چگونه بیت کوین را هک کنیم؟ 3 روش برای هک بیت کوین

هک بیت کوین

یکی از پایه ها و اصول اساسی اقتصاد این است که وقتی چیزی یا مفهومی بسیار مورد توجه قرار می گیرد و خواهان بسیاری پیدا می کند، آن چیز یا مفهوم با افزایش تقاضا روبرو می شود و افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت می شود. اما مسئله پنهان در این داستان این است که این افزایش تقاضا همزمان با افزایش مخاطب ها می باشد. خود مخاطب در دنیای اقتصاد ارزش بسیار بالایی دارد. مخاطب می تواند یک منبع تبلیغات، محل فروش یا حتی یک محل دزدی خوب باشد! از این رو چندان دور از انتظار نیست با مفاهیمی مانند هک بیت کوین در مسئله بازار ارزهای دیجیتال رو به رو شویم.

احتمالا این مثال معروف را شنیده باشید که می گویند در زمانی که همه به دنبال طلا بودند آن کسی که بیل می فروخت پولدار شد! این دقیقا مصداق اتفاقی است که امروز در مسئله ارزهای دیجیتال و بیت کوین رخ می دهد.

با افزایش های چند صد درصدی بیت کوین و توجه بسیاری از مردم به این افزایش قیمت و سودآوری فوق العاده آن در چند ماه گذشته باعث شده است فرصت طلبانی هم درصدد دزدی، کلاهبرداری و … می باشند. شناختن راه های هک بیت کوین و حملات سایبری به بیت کوین می تواند شما را در برابر هکرها و دزدها حفظ کند. از این رو در این مقاله سعی کردیم به این موضوع بپردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

آیا هک بیت کوین امکان پذیر است؟

 

خود ما بارها و بارها در مقالات مختلف گفته ایم که یکی از مزایای اصلی بیت کوین این است که در برابر حملات سایبری و انواع روش های هک مقاوم است. اما آیا این سخن بدین معنی است که کلا هک بیت کوین منتفی است و غیر قابل انجام است؟ در پاسخ به این سوال می توان دو نوع جواب داشت.

اگر بخواهیم از دید بنیادی به بلاک چین و بیت کوین نگاه کنیم، عملا حملات سایبری به بیت کوین امکان پذیر نیست. چرا که اولا بلاک چین بر اساس سیستم غیر متمرکز و بدون سرور کار می کند. نبود سرور باعث می شود که هکر نتواند اطلاعات را پیدا کند و یا آن را از جایی بدزدد.

در ضمن این اطلاعات بر اساس کد هش در کنار یک دیگر قرار می گیرند و هر بلوک در زمان تقریبی ده دقیقه ساخته می شود، در ضمن هر بلوک اطلاعاتی باید به تایید ماینرها برسد. این بدان معنی است که یک هکر باید بیش از نیمی از ماینرها را در بازار در اختیار بگیرد تا بتواند یک اطلاعات جعلی را وارد سیستم کند و دزدی خود را انجام دهد. پس عملا داستان هک بیت کوین از این نظر غیر ممکن است.

 

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

اما زیاد خوشحال نباشید، داستان اصلی در هک بیتکوین به روش ها مختلف در روی دیگر ماجراست. بیت کوین یک نوع سرمایه و ارز است و برای نگهداری این ارز باید کیف پول داشته باشید. فارغ از این مسئله محلی برای خرید و فروش تحت عنوان صرافی نیز نیاز است.

بنابراین عملا به جز بلاک چین مفهومی به نام واسطه که انواع کیف پول و صرافی را شامل می شود وجود دارد. برعکس بلاک چین این کیف پول ها و صرافی ها غیر متمرکز نیستند و بر اساس سیستم اینترنت امروزی فعالیت می کنند. این یعنی خطر هک بیت کوین برای این صرافی ها وجود دارد. به معنی بهتر هک بیت کوین یعنی هک کیف پول و صرافی به شیوه های مختلف.(در ادامه توصیه میکنم مقاله انواع بلاک چین را مطالعه نمایید)

هک بیت کوین
حملات سایبری به بیت کوین

چگونگی هک بیت کوین (هک کیف پول و صرافی )

 

همانطور که گفتیم هک بیت کوین تنها و تنها از طریق واسطه های آن که کیف پول و صرافی ها می باشد امکان پذیر است. اما سوال اصلی این است که چگونه؟

دزدی و کلاهبرداری و به بیان بهتر هک بیت کوین روش های مختلفی دارد که در ادامه به صورت مجزا هر کدام را توضیح می دهیم. اما اگر بخواهیم به حالت کلی بگوییم، تمام روش های هک و دزدی و کلاهبرداری که بر روی سیستم های بانکی وجود داشته و دارد هنوز می تواند روی سیستم های صرافی ها و کیف پول ها اعمال شود.

