ورود به بازار بورس جهانی،نحوه ثبت ‌نام در بورس جهانی چگونه است؟

بازار بورس جهانی

اگر بخواهیم به تاریخچه بورس نگاه کنیم می‌توانیم بگوییم که قدمت آن به 400 سال پیش و به بورس اوراق بهادار برمی‌گردد؛ اما امروزه حدود 60 بازار بورس بزرگ در جهان وجود دارد که ورود به هریک می‌تواند جذابیت‌ها و فرازوفرودهای مختص به خود را داشته باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد ورود به بازار بورس ارز جهانی بپردازیم.

سرمایه‌گذاری و ثبت نام در بورس در بازار بورس جهانی به چه صورت انجام می‌گیرد؟ درباره بورس جهانی چه می‌دانید؟ بامطالعه درباره تاریخچه بورس سرمایه متوجه خواهید شد که این بازار قدمتی 400 ساله دارد، بدین‌صورت که مردم از گذشته تا به الآن جای مشخصی برای سرمایه‌گذاری داشته‌اند، اما در حال حاضر چیزی نزدیک به شصت بازار بورس گسترده و بزرگ در سراسر نقاط دنیا در حال فعالیت است که ورود به هرکدام از آن‌ها اتفاقات پیرامون خود را دارد.
این بازارها می‌تواند برای برخی از افراد جذابیت داشته باشد و با استفاده از فراز و نشیب‌های آن سودآوری کنند. در ادامه قصد داریم درباره بورس جهانی و نحوه ورود به فارکس با شما صحبت کنیم؛ بنابراین اگر تا پایان مقاله همراه ما باشید، خواهید فهمید که چگونه می‌توان در بازار بورس اقدام به سرمایه‌گذاری کرد.

هدف بازار بورس چیست؟

بازار بورس مجموعه‌ای است که تشکیل‌شده از بازارها و سایر مبادلاتی که سرمایه‌گذاران قصد انجام آن‌ها رادارند. تمامی فعالیت‌هایی نظیر خرید، فروش و صدور سهام شرکت‌های عام که می‌خواهید بانظم و برنامه‌ریزی خاصی به انجام برسد، در این بازار قرار دارد. این دسته از فعالیت‌های مالی با توجه به قوانین و مقررات مشخصی در چارچوب‌های مبادلات رسمی اعمال می‌شود.

شاید از خود بپرسید که آیا ممکن است در یک کشور و یا منطقه خاصی، چند مرکز برای انجام معامله وجود داشته باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بله شرایط برای انجام معاملات مرتبط با سهام و دیگر اوراق بهادار در کشورها یا مناطق مختلف فراهم است تا سهامداران بتوانند اقدام به سرمایه‌گذاری و انجام معامله کنند.

بورس جهانی چه نوع بازاری است؟

اکنون بورس یک کشور را به‌صورت گسترده و یا توسعه‌یافته در نظر بگیرید که به یک پدیده بزرگ با وسعت زیاد تبدیل شود. در حال حاضر به‌واسطه تکنولوژی و فناوری‌های پیرامون دنیای سهام و بازار بورس، می‌توان برای ورود به بازار بورس جهانی از نرم‌افزارهای مختلف و کاربردی استفاده کرد.

بازار بورس و بازار بورس جهانی یا بورس خارجی چیست؟

بگذارید ابتدا تعریفی از “بازار بورس و بورس جهانی انلاین چیست” ارائه دهیم.

بازار بورس

بازار بورس به مجموعه بازارها و مبادلاتي گفته می‌شود که در آن فعالیت‌های منظم خريد، فروش و صدور سهام شرکت‌های عام برگزار مي‌شود. این فعالیت‌های مالی بر اساس مقررات تعیین‌شده و در چهارچوب مبادلات رسمی انجام می‌شود.

در یک کشور یا منطقه می‌تواند چندین مکان معاملات سهام وجود داشته باشد که امکان معاملات سهام و سایر اوراق بهادار را فراهم می‌کند.

