وضعیت سکه امامی در ۲ خرداد

وضعیت سکه امامی در ۲ خرداد

قیمت سکه امامی 2 خرداد 1401 معادل 144.280000 تومان است. این رقم نسبت به روز گذشته یعنی یک یک خرداد تغییر نداشته است. به طور کلی باید بدانید که سکه امروز به پایین ترین قیمت یعنی 143.710000 تومان معامله شده است. بالاترین قیمت معامله سکه هم 145.620000 تومان بوده است. توجه داشته باشید که در یک ماه اخیر سرمایه گذاری در سکه امامی نسبت به طلا سودمند تر بوده است، زیرا در یک بازه زمانی یک ماهه قیمت طلا تنها ۶.۸۱ درصد افزایش داشته است.

 

[irp posts=”29695″ name=”3 روش مطمئن برای سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا”]

 

این در حالی است که قیمت سکه امامی ۱۰.۲۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. نکته قابل توجه این است که در این یک ماه گذشته حتی سرمایه‌گذاری در سکه نسبت به دلار هم سودمندتر بوده است، زیرا در این بازه زمانی قیمت دلار ۷.۹۶ درصد کاهش داشته است. در مقابل سکه امامی ۱۰.۲۶ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

 

[irp posts=”24689″ name=”انواع سکه طلا از گذشته تاکنون در ایران”]

 

طباطبایی کارشناس بازار های مالی در گفتگو با تجارت نیوز در رابطه با قیمت طلا بیان کرده است: به مرور زمان قیمت جهانی طلا افت خود را در بلند مدت نشان خواهد داد. به این صورت که اگر قیمت دلار افزایش چندانی نداشته باشد، طلای داخلی روند نزولی را طی می کند. این کارشناس در مورد قیمت سکه اظهار داشته است که سکه تابعیت مستقیم با قیمت طلا دارد. افزایش قیمت سکه در این روزها نسبت به طلا تنها یک حباب بوده است.

 

[irp posts=”18330″ name=”آیا راه اندازی دوباره آتی سکه طلا میتواند در کنترل قیمت سکه طلا مفید باشد؟”]

 

منبع:

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی اول خرداد ۱۴۰۱

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.