ویزا هم در دیزور سرمایه گذاری کرد

اخبار میداس سرمایه-ویزا هم در دیزور سرمایه گذاری کرد

ویزا به عنوان یکی از غول های مهم پرداخت در دنیا موافقت کرده در شرکا ارائه دهنده فناوری کارت های اعتباری، دیزرو سرمایه گذاری کند. به گزارش بلومبرگ میزان این سرمایه گذاری مشخص نیست و هنوز طرفین در این مورد گزارشی ارائه نداده اند.

 

[irp posts=”48604″ name=”تسلا فروش محصولات خود با ارزهای دیجیتال را از سر می گیرد”]

ویزا که مهمترین شرکت در زمینه پرداخت های بین المللی محسوب می شود، دومین شرکت بزرگ بعد از مسترکارت محسوب می می شود که بر روی استارت آپ نوپای دیزور سرمایه گذاری می کند. مسترکارت در ماه ژوئن سال جاری حدود 50 میلیون دلار بر این شرکت سرمایه گذاری داشت.

 

[irp posts=”48593″ name=”نیجریه، پیشتاز ارز دیجیتال در قاره آفریقا”]

 

بعد از مسترکارت، این بار نوبت ویزا است که بخواهد بر روی پروژه های غیر متمرکز و مبتنی بر بلاک چین کارت های اعتباری دیزرو سرمایه گذاری کند. در واقع دیزرو در حال آماده سازی خدمتی است که بر اساس آن امکان پرداخت پاداش های بی کوین به واسطه کارت های اعتباری امکان پذیر می شود.
این که غول های بزرگ پرداخت دنیا یا مانند ویزا و مسترکارت به جای پس زدن این فناوری سعی می کنند آن را در اختیار خود قرار دهند نشان می دهد که دنیا خواسته یا ناخواسته بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به عنوان یک ارز قابل مبادله و جهانی قبول کرده است.

 

[irp posts=”48571″ name=”شیبا و ثبت یک رکورد قیمتی جدید”]

این خبر برای روزهای اصلاح بازار می تواند خبر امیدوارکننده و مثبتی به خصوص برای بیت کوین محسوب شود. چرا که با افزایش کارایی بیت کوین و در دسترس گرفتن آسان ( به واسطه کارت های دیزور) و افزایش امکان مبادلات آن عملا کارایی بیت کوین افزایش پیدا می کند و این به معنی افزایش قیمت بیت کوین در آینده ای نزدیک خواهد بود. به خصوص این که این بار دو غول بزرگ پرداختی ویزا و مسترکارت در این کار سهیم هستند. از این رو عملا باید گفت که به صورت کاملا جدی باید بیت کوین را ارز مبادلاتی آینده دانست.

 

منبع:
https://u.today/visa-invests-in-deserve-following-success-of-blockfi-credit-card

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.