بازار بورس جهانی

حال اگر به این تعریف وسعتی جهانی بدهیم به پدیده بزرگی در اقتصاد دنیا مواجه خواهیم شد که نام آن را بازار جهانی بورس می‌گذاریم.
امروزه به کمک تکنولوژی و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و وب‌سایت‌های گوناگون می‌توان برای ورود به بورس جهانی از طریق اینترنت و از راه دور اقدام کرد.
این‌گونه شما با ورود به سایت ‌های بورس جهانی می‌توانید اقدام به ثبت نام در بورس جهانی فارکس و خریدوفروش سهام در این بازار پهناور بکنید.(در ادامه مقاله تفاوت اوراق قرضه با اوراق مشارکت و دوره آموزش رایگان فارکس را هم بخوانید)

[irp posts=”18688″ name=”بورس اوراق بهادار تهران چیست؟ معرفی بورس اوراق بهادار تهران”]

جذابیت بورس جهانی چیست؟

همانطور که در بالاتر گفته شد بازار بورس جهانی فارکس یک بازار بین المللی محسوب می شود که همه مردم دنیا یا بهتر بگوییم غالب مردم دنیا می توانند به سادگی در آن سرمایه گذاری کنند. بنابراین برای این که یک بازار سرمایه ای را بتوانیم به عنوان بورس جهانی یا یک بازار بین المللی بشناسیم باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

• از مارکت های بین المللی مانند دلار یا یورو پشتیبانی کند.

• پروتکل های اداری سبک تر و سریع تری داشته باشد. به بیان ساده تر برای سرمایه گذاری در این بازار نباید سرمایه گذار مجبور به حضور فیزیکی در کشور مبدا بازار باشد. بنابراین یک بازار جهانی باید فرایند ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش ساده تر و سریع تری نسبت به یک بازار محلی داشته باشد.

این دو ویژگی مهم و ساختاری به خوبی نشان می دهد که چرا بورس تهران را یک بورس محلی و بورس آمریکا را یک بازار جهانی می گویند.

اما سوال مهم تر این است که جذابیت بورس جهانی چیست؟ در واقع چرا ما به دنبال این هستیم که در یک بازار جهانی مانند بازار بورس آمریکا سرمایه گذاری کنیم؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است از همان مثال بورس آمریکا استفاده کنیم.

به طور کلی دو گروه در مواجه با بازارهای سرمایه ای وجود دارد. گروه اول را سرمایه گذار می نامند. این گروه بر اساس معامله بلند مدت و بر اساس تقسیم سود وارد بازار می شود. معمولا سرمایه گذاران دید بلند مدتی دارند. وارن بافت را یک سرمایه گذار موفق می نامند. اما گروه دوم معامله گر هستند. این افراد از افزایش یا کاهش قیمت سهام سود آوری می کنند. در واقع این افراد دید کوتاه مدت، میان مدت یا بلند مدت دارند و با هدف افزایش یا کاهش قیمت سهام وارد بازار می شوند.

حال بیایید جذابیت بورس جهانی مانند بازار آمریکا را از دید این دو گروه بررسی کنیم. اگر بخواهیم از دید یک سرمایه گذار به بازار جهانی مانند بازار بورس آمریکا نگاه کنیم با یک مسئله بسیار هیجان انگیز مواجه می شویم. شما در بازار بورس آمریکا می توانید بر روی بهترین و معتبرترین شرکت های جهان سرمایه گذاری کنید. مثلا شما در بازار بورس آمریکا این قدرت را دارید که بتوانید در شرکت های جذاب گوگل، مایکروسافت، اپل، متا و … سرمایه گذاری کنید. هر کدام از این شرکت ها سالانه میلیون ها دلار درآمد زایی دارند و می توانند سودآوری خوبی برای سرمایه گذار داشته باشد.

اما از دید گروه دوم یا معامله گران هم اگر بخواهیم به موضوع نگاه کنیم می توانیم یک ویژگی جالب و هیجان انگیز از بازارهای جهانی پیدا کنیم. از نظر معامله گران یک بازار زمانی برای معامله خوب و عالی است که تعداد معامله گران و سرمایه گذاران زیادی داشته باشد. به بیان ساده تر بازاری برای معامله مناسب تر است که زنده تر باشد.

