هیچکس و فروش کاور جنگل آسفالت به قیمتی خیره کننده!

هیچکس و فروش کاور جنگل آسفالت به قیمتی خیره کننده!

سروش لشگری که ملقب به هیچکس است و از معروف ترین رپرهای ایرانی است، کاور یکی از آثار خود به نام جنگل آسفالت را به شکل NFT و با رقمی باور نکردنی به فروش رسانده است و این موضوع حسابی خبرساز شده است.

 

[irp posts=”29430″ name=”بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 کدام است؟!”]

 

سروش هیچکس آثار موفق و مشهور زیادی دارد و در این میان نام آلبوم جنگل آسفالت همیشه به عنوان یکی از بهترین ها مطرح شده است. وی در تاریخ 17 فروردین سال جاری کاور این آلبوم را به شکل تومن غیرمثلی در پلتفرم فاندیشن به ثبت رساند و تنها پس از گذشت 6 روز، این اثر با قیمت 19 اتریوم، معادل مبلغی بیش از 400 هزار دلار، به فروش رسیده است. بر اساس توضیحاتی که برای این تومن ثبت شده است، جنگل آسفالت نخستین آلبوم رپ فارسی در سبک هیپ هاپ است که در سال 2006 منتشر شد. سروش لشگری، طراح این کاور را مهدیار آقاجانی معرفی کرده است که طرفداران موسیقی رپ در ایران، سال هاست او را به عنوان آهنگ ساز تیم ملتفت و سروش هیچکس می شناسند.

برای فروش این توکن یک مزایده ترتیب داده شد که به مدت 24 ساعت ادامه داشت و نهایتا امروز صبح با قیمت 19 اتر، معادل 402743 دلار به فروش رسید. خریدار کاور آلبوم جنگل آسفالت، بنیاد 3FMusic می باشد که توانسته است این توکن ناب و ارزشمند را خریداری کند.

 

[irp posts=”25166″ name=”سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!”]

 

این خبر با اطلاع رسانی هیچکس در کانال تلگرامی خود منتشر شد. وی ساعاتی پیش در کانال خود خبر تمام شدن مزایده را اعلام کرد و گفت:

واقعاً انتظار چنین استقبالی را از این مزایده نداشتیم. از همه‌ دوستانی که (از ما) حمایت کردند و در تمام این سال‌ها کنار ما ایستادند بسیار ممنونیم. از 3FMusic هم بسیار متشکریم بابت حمایت فوق‌العاده‌شان از هنر مستقل. امیدواریم که این آغاز مسیری باشد برای درآمدزایی هنر آزاد.

جالب است بدانید که سروش لشگری مدتی پیش ماور آلبوم آخر خود به نام مجاز را هم به صورت NFT برای فروش گذاشته بود که بر اثر اختلاف با طراح این کاور مجبور به حذف کردن آن شد و به نظر می رسد حداقل فعلا خبری از فروش کاور آلبوم مجاز نباشد.

باید دید که این اقدام هیچکس چقدر می تواند باعث رواج این چنین کارهایی در میان رپرها و هنرمندان ایرانی شود و در چه زمانی شاهد پیوند محکم دنیای ارزهای دیجیتال با هنرمندان ايرانی خواهیم بود. شما عزیزان می توانید اخبار بیت کوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها را به طور روزانه از وبسایت ما پیگیری نمایید و جدیدترین تازه های این حوزه مطلع شوید.

 

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

 

منبع: https://arzdigital.com/hichkas-ntf-sale-on-foundation/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
2 سال قبل

مسخرست

بی نام
بی نام
1 سال قبل

معجزات خدا این گونه است اینم یکیش بود?

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.