ورود ابرقهرمان‌ها به دنیای رمزارزها؛ مارول NFT منتشر می‌کند

ورود ابرقهرمان‌ها به دنیای رمزارزها؛ مارول NFT منتشر می‌کند

در بازار مجازی VeVe، بزودی توکن‌های غیرمثلی رسمی و کامیک‌هایی از کمپانی مارول قرار خواهند گرفت. در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه، Marvel Entertainment اعلام کرد که با Orbis Blockchain Technologies همکاری کرده تا امسال توکن‌های غیرمثلی (NFT) و مجموعه‌های دیجیتالی دیگری را در اپلیکیشن بازار VeVe منتشر کند. بنابه گفته این شرکت، این NFTها شامل مجموعه‌های دیجیتالی و کامیک‌ بوک‌هایی می‌شوند که طرفداران این شرکت می‌توانند آنها را مبادله کرده و یا در اتاق‌های نمایش مجازی، مشاهده کرده و به نمایش بگذارند.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

 

رئیس بخش توسعه و استراتژی تجاری شرکت مارول، Daniel Fink، اعلام کرد:” ما امیدواریم که بتوانیم مرزهای فندام در مارول را گسترش دهیم و این فرآیند از مجموعه‌های دیجیتالی شخصی و تعاملی آغاز می‌شود که طرفداران می‌توانند به واسطه NFTها آنها را تهیه کرده، به اشتراک بگذارند و به شیوه‌ای که تا قبل از این ممکن نبوده، از آنها لذت ببرند.” تمامی این مجموعه‌های دیجیتالی مارول، بر روی بلاک‌چین ثبت شده و به منظور خرید و فروش، برای کاربران، در برنامه بازار VeVe در دسترس خواهند بود و می‌توان آنها را به واسطه توکن‌های درون برنامه‌ای همین اپلیکیشن، یعنی GEMs، تهیه کرد. در اپلیکیشن VeVe می‌توان از طریق کارت‌های اعتباری اقدام به خرید این توکن‌ها کرد.

 

NFTهای شرکت مارول وارد بازار خواهند شد.این مجموعه‌های دیجیتالی شامل آیتم‌هایی از کارکترهای کامیک‌های DC، StarTrek، برخی فرانچایزهای دیگر و کارکترهایی از دنیای مارول چون Wolverine، Spiderman، Iron Man و Captain America می‌باشند. البته کمپانی مارول به صورت مستقیم در فضای رمزارزها حضور نداشته و از این رو هنرمندان می‌توانند کارهایشان را در رابطه با این کارکترها ارائه دهند. در ماه فوریه، یک توکن غیرمثلی با طرح مرد عنکبوتی که توسط هنرمندی به نام Adam Kubert طراحی شده بود، با قیمت بیش از 25000 دلار در Portion.io به فروش رسید.

 

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند هنرهای بی‌نظیری را خلق کرده و به حراج بگذارند. پیش از این نیز یکی از هنرمندان سابق کامیک‌های شرکت DC، توانست یک توکن غیرمثلی از Wonder Woman را به قیمت 1.58 میلیون دلار به فروش برساند. به علاوه، دارایی‌های دیجیتال و جنبه‌های مختلف دیگری از دنیای رمزارزها، راه خود را به جهان سینمایی مارول باز کرده‌اند. سومین قسمت از سریال The Falcon And The Winter Soldier که بر روی شبکه دیزنی پخش شد، اشاره‌ای به یک جایزه بیت کوینی 59 میلیون دلاری داشته است. بازار VeVe اعلام کرد که بیش از 580000 NFT را از دسامبر سال 2020 به فروش رسانده است.

 

 

 

[irp posts=”33958″ name=”بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن”]

 

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/marvel-reveals-official-nfts-will-be-available-on-veve-marketplace-by-2022

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.