در واقع سیستم های بانکی امروز امنیت قوی تری نسبت به انواع کیف پول ها و صرافی ها دارد. بنابراین باید همواره مواظب هک بیت کوین بود. هر ساله نسبت به دزدیده شدن و هک شدن حساب های کاربران کیف پول های معتبر و جهانی شنیده می شود. شناخت راه های هک بیت کوین می تواند شما را در برابر آن معصون کند.

 

هک بیت کوین
هک کیف پول و صرافی

هک بیت کوین با دسترسی به سرور مرکزی

 

شاید سخت ترین و پیچیده ترین هک بیتکوین را هک سرور مرکزی بدانیم. در این حالت هکرها با استفاده از برنامه ها و کرم های خودشان سعی می کنند از لایه های امنیتی و باگ های دفاعی سرور صرافی ها یا کیف پول ها عبور کنند. با دسترسی به سرور ها در واقع هکر توانسته به اطلاعات مهم مشتریان کیف پول و صرافی ها دسترسی داشته باشد. این اطلاعات می تواند شامل تمامی رمزهای خصوص و عمومی، پین کد ها، میزان دارایی و هر اطلاعاتی که فکرش را بکنید باشد.

اصلی ترین راه مقابله با این نوع هک بیت کوین این است که صرافی ها و کیف پول ها از قوی ترین و به روزترین عوامل دفاعی در برابر مهاجمان استفاده کنند و شما به عنوان مخاطب و مشتری این کیف پول ها و صرافی ها برای دور ماندن از این نوع هک بیت کوین باید سعی کنید ابتدا بهترین و امن ترین این کیف پول و صرافی ها را پیدا کنید و از طرف دیگر بهترین کار ممکن است که شما رمز دو مرحله ای برای کیف پول خود و صرافی فعال کنید.

در رمز دو مرحله ای اجازه دسترسی به اطلاعات زمانی داده می شود که رمز دوم توسط گوگل وارد شود. این گونه حساب شما تا حد زیادی در برابر هکرها مقاوم می شود. البته هیچ وقت از یاد نبرید که هنوز اطلاعات شما در همان سروری است که مورد تهاجم واقع شده است!(اگر میخواهید درباره کیف پول بیت کوین بیشتر بدانید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنم)

 

[irp posts=”43570″ name=”بیت کوین، دوباره برمی خیزد”]

 

چگونگی هک بیت کوین (هک کیف پول و صرافی )
هک کیف پول ارز دیجیتال – هک ارز دیجیتال

هک بیت کوین یا کلاهبرداری؟

 

هدف اگر دزدیدن و پول و سرمایه دیگران باشد راه های ساده تری هم وجود دارد. لزوما نیاز به هک بیت کوین به شکل مستقیم نیست. بسیاری از هکرها با ساخت و ایجاد یک کیف پول تقلبی یا یک صرافی مجازی و غیر واقعی سعی در جذب مخاطبان و سرمایه گذاران دارند. به نوعی در این روش یک نوع تله گذاری انجام می شود!

سرمایه گذار بیت کوین و تمام دارایی خود را به کیف پول تقلبی یا صرافی غیر واقعی منتقل می کند. در کلام بهتر مخاطب بدون این که بداند خودش دو دستی تمام دارایی خود را به جناب دزد می دهد. یادتان باشد که بیت کوین در انتقال داده ها غیر قابل رهگیری است. همین موضوع کافی است تا هکرها و دزدهای بسیاری درصدد انجام این دست از کلاهبرداری ها باشند.

با انتقال بیت کوین به حساب تقلبی شما نمی توانید تحت هیچ حالتی فرد را پیدا کنید و از او شکایت کنید. به نوعی با این انتقال مرگ آور باید با بیت کوین های خود خداحافظی کنید.
پس می بینید که راه ساده تری هم از هک بیتکوین اندروید یا هک بیت کوین با نرم افزار وجود دارد. لزوما نیاز نیست که همیشه از سخت ترین راه ها عبور کرد.

 

هک بیت کوین
هک بیت کوین اندروید – هک بیت کوین با اندروید

هک بیت کوین و راه ساده تر!

