هند، چین و روسیه در مسیر سرکوب ارزهای دیجیتال

هند، چین و روسیه در مسیر سرکوب ارزهای دیجیتال

هفته گذشته روسیه اعلام کرد که محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی برای بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است که بر اساس آن عملا فعالیت را در این بازار برای کاربران روسی سخت یا غیر ممکن می کند. با توجه به دشمنی دیرینه روسیه و آمریکا به نظر می رسد روسیه شیوه سابق سیاسی را در پیش گرفته است و قصد دارد در برابر حریف سابق خود همه چیز را در اختیار داشته باشد. این در حالی است که به نظر می رسد هند و چین نیز به نوعی از این سیاست ها پیروی می کنند و هر کدام از آن ها سعی می کنند به نوعی این بازار را تحت اختیار خود داشته باشد.

 

[irp posts=”50949″ name=”سرمایه گذاری شد: 40 میلیون دلار بر روی اتریوم!”]

 

چین اولین کشوری بود که به طور رسمی از ارزهای دیجیتال استفاده کرد و آن را به عنوان یک بازار سرمایه ای قبول کرد. اما با تغییر سیاست های حکومتی و دولتی، این بازار تبدیل به یکی از محدود ترین بازارهای سرمایه ای در جهان شد. به عبارت ساده تر در چین ظاهرا تنها ذات و نفس فعالیت در این بازار غیر قانونی نیست. در غیر این صورت شما هر قدمی که بخواهید در این بازار بردارید، عملا با مسئله ای به نام قانون مواجه می شوید.

 

[irp posts=”50938″ name=”فعالیت بالای نهنگ ها در دوج کوین”]

 

اخیرا بانک مرکزی هند اعلام کرده است که محدودیت های اعلام شده توسط دولت می تواند به اقتصاد این کشور کمک کند. به عبارت ساده تر بانک مرکزی هند از محدود شدن ارزهای دیجیتال حمایت کرده است. از طرف دیگر در چین نیز دولت این کشور در مرحله ای دیگر از افزایش محدودیت های ارزهای دیجیتال، تهیه و تولید و پخش تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال در شبکه های مجازی را ممنوع اعلام کرده است.

 

[irp posts=”50913″ name=”این بار با دوج کوین از تسلا خرید کنید!”]

 

به نظر می رسد که کشورهای روسیه، چین و هند قصد دارند رفته رفته این بازار را به طور کامل از بین ببرند. این در حالی است که آمریکا سرمایه گذاری های عظیمی در این بازار داشته است. از این رو به نظر می رسد عملا بازار سرمایه ارزهای دیجیتال تنها زمین جنگی میان قدرت غرب و شرق جهان است. حال باید منتظر ماند و دید که قدرت کدام یک بیشتر است و این جنگ در این زمین نوین به کجا ختم می شود.

منبع:

https://news.bitcoin.com/indian-central-bank-rbi-favors-complete-crypto-ban-partial-ban-wont-work/

https://news.bitcoin.com/china-censors-crypto-themed-short-videos-shared-online/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.