واکنش های اخبار مربوط به واردات خودرو

واکنش های اخبار مربوط به واردات خودرو

از آمریکا و المان  برخی از کاربران با انتشار تصاویری از خودروهای آلمانی و آمریکایی مدعی شده‌اند که محموله‌ای از خودروهای آلمانی و آمریکایی وارد کشور شدند. به طور کلی باید بدانید که طرح آزادسازی واردات خودرو در کشور به علت جبران کمبود خودرو مطرح شده است. اما این طرح همچنان دارای ابهامات بسیار زیادی است. شرایط و شروط بسیار مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. تنها آن دسته از خودروها می توانند وارد کشور ایران شوند که حجم موتور آنها بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ سی سی و  نهایت قیمت آنها از ۲۵ هزار دلار باشد.

 

[irp posts=”52681″ name=”با سرمایه خود خودرو بخریم؟/ با این شرایط منطقی است؟”]

 

آیا واردات خودرو آزاد شده است؟

 

 هنوز به طور قطعی خبر از اعلام تاریخ دقیق اجرای این طرح در میان نیست، اما در شبکه های اجتماعی عکس هایی از محموله های خودروهای فولکس آلمان و جی ام سی آمریکا در جاده اسلامشهر به تهران منتشر شده است. آیا این عکس نشان از آزادسازی واردات خودرو به کشور است؟ کاربران می خواهند بدانند که این خودروها چگونه وارد کشور ما شده اند؟ کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز بیان کرده است: این محموله ها احتمالا خودرو های ترانزیتی می باشند.

 

[irp posts=”51956″ name=”تغییرات قیمت خودرو در سال 1401 به چه صورت است؟”]

 

به این صورت آنها از یک مرز وارد کشور می‌شوند و خروج آنها از مرز دیگری است. در ادامه در مورد واردات صنعت خودرو توضیح داده است: برخی از مدلهای خودروسازان در تمامی کشورها خودروهای اقتصادی به حساب می آیند. به طور کلی پس از جریان برجام اینگونه اعلام شده است که خودروهای آمریکایی حق ورود به کشور ندارند، اما ممکن است خودروهای آلمانی وارد شوند.

 

[irp posts=”53650″ name=”ژاپن تنها 10 شرکت خودروسازی دارد!”]

 

https://tejaratnews.com/%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%88-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.