 

باز هم راه ساده تری برای هک بیت کوین وجود دارد! هکر ها و برنامه نویس ها لزوما لازم نیست که یک کیف پول جدید یا صرافی تازه طراحی کنند. مسائل امنیتی باعث شده است که کاربران کمتری به کیف پول ها و صرافی های جدید اعتماد داشته باشند. از این رو دوستان هکر برای این که از قافله عقب نمانند راه ساده تری را برای هک بیت کوین انتخاب کرده اند.
آن ها با شبیه سازی یک سایت و یک نرم افزار درست مانند یک کیف پول معروف یا یک صرافی معتبر در واقع کاربران را فریب می دهند.

در کلام ساده تر در این روش هک بیت کوین هکر یا برنامه نویس صفحه ای درست شبیه به صفحه یک صرافی معروف یا یک کیف پول معتبر ایجاد می کند و از آدرسی بسیار نزدیک به آدرس اصلی بهره می برد. شاید تنها یک حرف یا یک کلمه کوچک در این بین تفاوت داشته باشد. این موضوع باعث می شود که کاربران دقت کافی را نداشته باشند و در دام این گونه افراد بیافتند.

 

چگونگی هک بیت کوین (هک کیف پول و صرافی )
هک بیت کوین با نرم افزار – هک بیت کوین با گوشی

هک بیت کوین و هر آنچیزی که گفتیم

 

به طور کلی توجه داشته باشید که بیت کوین در امنیت یک قدم جلوتر از ارزهای فیات و سیستم بانکداری است اما این بدین معنی نیست که عملا هک بیت کوین وجود ندارد. اما روش های هک بیت کوین اندروید یا سایر سیستم عامل ها، هک بیت کوین با نرم افزار و … وجود دارد که هدف اصلی آن ها واسطه هایی مانند کیف پول ها و صرافی هاست.

چگونگی هک بیت کوین (هک کیف پول و صرافی )
هک بیت کوین – برنامه هک ارز دیجیتال

 

[irp posts=”31872″ name=”رشد تاریخی دوج کوین و بیت کوین، بررسی وضعیت این دو ارز”]

 

سوالات متداول

1- برای جلوگیری از هک بیت کوین چه کار می توانیم بکنیم؟
شما به عنوان کاربر و سرمایه گذار برای جلوگیری از هک بیت کوین با نرم افزار باید نسبت به انتخاب کیف پول و صرافی دقت کنید. در هر بار ورود سعی کنید از آدرس اصلی و روتین وارد شوید و نسبت به این آدرس دقیق باشید. سعی کنید از رمزهای محکم تر و دقیق تر بهره ببرید تا کمترین ضرر را از این اتفاقات بخورید.

2- آیا در سال های گذشته شاهد هک بیت کوین بوده ایم؟
بله در سال 2020 بیشترین میزان دزدی ها و کلاهبرداری ها در دنیای ارزهای دیجیتال رخ داده است. حدود بیست درصد از کل کلاهبرداری ها و هک بیت کوین های انجام گرفته در ارزهای دیجیتال مربوط به سال 2020 است.

3- آیا روزی مسئله هک بیت کوین از بین می رود؟
شاید با طراحی و ایجاد واسطه های غیر متمرکز از جنس بلاکچین این اتفاق رخ بدهد و عملا دسترسی هکرها و دزد ها از این بازار از بین برود و دیگر شاهد هک بیتکوین نباشیم.

در صورتی که قصد دارید آموزش کیف پول اتمیک را داشته باشید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sami
sami
2 سال قبل

سلام و خسته نباشید خدمت شما امکان داره اسکریپت رل 10000 سایت فری بیت کوین را به ایمیل من بفرستید ممنونم از زحمات شم

نعیم
نعیم
2 سال قبل

هک بیت کوین رایگان هم داریم؟ اگر داریم چجوریه واقعا میشه؟

رشیدی
رشیدی
2 سال قبل

دوستانی که کیف پولشان هک شده به شماره زیر پیام بدن.خوشحال میشم بتونم کاری واستون انجام بدم.
۰۹۳۳۰۳۰۶۳۰۳

فرزانه
فرزانه
1 سال قبل

من میتونم دانلود نرم افزار هک بیت کوین انجام بدم؟

صبا
صبا
1 سال قبل

شما آموزش هک کیف پول ارز دیجیتال هم دارید؟?

روژان
روژان
1 سال قبل

بهتر است به جای استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی ویا کسب درآمد از سایت های کلیکی و تلف کردن زمان خودتون برید و آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو یاد بگیرید و با کمترین سرمایه شروع به کار کنید .

با تشکر از سایت خوب و مطالب محبوب تون 🙂

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.