بر این اساس حرکت قیمتی سریع تر و مشخص تر می شود و خرید و فروش در آن ساده تر خواهد بود. کاملا مشخص است که در بازارهای جهانی تعداد سرمایه گذاران و معامله گران چند ده میلیونی است. به بیان ساده تر با توجه به بستری که این بازارها دارند عملا تعداد بالایی سرمایه گذار و معامله گر از سراسر جهان در این بازارها حضور پیدا می کنند. بنابراین معامله گران می توانند ساده تر و بهتر در این بازار سودآوری داشته باشند.

بنابراین وقتی از این دو منظر به موضوع نگاه می کنیم متوجه می شویم که اساسا بازارهای مانند بازار ارزهای دیجیتال، بازار بورس آمریکا، بازار فارکس و … چرا محبوبیت خاصی دارند و هر کسی در هر جای دنیا دوست دارد در این بازارهای جهانی حضور داشته باشد.

ورود به بازار بورس جهانی فارکس چگونه امکان‌پذیر است؟

باید بدانید که ورود به بورس جهانی و استفاده از فرصت‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری در این بازار، به جغرافیا محدود نیست. اگر شما بخواهید با مسائل اقتصادی نوظهور و افزایش رونق بازارهای مالی در ارتباط هستید، احتمال می‌رود تمایل داشته باشید که به بازارهای بین‌المللی و همچنین بورس جهانی ورود پیدا کنید.
درنتیجه باید با روند ثبت‌نام در بازار بورس جهانی آشنا باشید تا بتوانید به‌راحتی وارد این بازار شوید. همان‌طور که می‌دانید موضوع اصلی ما در این مقاله آموزش سرمایه‌گذاری در بورس جهانی است.

چگونه وارد بورس جهانی شویم

برای پاسخ به سوال چگونه وارد بازار بورس جهانی فارکس شویم باید بگویم که فرصت‌های سرمایه‌گذاری امروز محدود به جغرافیا نیست. اگر شما درگیر اقتصادهای نوظهور و رشد پررونق بازارهای مالی جهان هستید، ممکن است بخواهید ورود به بازارهای جهانی و ثبت ‌نام در بورس جهانی را تجربه نمایید؛ بنابراین باید با ثبت نام در بورس بین المللی و روند آن آشنا شوید. در ادامه نحوه ثبت نام در بورس جهانی یا نحوه ورود به بورس بین المللی را شرح خواهیم داد.

ثبت‌نام در بورس جهانی
بورس جهانی چیست – نحوه ورود به بورس بین المللی – آموزش بورس جهانی

ثبت نام در بورس جهانی فارکس چگونه است؟(شرکت در بورس جهانی)

اگرچه بنا بر قوانین ثبت نام بورس جهانی، امکان انجام سرمایه‌گذاری در بورسهای جهانی تقریباً برای مردم همه کشورها امکان‌پذیر است، اما در بعضی موارد این روند با محدودیت‌هایی برای بعضی از کشورها ازجمله ایران همراه است.
بنابراین نحوه ثبت نام در بورس جهانی فارکس به دودسته کلی تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ثبت ‌نام به‌صورت مستقیم

نحوه ثبت ‌نام در بورس جهانی به این روش بسیار ساده است و شما با توجه به بورسی که قصد ثبت‌ نام در آن را دارید به سایت بورس جهانی همان کشور مراجعه می‌کنید و روند ثبت‌ نام را با واردکردن اطلاعات فردی آغاز کرده و در انتها سهام موردنظر را خریداری می‌کنید.

اما به خاطر داشته باشید که اگر امکان نحوه خرید سهام شرکت های خارجی به این شکل را دارید، قبل از انجام خرید و واردکردن اطلاعات در سایت بورس جهانی، حتماً قوانین سایت و بازار سهام جهانی موردنظر و محدودیت‌های آن را مطالعه کنید.

ثبت ‌نام به‌صورت غیرمستقیم

روش دوم ثبت‌ نام در بورس جهانی روشی است که برای اکثر ما ایرانیان تنها روش سرمایه‌گذاری و ورود به بازار بورس جهانی است. در این روش به‌جای مراجعه به سایت‌ های بورس جهانی و ثبت‌ نام در آن‌ها از نرم‌افزار و وب‌سایت‌های شرکت‌های واسطه یا بروکر استفاده می‌کنیم.

