همکاری BingX و CertiK برای افزایش امنیت دارایی های کاربران

همکاری BingX و CertiK برای افزایش امنیت دارایی های کاربران

BingX مفتخر است که گزارش حسابرسی خود را با CertiK برای اطمینان از ایمنی سرمایه گذاران و امنیت دارایی های دیجیتال آنها اعلام کند.

بینگ ایکس به عنوان پلتفرم تجارت اجتماعی پیشرو در جهان، برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران خود بر روی موارد مهمی مثل حفاظت از دارایی‌های کاربران و هویت آنها تمرکز میکند و آنها را جزو اولویت های کاری خود قرار میدهد.

سرتیک CertiK)) یک شرکت پیشرو در امنیت بلاک چین است، که قبلاً با چندین پروژه معروف ارزهای دیجیتال کار کرده و آنها را بررسی کرده است. ماموریت آنها حل بزرگترین مانع برای پذیرش گسترده در فضای کریپتو با انتشار درصد قابلیت اطمینان پروژه ها در صنعت کریپتو است. تا درصد کلاهبرداری را کاهش دهند.

الویسکو کارینگتون، مدیر ارتباطات و مشارکت بینگ اکس بیان کرد:

” سرتیک یکی از معتبرترین شرکت های حسابرسی امنیتی در حوزه رمزنگاری است و ما از همکاری با آنها برای تکمیل حسابرسی ها و افزایش امنیت پلتفرم خود برای سرمایه گذاران خرسندیم. ما می‌خواهیم کاربرانمان از ابتدا تا انتها یک تجربه معاملاتی یکپارچه داشته باشند و این حسابرسی قطعاً اعتماد سرمایه‌گذاران را به پلتفرم ما افزایش می‌دهد.”

 

درباره صرافی BingX

 BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک پلت فرم تجارت کریپتو جهانی، برای معاملات اسپات و فیوچرز است که یک اکوسیستم کاربر محور و آزاد با ویژگی های تجارت اجتماعی بصری را ارائه می دهد. BingX که برای افزایش توانایی های کل صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد شده است، مکانی امن، قابل اعتماد و کاربرپسند برای کاربران است تا دارایی‌های مورد علاقه خود را مبادله کنند.

درباره شرکت امنیتی CertiK

CertiK پیشگام در امنیت بلاک چین است که از بهترین فناوری های هوش مصنوعی در حوزه امنیت برای محافظت و نظارت بر پروتکل های بلاک چین و قراردادهای هوشمند استفاده می کند. CertiK که در سال 2018 توسط اساتید دانشگاه ییل و دانشگاه کلمبیا تأسیس شد، ماموریتش تامین امنیت دنیای وب 3 است.

نوآوری های پیشرفته را از دانشگاه تا شرکت به کار می گیرد و برنامه های کاربردی و حیاتی بلاکچین را قادر می سازد تا با امنیت بیشتری بتوانند در مقیاس بزرگتری فعالیت کنند. سرتیک یکی از سریع‌ترین و قابل اعتمادترین شرکت‌های در حال رشد در خصوص امنیت بلاک چین، است وجزو برترین ها در خصوص امنیت بلاکچین است و تا به امروز با بیش از 3200 مشتری (شرکت / پروژه) کار کرده است، و امنیت بیش از 310 میلیارد دلار دارایی های دیجیتالی را برقرار کرده. و بیش از 60000 آسیب پذیری و باگ را در کدهای بلاک چین پروژه ها شناسایی کرده است.

همین امروز با امنیت بیشتری به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.