توسعه، خدمات غول هایی مانند Spotify و Soundcloud را به مخاطبان خود عرضه کند. پیش از این این پلتفرم جذاب موسیقی توانسته بود ویژگی هایی از Tik Tok و NFT را عرضه کند.

 

[irp posts=”46624″ name=”آیا روزهای نزولی بیت کوین تمام شده است؟”]

 

به گزارش decrypt، Audius ادعا می کند که امروز بیش از 6 میلیون کاربر فعال دارد و با جذب سرمایه جدید پیش بینی می شود که این رقم حداقل به بیش از 10 میلیون کاربر افزایش پیدا کند.
بعد از منتشر شدن خبر سرمایه گذاری ستارگان بزرگ موسیقی مانند کتی پری و … که بسیار هم پرطرفدار هستند، طی 24 ساعت گذشته قیمت ارز دیجیتال Audius از 2.2 دلار به 3 دلار رسید. به نظر می رسد Audius توانست با این خبر توجه سرمایه گذاران و تریدرهای بازار را هم به سمت خود جلب کند و تا اینجا توانسته طی 24 ساعته گذشته بیش از 25 درصد افزایش قیمت تجربه کند.

 

[irp posts=”46630″ name=”یک مقام دولتی اروگوئه: اگر بخواهید می توانید با ارز دیجیتال خانه بخرید!”]

 

در بازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد رقابت سنگین میان توکن ها و آلتکوین های مختلف هستیم. به نظر می رسد بازار تصمیم گرفته توجه بیشتری به این ارزها داشته باشد. از این رو رمز ارزهایی مانند Audius دوست ندارند از این توجه به دور باشند. بنابراین احتمال می رود در روز های آینده خبرهایی از این دست توسط سایر پلتفرم های مبتنی بر ارز دیجیتال منتشر شود تا هر کدام بتوانند به سهم خود درصدی از توجه بازار را نصیب خود کنند.

 

[irp posts=”46345″ name=”700 هزارمین بلاک شبکه بلاکچین بیت کوین هم استخراج شد!”]

 

توصیه میکنم در ادامه مقاله آینده بازار ارزهای دیجیتال را مطالعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.