البته در نظر داشته باشید این روش با کمی ریسک همراه است و حتما قبل از انجام آن باید از معتبر بودن شرکتی که به عنوان واسطه انتخاب کرده‌اید مطمئن باشید. ما در اینجا 5 شرکت معتبر را گه در سال 2020 عملکرد مناسبی در این زمینه داشته اند را معرفی کرده‌ایم. این شرکتها عبارت‌اند از:
• IC Markets
• FXTM
• MultiBank
• TD Ameritrade
• Charles Schwab, numero quatro

[irp posts=”18127″ name=”آموزش دریافت کد بورسی کالا و نحوه ثبت‌نام در بورس کالا در 5 دقیقه”]

ریسک ثبت‌نام در بورس جهانی
چگونه وارد بورس جهانی شویم – خرید و فروش سهام در بورس جهانی

ریسک ثبت‌ نام در بورس جهانی چقدر است؟

باوجود همه مزایایی که دارد، ورود به بازار جهانی بورس با خطرات و ریسک‌هایی نیز همراه است که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.
از نظر نوسانات، بازارهای نوظهور به طور کلی ریسک پذیر تلقی می‌شوند. آن‌ها می‌توانند تغییرات چشمگیری در ارزش سهام را تجربه کنند.

در بعضی موارد نیز خطرات سیاسی می‌تواند ناگهان اقتصاد یک کشور را از بین ببرد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که تنظیم بازارهای غیر آمریکایی نسبت به بازارهای ایالات متحده کمتر است و این امر خطر دستکاری یا کلاهبرداری را افزایش می‌دهد.(اگر نمیدانید که در کدام بازار بیت کوین یا بورس سرمایه گذاری کنید این مقاله را بخوانید)

ورود به بورسهای بین‌ المللی و جهانی باید همراه با آگاهی از شرایط سیاسی و اقتصادی کشوری باشد که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید.

با توجه به مزایایی که ورود به این بازار و معامله در آن دارد، ممکن است ریسک‌هایی دامن‌گیر این بازار شود که باید نسبت به آن‌ها توجه کرد. بازارهای نوظهور ازلحاظ نوسانات دارای ریسک هستند، این‌گونه بازارها در بازه‌های زمانی مختلف فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند. در حقیقت می‌توان تغییرات اساسی ارزش سهام را در این بازارها مشاهده کرد.(پیشنهاد میکنم فیلم تحلیل فاندامنتال بیت کوین را ببینید)

در برخی موارد نیز خطرات سیاسی می‌تواند اقتصاد یک کشور را تضعیف کند و یا به‌طورکلی موجب نابودی آن شود. در کنار همه این‌ها لازم به ذکر است که ایجاد نظم در بازارهای غیر آمریکایی در مقایسه با بازارهای ایالات‌متحده کاهش‌یافته و همین موضوع می‌تواند موجب تغییر یا کلاه‌برداری شود

بزرگ‌ترین بازار بورس جهانی

در پایان چنان‌که برآورد شما از مزایا و معایب این بازارهای مالی شمارا مجاب به سرمایه‌گذاری در آن‌ها کرده است. ما 10 عدد از بزرگ‌ترین بازارهای بورس را به شما معرفی کرده‌ایم که برای سرمایه‌گذاری در هریک از آن‌ها کافی است تا به سایت‌ های بورس جهانی مراجعه کرده و به سرمایه‌گذاری در این بازارها بپردازید.

1. بازار سهام نیویورک
2. نزدک
3. بازار بورس توکیو
4. بازار بورس شانگهای
5. بازار بورس هنگ کنگ
6. یورونکشست
7. بازار بورس شنزن
8. بازار بورس لندن
9. بازار بورس تورنتو
10. بورس بمبئی

