هم‌بنیان‌گذار اتریوم، عقاید داج کوینی ایلان ماسک را واهی می‌خواند

هم‌بنیان‌گذار اتریوم، عقاید داج کوینی ایلان ماسک را واهی می‌خواند

هم‌بنیان‌گذار اتریوم، Vitalik Buterin، اخیراً مطلبی را در رابطه با محدودیت‌های مقیاس‌پذیری بلاک چین منتشره کرده که ادعاهای مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک را نقد می‌کند. این مطلب در وبلاگ شخصی Buterin در روز 23 مه منتشر شد و تأکید بسیاری بر روی مصالحه میان غیرمتمرکزسازی و مقیاس‌پذیری مهندسی شبکه‌های بلاک چینی دارد. این مطلب در پاسخ به این توییت ایلان ماسک در 15 مه منتشر شد که ادعا کرده بود داج کوین به برترین چین تبدیل می‌شود اگر که به سمت گسترش اندازه بلوک‌های خود به میزان 900 درصد برود.

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

 

Vitalik Buterin این فرضیه ایلان ماسک را به چالش کشیده و بر روی چالشی مبنی بر جستجو برای دستیابی به رشدی عظیم در مقیاس‌پذیری و بدون نیاز به متمرکزسازی قوی و سازگاری اجزای پایه بلاک چین، تأکید کرد.هم‌بنیان‌گذار اتریوم، نظرات ایلان ماسک را به چالش می‌کشد.Buterin، نیاز به عدم متمرکزسازی به‌منظور حذف ریسک شبکه‌هایی که احتمال وقوع شکست را دارند را مهم دانست و اشاره کرد که یک شبکه توزیع‌شده گسترده به محافظت در مقابل حملات پیش‌بینی‌شده نیاز دارد.

 

او همچنین افزود که غیرمتمرکزسازی، بدون حضور کاربرانی که قادرند تا آزادانه نودها را اجرا کنند، ممکن نیست. بر اساس وضعیت کنونی شبکه اتریوم، Buterin پیش‌بینی می‌کند که یک اتریوم خرد شده قادر است تا یک‌میلیون تراکنش در ثانیه را با امنیت کامل بلاک چین انجام دهد. او همچنین گفت: ” اما انجام این کار بدون فدا کردن غیرمتمرکزسازی که باعث ارزشمند شدن بلاک چین می‌شود، کار دشواری است.

 

 

[irp posts=”30404″ name=”انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی در کمتر از 5 دقیقه! آموزش قدم‌به‌قدم”]

 

” ایلان ماسک نیز در پاسخ به این مطلب در توییتی نظر خود را بیان کرد. او در این مورد گفت که Buterin از داج کوین و آینده آن می‌ترسد و به همین دلیل سعی دارد تا با بیان این مطالب، رشد چند برابری آن و پیشتازی آن در آینده را زیر سؤال برده و انکار کند. پرواضح است که ایلان ماسک بشدت طرفدار داج کوین بوده و هواداری خود از این رمز ارز را بارها در توییت‌های خود و اخیراً به‌واسطه تهیه محموله موشک فضایی خود با استفاده از این رمز ارز، اثبات کرده است.
برای استخراج ارز الکترونیوم میتوانید به این مقاله مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

 

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

 

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/vitalik-why-elon-musk-s-plan-for-scaling-crypto-10x-is-fundamentally-flawed

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.