هیچکس، رپر ایرانی، به دنیای NFT وارد شد!

هیچکس، رپر ایرانی، به دنیای NFT وارد شد!

اگر به دنیای ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی علاقه‌مند هستید و یا در این زمینه فعالیت کرده‌اید، احتمالاً اسم NFT به گوشتان خورده است. NFT ها یا همان توکن های غیرمثلی درواقع نسخه رمزنگاری‌شده‌ی یک اثر هنری هستند که به‌صورت یکتا ساخته می‌شوند و هیچ‌گونه کپی و نسخه‌ی مشابهی از آن‌ها وجود نخواهد داشت. این توکن ها با توجه به زیبایی و ظرافت و … دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و برخی از آن‌ها چندین میلیون دلار قیمت دارند.

[irp posts=”25166″ name=”سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!”]

سروش لشگری که یکی از رپرهای معروف ایرانی است و او را با نام هیچکس می‌شناسند، تصویر کاور آلبوم خود را به‌صورت NFT به فروش گذاشته است. این رپر قدیمی ساعاتی قبل در کانال تلگرام خود این موضوع را اطلاع‌رسانی کرد! وی کاور آلبوم آخر خود به نام مجاز را در پلتفرم اوپن سی برای فروش قرار داده است و درنهایت این کاور به بالاترین پیشنهاد ارائه‌شده فروخته خواهد شد. در زمان نگارش این مطلب، بیشترین قیمت پیشنهادی 28 دلار بوده است و باید دید درنهایت چه مبلغی برای این اثر ثبت خواهد شد. این توکن بر روی اتریوم ثبت‌شده است و خریدار آن به‌نوعی مالک کاور این آلبوم خواهد شد و مالکیت این اثر برای آن شخص توسط اتریوم تضمین خواهد شد.

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]
اقدامات هنرمندان و افراد سرشناس ایرانی در خوزه رمز ارزها می‌تواند به توسعه و پیشرفت این موضوع در جامعه‌ی ما کمک کند و همچنین منجر به آگاه‌تر شدن مردم ما در این زمینه می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات فرهنگی و اقتصادی خوبی برای جامعه‌ی ایرانی باشد.

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار روزانه‌ی بیت کوین و دیگر رمز ارزها را از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همیشه از تازه‌ای این حوزه مطلع باشید.

[irp posts=”29430″ name=”بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 کدام است؟!”]

منبع:https://arzdigital.com/hichkas-ntf-sale-on-opensea/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.