برای ورود به بازار بورس آمریکا یا سرمایه گذاری در بورس خارج از کشور چه باید کرد؟

بازار بورس آمریکا به‌عنوان یک بازار بورس جهانی بزرگ و محبوب از گذشته تا به الآن مورد استقبال بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک قرارگرفته است. قطعاً با توجه به سابقه‌ای که این بازار دارد، اکثر شرکت‌های بین‌المللی به حضور در این بازار علاقه‌مند هستند. آن‌ها دوست دارند با حضور در این بازار فعالیت‌های خود را توسعه دهند و سود بیشتری کسب کنند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر در این بازار فعالیت دارند، شرکت‌هایی که سهام آن‌ها توسط سرمایه‌گذاران معامله می‌شود. ممکن است باید خود بگویید بدون داشتن شرکت بین‌المللی می‌توان در این بازار حضور پیدا کرد یا نه؟ اگر شما با حضور در این بازار بخواهید سرمایه‌گذاری را به‌طورجدی دنبال کنید، بسیار جذابیت خواهد داشت.

برای مثال خود را سهامدار شرکت‌هایی مانند آمازون، گوگل، مایکروسافت، اپل و … بدانید. آیا انجام این کار برای شما ممکن خواهد بود؟ آیا تحریم‌ها مانعی ایجاد نمی‌کند؟ سود سرمایه‌گذاری در بازار بورس جهانی آمریکا چگونه است؟ برای به دست آوردن پاسخ این سؤالات می‌توانید به صفحه سرمایه‌گذاری در بورس آمریکا به چه صورت انجام می‌شود؟، مراجعه کنید.

سرمایه‌گذاری در خارج از کشور چه مزایایی دارد؟

ورود به بازار بورس جهانی و یا خرید فرانچایزها به‌عنوان روش‌های سرمایه‌گذاری در خارج از کشور مزایای مختلفی دارد که می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. در ادامه می‌توانید مزایای این روش سرمایه‌گذاری را مطالعه کنید.

• توسعه شرایط اقتصادی پویای کشورهای اروپایی و ارتقای کیفیت آن
• افزایش امنیت بالای سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی
• بهبود زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و مناسب‌سازی آن‌ها
• حفظ سرمایه و افزایش ارزش سود آن‌ها باوجود فراز و نشیب‌های بازار ارزی ایران

مزایای ورود به بازار بورس جهانی برای سرمایه‌گذاران چیست؟

برای ورود به بورس جهانی مزایای زیادی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره‌کرده‌ایم.
افزایش ارزش پول و رشد آن به‌مرورزمان یکی از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در بورس جهانی است. به‌طورکلی سهام شخصی افراد روزانه افزایش پیدا می‌کند. انتخاب این‌گونه شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار بین‌المللی موجب رشد روزافزون سرمایه سهامداران می‌شود.

تعیین قیمت در این بازار بورس به شکل رقابتی صورت می‌گیرد و مطابق قوانین و مقررات و البته استانداردهای جهانی هست. با توجه به محدودیت‌هایی که به مسائل سیاسی مرتبط می‌شود، معمولاً مناطق آزاد جهت ورود به بازار بورس جهانی دچار مشکل نمی‌شوند. آن‌ها می‌توانند به‌عنوان یک کسب‌وکار جدید، خود را معرفی کنند.

ورود شرکت‌ها در بورس جهانی و همچنین سرمایه‌گذاری در بازار بورس کالا و اوراق بهادار، شرایط را برای دسترسی مشاغل به سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت برای دریافت بازخوردهای مثبت فراهم می‌کند.

سرمایه‌گذاری در بازار بورس جهانی، هیچ‌گونه محدودیت زمانی ندارد و به‌صورت 24 ساعته برقرار است. امکانات این بازار در مقایسه با سایر بازارهای سنتی عملکرد بهتری دارد، علاوه بر این با افزایش سرعت مواجه هستند. بدین‌صورت که می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی تصمیمات خود را به مرحله اجرا برسانند. اگر علاقه‌مند هستید که در بین بازارهای بین‌المللی بورس جهانی، بازار بورس آمریکا را انتخاب کنید، بهتر است از صفحه نحوه خرید سهام بورس آمریکا، چگونه در آمریکا سهام بخریم؟، دیدن کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله درباره ابعاد مختلف بازار بورس جهانی و چگونگی سرمایه‌گذاری از این طریق در خارج از کشور صحبت کردیم. همان‌طور که می‌دانید، بورس بین‌الملل ممکن است با خطرهای اجتماعی و سیاسی مختلف مواجه شود، با توجه به این‌که شرایط سیاسی کشورها در طول سال تغییر می‌کند، اما این چالش می‌تواند به‌صورت مداوم ادامه‌دار باشد.

