ورود ارزهای دیجیتال به صندوق سرمایه گذاری ویزدم تری

ورود ارزهای دیجیتال به صندوق سرمایه گذاری ویزدم تری

بامداد امروز به وقت تهران، ویزدم تری به عنوان یکی از معتبرترین صندوق های سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا اعلام کرد که چهار شاخص ارز دیجیتال را راه اندازی کرده است. این چهار شاخص به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بتوانند در این صندوق سبد سرمایه گذاری متنوعی داشته باشند.

 

[irp posts=”50692″ name=”فیسبوک ( متا ) دوست ارز دیجیتال”]

سرمایه تحت مدیریت ویزدم تری به بیش از 76 میلیارد دلار می رسد و می توان از این نظر این شرکت مالی و سرمایه گذاری را یکی از بهترین و غنی ترین شرکت های سرمایه گذاری در اروپا و آمریکا دانست. همانطور که می دانید شرکت های مالی و سرمایه گذاری معمولا سعی می کنند با احتیاط حرکت کنند و هیچ سودی را از دست ندهند.

 

[irp posts=”50688″ name=”شیبا در مسیر پیشرفت”]

 

بنابراین ورود این چنین صندوق سرمایه گذاری به بازار ارزهای دیجیتال بدین معنی است که ریسک در بازار به حد متعادل و قابل قبولی رسیده است و احتمال سودآوری در این بازار بیشتر شده است. همچنین این مسئله به خوبی نشان می دهد که سرمایه گذاران و فعالان بازار اقتصادی نسبت به آینده بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال امیدوار هستند. ورود شرکت سرمایه گذاری ویزدم تری اولین نشانه از این اعتماد و امیدواری به بازار محسوب می شود.

 

[irp posts=”50643″ name=”گام بلند بیت کوین با کاهش کارمزد انتقال”]

از طرف دیگر با توجه به موقعیت تکنیکالی نسبتا مناسب بیت کوین این انتظار می رود که بازار در آینده نزدیک حرکت صعودی خود را آغاز کند. بنابراین اکنون همه چیز به نفع بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین است. حال باید منتظر ماند و دید که بازار چه زمان شروع به حرکت می کند.

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/wisdomtree-launches-four-cryptocurrency-indices-in-us-and-europe

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.