ورود متفاوت ال جی به ارزهای دیجیتال

ورود متفاوت ال جی به ارزهای دیجیتال

ال جی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم الکتریکی در جهان محسوب می شود که در خاک کره جنوبی قرار دارد. این شرکت روز گذشته اعلام کرده است که قصد دارد وارد دنیای ارز های دیجیتال و بلاک چین شود.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

بدین ترتیب ال جی دیگر شرکت و برند بزرگ و معتبر جهانی است که می خواهد به این دنیای اقتصادی جدید وارد شود. این مسئله به خوبی نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال و مفهوم بلاک چین توانسته جذابیت خوبی داشته باشد.
روز گذشته در جریان اجلاس سالانه شرکت ال جی بحث ورود این شرکت به دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه مقرر شد که این شرکت با ایجاد زیرساخت و پلتفرم مناسب امکان فروش محصولات بر پایه ارزهای دیجیتال را طی سال آینده فراهم بیاورد. اما این تمام ماجرا نیست.

 

[irp posts=”33368″ name=”ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد”]

ال جی اعلام کرده است که علاقه مند به فعالیت در حوزه دلالی و فروش ارزهای دیجیتال نیز می باشد. از این رو این گمانه زنی وجود دارد که ال جی می خواهد سراغ تاسیس صرافی بیت کوین و بلاک چین برود. در این صورت احتمال معرفی کوین یا توکنی خاص از سوی این شرکت وجود دارد.

 

[irp posts=”35857″ name=”بیت کوین رایگان به کمک جدیدترین سایت‌های ۲۰۲۱ و انواع روش کسب ارزدیجیتال”]

این گمانه زنی ها در حالی مطرح می شود که شرکت معتبر دیگر کره ای – سامسونگ – ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد وارد دنیای ارزهای دیجیتال شود و گوشی هایی را مخصوص این مفهوم طراحی و تولید کند. از این رو به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال قرار است آینده ای درخشان را تجربه کند. حضور برندهای مطرح جهانی در این بازار به معنی ورود سرمایه ای عظیم به بازار است. این سرمایه بزرگ می تواند سودآوری خوبی در این بازار ایجاد کند. حال باید منتظر ماند و دید که بازار نسبت به این اخبار خوب چه واکنشی نشان می دهد. نظر شما چیست؟

منبع:
https://cointelegraph.com/news/lg-electronics-adds-blockchain-and-crypto-as-new-areas-of-business

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.