به‌طورکلی بازار بورس جهانی می‌تواند دچار نوسانات و فراز و نشیب‌های متعددی شود و شما باید به‌عنوان سرمایه‌گذار در این بازار با کسب مشاوره و راهنمایی از متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه، سرمایه خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

چرا به سرمایه گذاری در بورس خارجی علاقه مند هستیم؟

بازارهای سرمایه ای یکی از بهترین ابزارهای اقتصادی برای کسب درآمد و سودآوری در دنیا محسوب می شود. در ایران نیز انواع بازارهای سرمایه ای مانند بازار بورس، بازار طلا و … رونق خوبی دارد. اما یکی از سوالات مهم این است که بین این بازارها کدام یک بهتر است؟ به عبارت بهتر بین بازار بورس ایران و سرمایه گذاری در بورس خارجی کدام یک از نظر اقتصادی بهتر است؟
غالبا می توان پاسخ این سوال را سریع داد. همه ما می دانیم که سرمایه گذاری در بورس جهانی آنلاین سود بیشتری می تواند داشته باشد. اما چرا؟

اولین علت این موضوع این است که بورس های جهانی مانند بورس فارکس، بورس آمریکا، لندن و … بر اساس پایه پولی ارزهای بین المللی مانند دلار است. اصلاحا شما در بازارهای جهانی به صورت دلاری سود می کنید. سود دلاری این مزیت مهم را دارد که ارزش سود شما بر اساس ارزش دلار محاسبه می شود. در حالی که در بازار بورس ایران شما بر اساس ارزش ریال باید سود خودتان را محاسبه کنید.

به طور مثال اگر شما طی یک سال در بورس ایران 100 درصد سود کنید، مقداری از این سود توسط تورم از بین می رود و ارزش واقعی سود شما کم می شود. اما اگر در بازارهای جهانی بر اساس دلار طی یک سال گذشته صد درصد سود کنید، نه تنها تورم تاثیر منفی روی ارزش سود شما ندارد، بلکه با توجه به این که بازار دلار در ایران خود یک بازار سرمایه ای مهم محسوب می شود، عملا شما سود سرمایه گذاری روی دلار را نیز دریافت می کنید. این موضوع یکی از مهمترین دلایلی است که افراد علاقه مند به آموزش بورس جهانی شده اند.

بورس جهانی انلاین
سود دیگری که بازار بورس جهانی آنلاین دارد – بورس خارج از کشور

سود دیگری که بازار بورس جهانی آنلاین دارد

اما بازار بورس جهانی و بین المللی فایده مهم دیگری نیز دارد. این بازارها به سبب بین المللی بودن بودن تعداد سرمایه گذار بسیار بیشتری دارند. از این رو عملا تعداد معاملات بسیار بیشتری در این بازارها انجام می شود. به بیان ساده تر ارزش بازارهای بورس جهانی بالغ بر چند ده میلیارد دلار است. رقمی که برای بازارهای بورس محلی مانند بورس تهران یک رویای بسیار دور محسوب می شود.

ارزش بازار چیزی شبیه به یک برکه یا دریاست. هرچه این برکه بزرگ تر باشد همانقدر تعداد ماهی های بیشتری می توانند در آن زندگی کنند و این یعنی ماهی گیری در آن با احتمال سود بیشتری همراه است. بنابراین در جایی مانند بورس آمریکا شما احتمالا بتوانید سریع تر و نسبتا راحت تر نسبت به بازار بورس ایران سودآوری داشته باشید.

دلیل دیگری که سرمایه گذاران علاقه مند به آموزش بورس جهانی هستند این است که این بازارها کمتر تحت نفوذ دولت ها نهادهای مختلف قرار دارد و کمتر افراد ثروتمند و شاخص می توانند در آن به صورت مستقیم تاثیر داشته باشند. علت این موضوع نیز به همان بالا بودن ارزش بازار بر می گردد. مثلا شما برای تاثیرگذاری در بازار بورس آمریکا که ارزشی بالغ بر 30 میلیارد دلار دارد باید چند میلیارد دلار هزینه کنید. البته داشتن سرمایه به تنهایی برای این تاثیرگذاری کافی نیست.

