نهنگ ها 1 و 34 میلیارد دلار اتریوم جا به جا کردند!

اخبار میداس سرمایه-نهنگ ها 1 و 34 میلیارد دلار اتریوم جا به جا کردند!

طی روز گذشته نهنگ ها مجموعا اتریوم معادل 1.34 میلیارد دلار جابه جا کردند. این اتفاق در کنار افزایش قیمت و عبور ارزش بیت کوین از 60 هزار دلار می تواند برای تریدرهای بازار اتفاق مهم و جذابی باشد.
با توجه به گزارش https://u.today، نهنگ ها در 24 ساعت گذشته بیش از 10 تراکنش غول آسا در صرافی هایی مانند بایننس و بلاک فولیو انجام داده اند. کوچکترین این تراکنش ها شامل جا به جایی 10 هزار اتریوم بوده است! بر اساس همین گزارش بیشترین این تراکنش ها نیز مربوط به تراکنشی با حجم بیش از 50 هزار اتریوم است.

 

[irp posts=”24916″ name=”فروش 140000 بیت کوین توسط نهنگ ها در یک ماه گذشته”]

 

به طور کلی به نظر می رسد نهنگ ها در یک حرکت هماهنگ قصد دارند اتفاقاتی را در بازار اتریوم و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال رقم بزنند. با توجه به این که قیمت بیت کوین توانست از مرز حساس 60 هزار دلار عبور کند عملا این احتمال وجود دارد که نهنگ ها بخواهند جای خودشان را در سایه بیت کوین، یعنی اتریوم محکم تر کنند.

 

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

 

از طرف دیگر با شروع افزایش قیمت بیت کوین اقبال عمومی تریدرها به این ارز چند برابر شده است و درصد فروش سایر ارزها مانند اتریوم افزایش پیدا کرده است. این اتفاق باعث شده است که برخی از نهنگ ها فرصت را غنیمت بشمارند و سهم های به جا مانده از این تریدرها را نصیب خود کنند.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

اما نکته مهمی که باید بدانید این است که این حجم جابه جایی نه نشان از ورود پول به بازار دارد و نه خروج پول را به ما نشان می دهد. بلکه تنها جا به جایی مالی بین ارزها اتفاق افتاده است. در واقع نهنگی از بازار خارج نشده و نهنگ دیگری به بازار اضافه نشده است. تنها و تنها نهنگ ها در حال پیدا کردن جای بهتر برای خود هستند.

 

منبع:
https://u.today/134-billion-in-ethereum-kicked-over-by-whales-as-eth-rises-above-3800

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.