قوانین بازارهای بورس جهانی بسیار سختگیرانه تر از چیزی است که به نظر می رسد. در این بازارها تقریبا هیچ سرمایه دار یا بروکری نمی تواند به سادگی در بازار دست ببرد و یا در آن تاثیر مستقیم داشته باشد. نهادهای مالی به سرعت این موضوع را متوجه می شوند و جلوی این تغییرات را سریع می گیرند.

دلیل دیگر را می توان در اقتصاد نسبتا بزرگ و معتبر کشورهایی مانند آمریکا و لندن دانست. شما در بازار بورس آمریکا روی شرکت هایی مانند مایکروسافت، کوکاکولا ، اپل و … سرمایه گذاری می کنید. شرکت هایی که هر کدام در دنیای اقتصاد حرف های بسیاری برای گفتن دارد. آیا این ها دلایل کافی برای ورود به بازار بورس جهانی نیست؟

[irp posts=”19922″ name=”خرید پله ای در بورس چیست؟ | کاهش ریسک افزایش سود”]

ما در این مقاله در مورد نحوه ورود به بورس جهانی توضیح دادیم و در صورتی قصد شرکت در دوره آموزش ارزهای دیجیتال دارید حتما به این دوره سر بزنید زیرا این دوره رایگان بوده و برای شما مفید خواهد بود.

پیشنهاد میکنم در ادامه مقاله های زیر را بخوانید:

کاربرد طلا

سطح حمایت و مقاومت فارکس چیست؟

لات در فارکس

 بهبود روش معامله 

 نحوه محاسبه سواپ 

شاخص قیمت 

اصطلاحات فارکس و اهرم درفارکس

سبد سهام

انواع نهاد های مالی بورس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی رسولی
مصطفی رسولی
2 سال قبل

بسیار عالی

ایمانعلی هاتفی نیا
ایمانعلی هاتفی نیا
2 سال قبل

فقط امنیت وعدالت شود

hadyjlylybal
hadyjlylybal
2 سال قبل

عالی

sadegh .Bavi
2 سال قبل

سلام من 25 میلیون پول دارم و میخواستم بزارمش توی بورس خارجی مثل بورس لندن و چقدر بهم سود میده ،و مطمئن هست؟ ممنون میشم سریع جواب بدین

.
.
2 سال قبل

آدرس سایت بورس بین الملل رو بفرستید ممنون

خسرو
خسرو
1 سال قبل

اصلا من چی پرسیدم شما چی جواب دادید من میگم چطور ثبت نام کنیم

محسن
محسن
1 سال قبل

متشکر از شما

رزیتا فانی
رزیتا فانی
1 سال قبل

خرید سهام شرکت های خارجی چجوری انجام میشه؟

پریسا باقرزاده
پریسا باقرزاده
1 سال قبل

عالی هست

پریسا باقرزاده
پریسا باقرزاده
1 سال قبل

آیا هرروز قیمت طلا با نفت است

ریما امینی
ریما امینی
1 سال قبل

بورس جهانی یعنی همون بورس خارجی فارکس؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  ریما امینی

سلام
دوره رایگان فارکس رو در سایت ببینید پاسختون رو پیدا میکنید

مصطفی
1 سال قبل

سلام نحوه ثبت نام سهام عدالت برای من که زمان ثبت نام شورا روستا بودم والان هم هستم برای تمام اهالی’روستا نوشتم به جزءخودم الان هم وضعیت مالی خوبی ندارم

shohre pakdaman
shohre pakdaman
1 سال قبل

چجوری میشه به بورس جهانی فارکس وارد شد؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  shohre pakdaman

سلام
باید در یکی از کارگزاری های فارکس ثبت نام کنید.
در سایت ما در منوی بالا از طریق ” بروکرهای فارکس” کارگزاری های مختلف را ببینید

مریم احمدی
مریم احمدی
11 ماه قبل

سلام وقت تون بخیرمیخواستم بگم ثبت ترکیه هم داری وهزینه چی قدر میشه معلومات برامون بدین ممنونم

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.